Sok marchewkowy

Samodzielnie przyrządzony sok marchwiowy jest dużo zdrowszy od kupionego w sklepie, który może zawierać sztuczne barwinki i konserwanty. Sok wykonany w domu zawiera bardzo duże ilości witaminy A, witaminy B, wapnia, magnezu, potasu, sodu, fosforu i żelaza. W połączeniu z selerem naciowym to prawdziwa bomba witaminowa, bowiem seler zawiera witaminę C w ilościach większych niż owoce cytrusowe oraz jest źródłem witaminy E, PP, kwasu foliowego, fosforu, potasu i cynku.

Składniki:

Zobacz film: "Sól w diecie - ile można spożywać?"

Sposób przygotowania:

Warzywa umyj, a następnie obierz i przepuść przez sokowirówkę. Gotowe!

Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 93,9
Białko 3,7 g
Tłuszcz 0,8 g
Cholesterol 0,0 mg
Węglowodany 29,3 g
Błonnik 11,9 g
Witamina C 13,0 mg
Witamina A 4971,2 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!