Trening ramion Mel B - podstawowe zasady, plan treningu

spis treści
rozwiń

Trening ramion Mel B należy to najpopularniejszych planów treningowych mających za zadanie wzmocnienie rąk. Mel B oferuje bardzo dobrze opracowany trening ramion, zawierający nowatorskie i ciekawe ćwiczenia. Trening ramion Mel B wymaga użycia ciężarków, jednak jeśli nie dysponujemy hantlami, możemy użyć na przykład półlitrowych butelek wody.

1. Trening ramion Mel B - podstawowe zasady

Na jedną sesję treningu ramion Mel B powinniśmy poświęcać każdorazowo około 10 minut. Trening ramion Mel B jest bardzo krótki, jednak energiczny. Mimo to nie jest on treningiem polecanym jedynie dla bardziej doświadczonych osób. Mogą go wykonywać wszystkie osoby mające odpowiednią ilość determinacji i chcące uzyskać piękny kształt ramion.

Trening ramion Mel B wystarczy powtórzyć dwukrotnie w tygodniu, a w momencie, gdy uzyskamy już pożądany kształt ramion, do treningu możemy wracać jedynie kilka razy w miesiącu. Do treningu potrzebować będziemy hantli lub butelek z wodą czy innych przedmiotów mogących służyć nam za obciążenie.

Zobacz film: "Barre - nowy hit w fitnessie"

10 sposobów na rodzinny fitness
10 sposobów na rodzinny fitness [11 zdjęć]

Zanim nasze życie kręciło się wokół technologii, członkowie rodziny byli bardziej aktywni fizycznie i...

zobacz galerię

2. Trening ramion Mel B - plan treningu

Plan treningu ramion Mel B powinien wyglądać następująco:

Etap pierwszy treningu ramion z Mel B: rozciąganie

Przez pół minuty starannie oraz powoli wykonujemy dowolne ćwiczenia rozciągające ramiona oraz dłonie, takie jak wymachy lub wygięcia ramion.

Etap drugi treningu ramion z Mel B: step touch

Kolejne dwie minuty treningu ramion Mel B poświęcimy ćwiczeniu step touch. Pozyja wyjściowa to lekki rozkrok. Robimy krok w bok jedną nogą, a następnie dostawiamy do niej drugą nogą, jednocześnie robiąc wymachy ramionami z hantlami na boki. Mięśnie brzucha trzymamy w napięciu, a następnie po pierwszej minucie równoczesnego unoszenia ramion, zaczynamy unosić je naprzemiennie.

Na trening ramion Mel B musimy poświęcić jedynie 10 minut dziennie
Na trening ramion Mel B musimy poświęcić jedynie 10 minut dziennie (123RF)

Etap trzeci treningu ramion z Mel B: step touch

Kolejne dwie minuty poświęcimy ćwiczeniu step touch. Nasze nogi cały czas są w ruchu, najpierw wykonujemy krok w bok, a następnie dostawiamy jedną nogę do drugiej. Tym razem jednak nasze ręce znajdują się nad głową. Energicznie unosimy hantle. Nasze łokcie nie mogą opadać zbyt nisko. Po minucie równoczesnego unoszenia obu ramion, zaczynamy unosić je naprzemiennie.

Etap czwarty treningu ramion z Mel B: nogi w tył

To ćwiczenie wykonujemy przez następne cztery minuty. Pochylamy się lekko do przodu, uginamy kolana. Naszą prawą nogę wystawiamy szybko do tyłu w koordynacji z ramionami. W dłoniach cały czas trzymamy hantle lubi inne ciężary. Ćwiczymy jedną stronę przez jedną minutę, a następnie ruch nogi w tył zmieniamy na ruch do boku. Po minucie zmieniamy stronę ciała i ponownie wykonujemy oba ćwiczenia.

Pytania i odpowiedzi lekarzy na ten temat

Pozostałe pytania na ten temat

Etap piąty treningu ramion z Mel B: przerzucanie ramion

Stojąc w pozycji wyprostowanej, wyciągamy przed siebie wyprostowane ramiona, cały czas trzymając ciężary lub hantle. Następnie wykonujemy ruch prostujący ramiona do boku, a potem opuszczamy je w dół wzdłuż tułowia. Gdy opuścimy hantle, natychmiast unosimy je z powrotem w górę.

Etap szósty treningu ramion z Mel B: łokcie

Stoimy w pozycji wyprostowanej. Zginamy ramiona w łokciach i trzymamy je jak najbliżej naszej talii, a następnie łączymy ramiona i rozwieramy je na boki. Ćwiczenie wykonujemy z obciążeniem. Podczas wykonywania tego ćwiczenia na ramiona uaktywniają się również mięśnie brzucha.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!