30 dniowe wyzwanie z Mel B – charakterystyka, ćwiczenia, zalety, dieta

30 dniowe wyzwanie z Mel B to innowacyjny program ćwiczeniowy prowadzony przez popularną brytyjską gwiazdą fitnessu. Ćwiczenia z Mel B są bardzo chętnie wybierane przez kobiety. Ćwiczenia nie są długie, a sama Mel B swoją pozytywną postawą z każdą minutą zachęca do dalszego ćwiczenia. Wyzwanie z Mel B trwa 30 dni i wykonywane jest w domowym zaciszu. Na czym dokładnie polega 30 dniowe wyzwanie z Mel B?

Zobacz film: "Jak schudnąć bez efektu jojo?"

1. 30 dniowe wyzwanie z Mel B - charakterystyka

30 dniowe wyzwanie z Mel B ma na celu poprawienie kondycji fizycznej, jak i zrzucenie nadmiaru kilogramów. Ćwiczenia z Mel B nastawione są na redukcję cellulitu oraz mają ujędrnić ciało i wzmocnić mięśnie. 30 dniowe wyzwanie z Mel B obejmuje każdą partię ciała: brzuch, uda, ręce czy kręgosłup.

Po ukończeniu 30 dniowe wyzwanie z Mel B trenerka gwarantuje poprawę sylwetki. Jednak należy pamiętać, że właściwe efekty uzyskamy wówczas, gdy dieta będzie prawidłowo zbilansowana i przestrzegana.

2. 30 dniowe wyzwanie z Mel B - ćwiczenia

Każdy zestaw ćwiczeń z Mel B zaczyna się od rozgrzewki. W większości maksymalny czas wykonywania każdego zestawu ćwiczeń to 10 minut dlatego nie jest to wysiłek mocno obciążający mięśnie. Ćwiczenia, które stanowią wyzwanie z Mel B to ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na nogi, na ramiona, ćwiczenia na klatkę piersiową i plecy oraz trening brzucha.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

30 dniowe wyzwanie z Mel B to elementy treningu cardio, ćwiczeń siłowych i treningu ABS. Trenerka nie wymaga codziennego ćwiczenia. Jeżeli nasze ciało odmawia posłuszeństwa, to do wyzwania z Mel B można wprowadzić kilka dni przerwy, jeżeli istnieje taka konieczność.

Zaletą 30 dniowego wyzwania z Mel B jest również to, że sprzęt do ćwiczeń, który używany jest podczas treningu to: skakanka, mata, hantle (matę do ćwiczeń i ciężarki można zastąpić butelkami wody). Dzięki nim ciało ma możliwość dalszego rozwoju.

Każdy trening z Mel B powinien zakończyć się ćwiczeniami na rozciąganie. Mel B jest profesjonalistką, dlatego zawsze pamięta o rozgrzewce i rozciąganiu. Mięśnie należy utrzymywać w jak najlepszej kondycji, a 30 dniowe wyzwanie z Mel B gwarantuje najlepsze efekty.

Można dowolnie łączyć ze sobą zestawy ćwiczeń z Mel B, jednak należy pamiętać o tym, aby na początku wykonać zestaw ćwiczeń cardio, a dopiero po nim jeden z zestawów na wzmacnianie, czyli ćwiczeń siłowych. Jeżeli czujemy, że nasze ciało potrzebuje większego obciążenia, to możemy zwiększyć ciężar podczas ćwiczeń albo zwiększyć liczbę powtórzeń.

Musisz to wiedzieć

3. 30 dniowe wyzwanie z Mel B - zalety

30 dniowe wyzwanie z Mel B przynosi wiele zalet, do których można zaliczyć:

  • spadek masy ciała;
  • poprawienie jędrności i sprężystości skóry;
  • poprawę kondycji fizycznej;
  • większą świadomość własnego ciała;
  • zmniejszenie widoczności cellulitu.

Efekty ćwiczeń z Mel B będą najlepiej zauważalne, jeżeli przed rozpoczęciem cyklu ćwiczeń dokładnie się zmierzymy w obwodach i wykonamy zdjęcie sylwetki. Po 30 dniowym wyzwaniu z Mel B porównajmy zdjęcia i obwody ciała.

4. 30 dniowe wyzwanie z Mel B - dieta

30 dniowe wyzwanie z Mel B to nie same ćwiczenia, należy pamiętać także o zbilansowanej diecie, która tak naprawdę jest podstawą dbania o sylwetkę. W swoich zestawach ćwiczeń Mel B zawsze o tym przypomina.

Zobacz też:

Jak powinien wyglądać zdrowy jadłospis? Przede wszystkim bardzo ważne jest stałe nawadnianie organizmu zwłaszcza w trakcie i po ćwiczeniach. W ciągu dnia powinniśmy wypić minimum 3 litry niegazowanej wody.

Dieta musi zawierać produkty bogate w witaminy, minerały i składniki odżywcze potrzebne do prawidłowego funkcjonowania ciała. Bardzo ważne jest białko, które stanowi budulec dla mięśni. Produkty, które warto wprowadzić do diety to warzywa, owoce, ryby. Należy pamiętać o węglowodanach, które dostarczą energii organizmowi. Trzeba wyeliminować cukry oraz napoje gazowane i kolorowe.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.