Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

FARMACJA JEST KOBIETĄ – nowa kampania edukacyjna Nutropharmy

Avatar placeholder
02.06.2022 15:49
FARMACJA JEST KOBIETĄ – nowa kampania edukacyjna Nutropharmy
FARMACJA JEST KOBIETĄ – nowa kampania edukacyjna Nutropharmy (Materiał Partnera)

Informacja prasowa Nutropharma

Wejście w życie ustawy o zawodzie farmaceuty sprawiło, że wykonujący ten zawód zyskują sporo nowych uprawnień, pozwalających dbać o zdrowie Polaków w jeszcze bardziej odpowiedzialny sposób. Ponieważ jednak wielu nadal nie wie, z czym konkretnie wiążą się te zmiany – zaistniała potrzeba poinformowania społeczeństwa, jakie usługi mogą być obecnie realizowane w aptekach. Jednocześnie okazało się, że dla kobiet farmaceutek, które stanowią 83% osób z tytułem magistra farmacji, największą zaletą i jednocześnie motywacją wynikającymi z nowej ustawy jest odpowiedzialność za drugiego człowieka. W Międzynarodowy Dzień Farmaceuty, wypadający 14 maja, wystartowała kampania edukacyjna „Farmacja jest kobietą”, która ma przybliżyć temat nowych uprawnień, jakie posiadają farmaceuci, oraz zwrócić uwagę na ich zwiększoną rolę w możliwości wsparcia zdrowia społeczeństwa.

Farmaceuci cieszą się bardzo wysokim zaufaniem społecznym, a farmakoterapia to podstawowy element leczenia wielu chorób. Według danych z raportu Ministerstwa Zdrowia „Opieka Farmaceutyczna”, w 2019 r. 90,4% Polaków deklarowało, że ufa farmaceucie. Biorąc dodatkowo pod uwagę konsekwencje okresu pandemicznego, rola aptekarzy musiała ewoluować. Dzięki ustawie o zawodzie farmaceuty wprowadzono szereg nowych usług, takich jak m.in.: przegląd lekowy (obecnie na etapie pilotażu usługi), wykonywanie prostych badań diagnostycznych (na etapie dyskusji proceduralnych), holistycznie rozumianą opiekę farmaceutyczną, możliwość wykonywania szczepień przeciwko COVID-19 i grypie. Mimo że część tych uprawnień jest jeszcze na etapie wdrażania, Polacy powinni mieć wiedzę na ich temat, by mogły służyć jako narzędzie realnego wsparcia społeczeństwa.

Zmiany w polskim systemie opieki zdrowotnej były inspiracją do przyjrzenia się sprawie z punktu widzenia farmaceutów, w związku z czym powstał raport „Farmaceutki w pandemii”. Odpowiada on na pytanie, jak pandemia wpłynęła na zdrowie psychiczne i fizyczne farmaceutek aktywnie wykonujących zawód, porusza także tematykę zmian wynikających z ustawy o zawodzie farmaceuty. Wg raportu, farmaceutki wskazują na kilka ważnych czynników, które w okresie pandemicznym, kiedy nastąpiły zmiany ustawowe, wpływają pozytywnie na motywację w pracy. 81,5% z nich czuje się zmotywowana poczuciem większej odpowiedzialności za zdrowie pacjenta. To bardzo inspirujące wyniki badań, ponieważ okazuje się, że mimo zwiększonej przez pandemię ilości codziennych zadań i obowiązków, zarówno zawodowych, jak i prywatnych, rodzinnych – pomoc drugiemu człowiekowi znajduje się na pierwszym miejscu. Relacje z pacjentami, możliwość wykorzystania swojej wiedzy i potencjału, by wspierać pacjentów, są dla polskich farmaceutek siłą napędową w wykonywaniu zawodu.

Zobacz film: "Farmacja jest kobietą - nowe uprawnienie farmaceutów. Recepta farmaceutyczna cz. 1 Katarzyna Bosacka"

"Zdecydowanie uważam, że włączenie farmaceutów do systemu ochrony zdrowia to milowy krok dla polskiego systemu ochrony zdrowia. Najwspanialszy jednak fakt, wynikający z tego procesu ewoluowania naszego systemu, to reakcja farmaceutek. Z jednej strony zaskakuje to, że w świecie zdominowanym przez pieniądz, wartości ludzkie mogą wyjść na plan pierwszy i stać się głównym motywem działań, z drugiej jednak nie dziwi, bo takie są właśnie kobiety. Pokuszę się nawet o pytanie – czyżbyśmy mieli do czynienia z czymś na miarę odwrócenia od idei konsumpcjonizmu, a wreszcie wartością jest drugi człowiek? Czy to efekt pandemii i sytuacji na świecie? A może przewrotnie zapytam, czy to może fakt, że zadaliśmy takie pytania właśnie kobietom? Czas pandemii pokazał, jak bardzo farmaceutki się poświęcają, by dbać o zdrowie innych, bo przecież pomagały i pomagają pacjentom w wielu obszarach – nie tylko w zakresie sprzedaży i wydawania leków. Nowe uprawnienia farmaceutów systematyzują tę pomoc. Dlatego tym bardziej należy uświadomić Polaków, co konkretnie dają im nowe uprawnienia farmaceutów, by nie obawiali się z nich korzystać. A że dzielimy się wiedzą i wspieramy kobiety od lat, uznaliśmy stworzenie i realizację kampanii „Farmacja jest kobietą” niejako za nasz obowiązek" – mówi dr n. med. Ewa Wietrak, prezes Zarządu Nutropharma.

„Farmacja jest kobietą” to kampania edukacyjna, której celem jest promocja nowych kompetencji zawodowych farmaceutek i zwrócenie uwagi na obecną, uaktualnioną o nowe uprawnienia i niezwykle ważną w procesie dbania o zdrowie Polaków, rolę farmaceutek. Organizatorem kampanii jest Nutropharma, polska firma farmaceutyczna obecna na ryku polskim od ponad 30 lat, angażująca się w wiele akcji społecznych, mających na celu promocję zdrowia kobiet w szczególności; właściciel Nutropharma Quality System – nowoczesnego systemu certyfikacji jakości produktów farmaceutycznych www.nqs.info.pl

W ramach kampanii opublikowane zostaną:

  • filmy z Katarzyną Bosacką, Aną Krysiewicz, Zofią Winczewską, Pauliną Front, tłumaczące tematykę nowych uprawnień farmaceutycznych
  • cykl podcastów dotyczących aspektów zdrowotnych z udziałem znanych farmaceutek: Zofii Winczewskiej, Agnieszki Stankiewicz, Pauliny Front, Any Krysiewicz, Justyny Habas
  • webinaria ze specjalistami m.in. psycholożką Katarzyną Miller, ginekologiem Maciejem Sochą, statystyczką Janiną Bąk
  • raport o wpływie pandemii na zdrowie farmaceutek pt. „Farmaceutki w pandemii”

Akcja ma zasięg ogólnopolski, będzie trwała od 14 maja do października 2022 r. Komunikacja odbywa się na stronach www.farmacjajestkobieta.pl oraz www.farmawiedzy.com.pl, a także w social mediach Farmacja jest kobietą i Nutropharma. Patroni kampanii to wp.pl (patronat medialny) oraz Okręgowa Izba Aptekarska w Warszawie (patronat merytoryczny).

Informacja prasowa Nutropharma

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze