Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Kobiety powiększają sobie punkt G. W modzie tzw. zastrzyki orgazmu

Avatar placeholder
10.03.2023 12:33
Kobiety powiększają sobie punkt G. W modzie tzw. zastrzyki orgazmu
Kobiety powiększają sobie punkt G. W modzie tzw. zastrzyki orgazmu (Zdjęcie autorstwa Helga Weber / CC BY-ND 2.0)

Polki coraz częściej decydują się na powiększenie punktu G tzw. zastrzykiem orgazmu. Zabieg ten od niedawna dostępny jest także w Polsce. Polega on na wstrzyknięciu w okolice intymne niewielkiej ilości preparatu na bazie kwasu hialuronowego. Zdaniem ginekologów, kobiety, które poddały się takiemu zabiegowi, nie tylko czerpią większą przyjemność z seksu, ale w wielu przypadkach doznają go po raz pierwszy w życiu.

spis treści

1. Polki czasami udają?

Aż 9 proc. Polek nigdy nie doświadczyła orgazmu. Ponad 53 proc. przyznaje, że przynajmniej raz w życiu zdarzyło się im go udawać. 12 proc. robi to regularnie. Blisko jedna czwarta nie potrafi zlokalizować u siebie punktu G. 14 proc. nigdy nie próbowało tego robić – wynika z sondy przeprowadzonej wśród kobiet przez katowicką klinikę Gyncentrum, zajmującą się ginekologią plastyczną.

Co więcej, aż 41 proc. kobiet twierdzi, że seks z partnerem nie zawsze jest dla nich satysfakcjonujący. 32 proc. z tego powodu czuje, że zawodzi partnera. Żeby poprawić swoją sytuację w łóżku, co trzecia kobieta (35 proc.) byłaby gotowa poddać się zabiegowi, który zapewni jej doznania łóżkowe – podaje Gyncentrum.

– Kobietom cierpiącym na brak orgazmu lub nieodczuwającym wystarczających bodźców podczas stosunku, coraz częstej pomaga ginekologia plastyczna. Z jej pomocy korzystają zarówno kobiety, które dopiero co urodziły dziecko, jak również kobiety w okresie menopauzy, a także panie, które z powodów budowy anatomicznej stref intymnych nie doświadczają wystarczającej przyjemności ze współżycia – przekonuje ginekolog Dawid Serafin z Gyncentrum Ginekologia Plastyczna w Katowicach.

2. Powiększanie punktu G jest możliwe

Zobacz film: "Podstawowe badania, jakie powinna wykonać każda kobieta"

Powód? Zdaniem ginekologów w wielu przypadkach przyczyną braku satysfakcji w łóżku jest zbyt mały lub mało uwydatniony punkt G. Może to być efektem zmian poporodowych, budowy anatomicznej lub samoistnego zmniejszania się go z wiekiem. Tymczasem im bardziej wyeksponowana jest ta strefa erogenna, tym intensywniejsze są doznania podczas stosunku – przekonują eksperci.

  • Punkt G to skupisko zakończeń nerwów czuciowych, gruczołów i naczyń krwionośnych. Im bardziej jest ono uwypuklone, tym większa jest szansa na kontakt tego miejsca z członkiem, a co za tym idzie doznania seksualne, z tzw. skurczami pochwy włącznie – przekonuje ginekolog.

Od niedawna w Polsce dostępny jest zabieg, który umożliwia znaczne powiększenie tego miejsca. Augmentacja punktu G. polega na wstrzyknięciu w przednią ścianę pochwy, około 5 cm od jej wejścia, niewielkiej ilości Desiralu - preparatu na bazie kwasu hialuronowego. Substancja ta wypełnia tkankę, uwydatnia i ujędrnia ją, stając się tym samym wrażliwszą na bodźce i bardziej wyeksponowaną.

  • Zabieg przypomina wypełnienie ust. Jest tak samo prosty i mało inwazyjny. Już 4 godziny po jego wykonaniu, kobieta może współżyć, a efekt utrzymuje się nawet 2 lata. Sam zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym i trwa tylko 20 minut – mówi dr Dawid Serafin.

3. Nowy trend – młodsza intymnie

Ale coraz modniejsze powiększanie punktu G to jednak nie jedyny zabieg z zakresu ginekologii plastycznej, któremu dziś chętnie poddają się Polki. – Popularne staje się m.in. wypełnianie warg sromowych i ich rewitalizacja preparatami na bazie kwasu hialuronowego, odmładzanie stref intymnych, a także laserowe obkurczanie pochwy. Polki także coraz częściej decydują się na bardziej inwazyjne zabiegi m.in. clitroplastykę, czyli odkrycie i uwypuklenie łechtaczki czy plastykę warg sromowych – przekonuje specjalista.

***Dane pochodzą z sondy przeprowadzonej wśród 513 kobiet w wieku 18-55 lat w dniach 15 marca – 5 kwietnia 2014 r.

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze