Aldi wycofuje produkt i przeprasza. Kupiłeś? Odnieś do sklepu nawet bez paragonu
Aldi poinformowało o wycofaniu z rynku serii drewnianych zabawek marki własnej Toylino. Decyzja ma charakter prewencyjny i dotyczy produktów, które trafiły do sprzedaży w listopadzie 2025 r. Klienci, którzy kupili te artykuły, proszeni są o ich zwrot do sklepów – bez względu na to, czy zachowali paragon.
W tym artykule:
Szczegóły wycofanego produktu
Z obrotu wycofano drewniane zabawki marki Toylino sprzedawane pod wspólną nazwą "Drewniane zestawy zabawkowe". Produkty były dostępne w sklepach Aldi od 19 listopada 2025 r., a ich dostawcą jest firma Product CIA S.L.
Wycofanie dotyczy produktów o następującej specyfikacji:
marka: Toylino,
nazwa z KV: Drewniane zestawy zabawkowe,
dostawca: Product CIA S.L.,
w sprzedaży od: 19.11.2025 r.
Wycofane przedmioty wraz z kodami:
Drewniane składniki do pieczenia – kod: 4068706137921,
Drewniane lody z akcesoriami – kod: 4068706137938,
Drewniany zestaw sałatkowy – kod: 4068706137952,
Drewniany zestaw warsztatowy – kod: 4068706137976.
Powód wycofania
Jak informuje sieć, w wymienionych zestawach stwierdzono wady mogące stanowić zagrożenie dla najmłodszych użytkowników. Chodzi m.in. o ryzyko połknięcia i zadławienia się małymi elementami (odpadający rzep) oraz ryzyko skaleczenia wynikające z nierównych powierzchni drewnianych elementów.
Z tego powodu Aldi prosi klientów, by nie przekazywali dzieciom tych zabawek i niezwłocznie zwrócili je do sklepu.
Zwrot towaru i zwrot pieniędzy
Sieć zapewnia, że klienci otrzymają zwrot pieniędzy za kupione zestawy, nawet jeśli nie posiadają już dowodu zakupu.
"Należność za zakupiony towar zostanie Państwu zwrócona, również w przypadku braku paragonu będącego dowodem dokonania zakupu. Produkt można zwracać do 09.01.2026 (włącznie) do sklepów Aldi" - podkreślono w komunikacie.
Kontakt z Aldi w razie pytań
W przypadku dodatkowych pytań sieć zachęca do kontaktu z obsługą klienta:
e-mail: obsluga.klienta@aldi.pl,
infolinia klienta: +48 32 889 81 38,
e-mail serwisu: service-pl@protel-service.com.
"Przepraszamy Państwa za powstałe niedogodności!" - kończą komunikat przedstawiciele sklepu.
Magdalena Pietras, dziennikarka Wirtualnej Polski
Źródła
- Aldi
Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.