Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (869 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: mgr Inez Mayer

Sponsoring - odpowiedni partner, nie tylko seks, dyskrecja, oczami psychologa

 Aleksandra Miłosz
30.03.2021 22:57
Sponsoring - odpowiedni partner, nie tylko seks, dyskrecja, oczami psychologa
Sponsoring - odpowiedni partner, nie tylko seks, dyskrecja, oczami psychologa (Zdjęcie kobiety/Shutterstock)

Do pewnego momentu sponsoring w Polsce był tematem tabu. To się zmieniło, gdy w kinach pojawił się film Małgorzaty Szumowskiej o tym samym tytule. „Sponsoring” wywołał nie lada kontrowersję, a dyskusje na temat tego zjawiska rozgorzały. Czy jednak rzeczywiście Polacy zdali sobie sprawę z jego istnienia, czy wciąż zamiatamy ten poważny problem pod dywan?

spis treści

1. Sponsoring - odpowiedni partner

Sponsoring to zjawisko, które funkcjonuje od dawna. Jednak dopiero w ostatnich latach zaczęło mówić się o nim głośno i uświadamiać nam, jak powszechny jest to problem. Rozwija się wraz ze zmieniającymi się czasami, w których miłość i partnerstwo są passé. Wielu z nas marzy jedynie o wysokim statusie materialnym, którego wszyscy będą nam zazdrościć.

Wobec takich potrzeb w internecie aż roi się od ogłoszeń rozpoczynających się od: „Szukam sponsora...” czy „Zasponsoruję”. Takie anonse szybko znikają, ponieważ ogłoszenie staje się nieaktualne. To pokazuje, jak wielkim problemem jest sponsoring we współczesnej Polsce. Wśród klientów przeważają mężczyźni żonaci, z kilkorgiem dzieci, wysoko postawieni, którzy za kwotę kilku tysięcy miesięcznie chcą mieć atrakcyjną, inteligentną dziewczynę dla siebie.

Dlaczego kobiety decydują się na znalezienie sponsora? Najczęściej chcą zarobić pieniądze, aby rozpocząć dorosłe życie z własnym mieszkaniem, samochodem, marzą o dalekich podróżach, na jakie je nie stać albo lubią luksusowe życie, na jakie same nie mogłyby sobie pozwolić. Inny powód? Nuda. To zazwyczaj argument młodych, ładnych dziewczyn, dla których rówieśnicy nie są atrakcyjni. Postanawiają więc poszukać starszego, bogatego mężczyznę, który zapewni im comiesięczne „kieszonkowe”, kupi drogi prezent i zabierze na wycieczkę.

Zobacz film: "Sponsoring"
Obalamy mity na temat seksu
Obalamy mity na temat seksu [9 zdjęć]

Najlepszym miejscem, gdzie możesz uzyskać informacje o zdrowiu seksualnym jest gabinet lekarski. Jeżeli

zobacz galerię

2. Sponsoring - nie tylko seks

Szacuje się, że już co 5 studentka miała do czynienia z seks biznesem. Jednak zdaniem wielu to statystyki zaniżone, ponieważ nie obejmują absolwentek uczelni wyższych, które wiodą prym w sponsoringu. Dlaczego akurat studentki i absolwentki decydują się na ten rodzaj zarobku? Ponieważ w sponsoringu nie chodzi tylko o seks.

Często klienci zastrzegają, że oprócz kontaktów łóżkowych kobieta ma im także towarzyszyć podczas spotkań i wyjazdów służbowych. W ten sposób ma pomagać im w załatwianiu interesów. Musi więc znać język, być oczytaną i umieć wypowiedzieć się na różne tematy. To według kobiet utrzymujących się ze sponsoringu wymiana barterowa – ona daje mu swoje wdzięki, satysfakcję z seksu, wiedzę i obycie w towarzystwie, on odwdzięcza się drogim prezentem.

Zobacz także:

3. Sponsoring - dyskrecja

Dyskrecja to zaraz po urodzie i inteligencji to najważniejsza cecha, której klienci poszukują u wybranych przez siebie dziewczyn. Często ceną za milczenie są coraz droższe prezenty. Kiedy klient wyczuwa, że jego łóżkowa wybranka nie zachowuje się profesjonalnie lub – co gorsza –zaczyna traktować go jak swojego partnera, szuka innej. Taki związek, w którym zarówno mężczyzna, jak i kobieta znają swoją rolę i miejsce w relacji, jest bezwzględny i konkretny. Jasne zasady sponsoringu sprawiają, że nie ma tu skrupułów, a obie osoby dążą do uzyskania jak największych korzyści.

4. Sponsoring - oczami psychologa

Według psychologów, narodzenie się sponsoringu to wina dzisiejszego świata, gdzie człowiek, który nie dorobi się w życiu pięknego domu i drogiego samochodu jest niczym, praktycznie nie istnieje. Takie poczucie wpajane jest nam od najmłodszych lat. Kiedy po raz pierwszy dziecko słyszy drwiny, że ktoś ma lepszy rower czy zegarek od niego? Już wtedy w umyśle młodego człowieka zaczyna rozwijać się myśl, że „lepiej jest mieć niż być”.

Kobiety, które utrzymują się ze sponsoringu, nie uważają się za prostytutki, w końcu w małżeństwie ludzie też uprawiają seks i dzielą się pieniędzmi. Dla nich jest to praca jak każda inna, za którą dostają pieniądze lub wartościowe prezenty. Przecież nie stoją na ulicy i nie czekają na klienta. „Tak nisko bym nie upadła” – mówi jedna z nich.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze