Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: mgr Inez Mayer

Facebook prawdę ci powie

Avatar placeholder
03.09.2024 15:07
Facebook prawdę ci powie
Facebook prawdę ci powie (Zdjęcie Facebooka autorstwa JaysonPhotography / Shutterstock)

Chyba nikomu z nas nie trzeba tłumaczyć, czym jest Facebook. Każdego dnia odwiedza go ponad 400 milionów osób na całym świecie. Jedni dzielą się swoimi emocjami i przemyśleniami, inni wstawiają zdjęcia z wycieczek, popularne selfie, a nawet, wykonane często z niezwykłym artystycznym zmysłem, fotografie spożywanego akurat posiłku. Naukowcy odkryli, że sposób, w jaki prezentujemy się na Facebooku odzwierciedla naszą osobowość i zdecydowanie wpływa na nasz wizerunek.

Jest to cenne źródło wiedzy na nasz temat. Może określić typ naszego charakteru. Będzie to pomocne dla naszego przyszłego pracodawcy czy sprzedawcy, który przeprowadzi transakcję w pomyślny dla siebie sposób.

Oto 7 informacji na nasz temat, które można wywnioskować na podstawie Facebooka:

spis treści

1. Osoby z dużą ilością znajomych – mogą mieć obniżone poczucie wartości

Potrzeba zgromadzenia jak największej ilości znajomych wiąże się zazwyczaj z obawami dotyczącymi tego, w jaki sposób postrzegają nas inni. Popularność na portalu ma być sposobem, by zrekompensować sobie niedostateczną ilość przyjaciół „w realu” i wynagrodzić w ten sposób niezbyt bujne życie towarzyskie.

2. Ekstrawertycy – często zmieniają swoje zdjęcia i uaktualniają statusy

Zobacz film: "Kiedy należy zgłosić się do psychiatry?"

Podobnie jak w prawdziwym życiu, ekstrawertycy mają silną potrzebę dzielenia się nawet najmniejszymi drobiazgami dotyczącymi ich codzienności. Mają oni skłonność opisywania swoich odczuć i emocji niezależnie od tego, czy spotyka się to z odzewem ze strony internetowej społeczności.

3. Osoby sumienne – dbają o odpowiednią segregację zdjęć w galeriach

Badania pokazują, że ludzie pracowici i zdyscyplinowani korzystają z Facebooka w bardzo zorganizowany sposób. Chociaż spędzają oni zazwyczaj niewiele czasu na portalach społecznościowych, ich galerie są uporządkowane i przejrzyste, dzięki czemu przeglądanie staje się o wiele bardziej wygodne.

4. Osoby otwarte – są w stanie podać wszystkie dane na swój temat

Użytkownicy uznani za pomysłowych, kreatywnych i twórczych potrafią korzystać z dużej ilości facebookowych funkcji i nie wahają się dokładnie wypełnić sekcji dotyczących prywatnych informacji. Podanie adresu czy numeru telefonu nie stanowi dla nich żadnego problemu. Maja oni także skłonność do częstego zamieszczania publicznych wiadomości na profilach przyjaciół.

5. Osoby narcystyczne – wykorzystują Facebooka, by promować swoją osobę

Ludzie o wysokiej samoocenie oraz poczuciu wyższości i wyjątkowości wykorzystują portal w celu pozyskania jak największej ilości uwagi i afirmacji. Starają się za wszelką cenę przykuć uwagę innych, dlatego zależy im na jak największej ilości komentarzy i polubień ich. Uwielbiają selfies, ale dzielą się tylko tymi, na których ich zdaniem prezentują się najlepiej na tle innych.

6. Neurotycy – zamieszczają posty głównie w postaci zdjęć

Użytkownicy, którzy są bardzo podatni na stres i często się denerwują, poszukują akceptacji, dlatego często publikują swoje zdjęcia. Są świadomi braku umiejętności komunikacyjnych, więc fotografie są dla nich sposobem na wyrażenie siebie. Pragnąc zaprezentować się w jak najlepszym świetle, najczęściej wstawiają fotki, na których wyglądają na szczęśliwych i towarzyskich. Nic więc dziwnego, że z niecierpliwością czekają na każdy komentarz.

Chociaż może się wydawać, że nasz wizerunek w mediach społecznościowych jest kreacją mającą niewiele wspólnego z rzeczywistością, fecebookowa aktywność może powiedzieć o nas więcej, niż nam się wydaje. Ważne jest nie tylko to, co zamieszczamy. Wymowne są również te informacje, których upublicznić nie chcemy.

Potrzebujesz konsultacji z lekarzem, e-zwolnienia lub e-recepty? Wejdź na abcZdrowie Znajdź Lekarza i umów wizytę stacjonarną u specjalistów z całej Polski lub teleporadę od ręki.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze