Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Jak rozpoznać psychopatę? Cechy, które go zdradzają

 Dorota Mielcarek
28.01.2021 14:49
Jak rozpoznać psychopatę
Jak rozpoznać psychopatę

Psychopaci postrzegani są jako osoby agresywne i niebezpieczne. Tymczasem są to niezwykle rzadkie przypadki. Szaleńczy uśmiech Jokera nie jest ich cechą charakterystyczną - jest wręcz przeciwnie. Są to osoby czarujące i bardzo towarzyskie. Ze skłonnościami do manipulowania otoczeniem.

spis treści

1. 4 cechy psychopaty

Brak empatii, a osobowość psychopatyczna

Niski poziom inteligencji emocjonalnej jest powszechny wśród psychopatów. Brak empati oznacza, że człowiek nie rozumie stanu emocjonalnego, w którym znajduje się ktoś z jego otoczenia. Zdaje sobie sprawę, że może kogoś zranić swoimi słowami, ale nie odczuwa z tego powodu żadnych wyrzutów sumienia. jest to pierwszy alarmujący objaw.

Lista zysków i strat

Zobacz film: "Sprawdź, czy żyjesz z psychopatą"

Egocentryzm to kolejna cecha psychopatów. Uważają, że jeśli we wszechświecie istnieje sprawiedliwość, to jest po ich stronie. Wykazują ogromne przekonanie, że cel uświęca środki i tym celem są oni.

Zorientowanie na cel

Liczy się tylko cel i jak najszybsze osiągnięcie go. Skupienie się na zadaniu jest kluczowym dla osiągnięcia sukcesu. Osoby o cechach psychopatycznych robią wszystko tu i teraz. Odwlekanie spraw na później lub ustalanie długoterminowych celów, nie jest dla nich. Nie odczuwają lęku. Ich egocentryczne nastawienie sprawia, że stawiają czoła najgorszym przeciwnościom. Ponadto osoby o cechach psychopatycznych zwykle są bardzo przebiegłe i inteligentne.

Manipulacja ludźmi

Osoba wykazująca cechy psychopatyczne nie unika kontaktów towarzyskich. Zwykle jest w centrum uwagi, czarujący, zabawny, uwodzicielski. Dba o swój wygląd i potrafi zaimponować swoją wiedzą. Chyba, że chce inaczej. Wówczas może wykreować siebie na kogokolwiek. Potrafi ostrożnie manipulować otoczeniem.

2. Dlaczego boimy się psychopatów?

Wszystkiemu winne jest błędne przekonanie o ich zachowaniu. Nie wszystkie ich cechy są złe, a rozwijane w odpowiednim kierunku mogą przynieść wiele korzyści. To co powinno naprawdę niepokoić to brak emocji, złośliwość i obojętność. Niestety, media społecznościowe wspierają zachowania psychopatyczne przez niekontrolowany hejt. Ocenia się, że cechy te są wrodzone, jednak wydarzenia z życia mogą je pogłębiać.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze