Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Choroba dała jej dodatkową siłę. Modelka Maeva Giani Marshall opowiada o życiu i pracy po udarze

 Katarzyna Grzęda-Łozicka
03.10.2019 18:51
Piegowata modelka Maeva Giani Marshall robi furorę na pokazach mody.
Piegowata modelka Maeva Giani Marshall robi furorę na pokazach mody. (Instagram)

Jest piękna i silna. Jej zgrabne ciało i wyjątkowa twarz obdarzona piegami przyciągają uwagę. Trudno uwierzyć, że modelka Maeva Giani Marshall jest po udarze. Zmiany na skórze to konsekwencja dawnej choroby. Dziś swoją historią chce dodać innym wiary we własne możliwości.

1. Inność jest piękna – przekonuje modelka

Francusko-amerykańska modelka Maeva Giani Marshall przeszła wylew kiedy miała zaledwie 20 lat. Leki, które brała w trakcie leczenia doprowadziły do silnej reakcji alergicznej. Dziś wszyscy myślą, że ma po prostu piegi, ale plamy na skórze modelki, to przebarwienia, które pojawiły się w konsekwencji terapii.

Cichy udar mózgu. Oto 10 sygnałów, które to potwierdzą i ostrzegą cię przed kolejnym
Cichy udar mózgu. Oto 10 sygnałów, które to potwierdzą i ostrzegą cię przed kolejnym [6 zdjęć]

Udar to ogromny problem współczesnych czasów. Coraz częściej słyszymy o znanych, pełnych zdrowia osobach,

zobacz galerię

Marshall zawsze marzyła, o tym by zostać modelką. Jednak przełom w karierze nastąpił dopiero, kiedy jej twarz była pełna piegów.

Zobacz film: "Karolina Jasko ostrzega przed hybrydami"

Po udarze, modelka była częściowo sparaliżowana. Po ośmiu miesiącach poruszania na wózku inwalidzkim, odzyskała sprawność i znów zaczęła chodzić. Wtedy wróciła do Nowego Jorku i zaczęła prawdziwą przygodę z modelingiem. Agent "wypatrzył" ją na imprezie i zaproponował pracę właśnie ze względu na specyficzny wygląd.

2. Na wybiegach liczy się oryginalność

Początkowo modelka nienawidziła swojej "nowej twarzy". Wszyscy zwracali na nią uwagę, a pod jej zdjęciami pojawiało się wiele komentarzy na temat jej oryginalnej urody.

Dopiero z czasem doceniła swoje atuty. Podpisała kontrakt w agnencji modelek. Wystąpiła m.in. w sesji dla Vogue’a, pracowała z Mario Sorrentim, wzięła udział w pokazie Kenzo.

Jej piegowatą urodą zachwycają się dziennikarze i styliści na całym świecie. Choć niewielu wie, że to wynik choroby.

(Instagram)

Pomimo ogromnej popularności Marshall nie uważa kariery w modelingu za swój największy sukces. Nazywa to raczej "fazą eksperymentalną" i traktuje po prostu jak kolejne życiowe doświadczenie.

"Chcę pokazać ludziom, że możesz być inny i nie musisz się dla nikogo zmieniać" – podkeśla modelka.

Młodym dziewczynom radzi, żeby odkryły co chcą robić w życiu i nie bały się próbować bez względu na wszystko.

3. Dzięki chorobie zyskała nowe spojrzenie na życie

Choroba zmieniła jej życie i sposób patrzenia na świat. Wcześniej była bardzo zbuntowana, teraz dziękuje losowi za wszystko co ma. Koncentruje się wyłącznie na tym, co dla niej najważniejsze: swojej rodzinie i walce o różnorodność w świecie mody.

(Instagram)

Marsall uważa, że w modzie nadal króluje jeden schemat atrakcyjności kobiety. Tymczasem to "różnorodność" jest piękna.

"Nikt nie chce być klasyfikowany jako inny, traktujmy się jak ludzie" – apeluje modelka.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze