Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

18+
UWAGA!
Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych.
Przejdź na stronę główną Mam 18 lat i chcę wejść

Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji “Dorzuć misie”. Środki trafią na konto Fundacji DKMS

19.06.2024 17:05
Materiał sponsorowany przez STS
Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji “Dorzuć misie”. Środki trafią na konto Fundacji DKMS
Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji “Dorzuć misie”. Środki trafią na konto Fundacji DKMS (materiały partnera)

PGE Narodowy został zasypany maskotkami. Akcja “Dorzuć misie” organizowana przez STS oraz PZPN zakończyła się sukcesem, a na murawie wylądowało 50 048 pluszaków. W związku z tym, Fundacja STS przekaże 60 048 zł na wsparcie Fundacji DKMS, a konkretnie na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku.

Poniedziałkowe, ostatnie przed wylotem na Mistrzostwa Europy spotkanie reprezentacji Polski z drużyną z Turcji było niezwykle interesujące. Jednak, to co wydarzyło się po gwizdku kończącym mecz, było równie emocjonujące. Zgromadzeni kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz z Turcją byli informowani o akcji “Dorzuć misie” rzucili na murawę aż 50 048 maskotek.

  • Cieszymy się, że jako wieloletni sponsor reprezentacji narodowej razem z PZPN zorganizowaliśmy tak wspaniałą akcję, jaką jest „Dorzuć misie”, a która zaangażowała tak wielu kibiców. Wielokrotnie udowodniliśmy, że w obszarze aktywacji skierowanych do fanów sportu wyznaczamy w Polsce trendy i tak samo było podczas meczu z Turcją - mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

  • Kibice reprezentacji Polski jak zawsze stanęli na wysokości zadania. Nie tylko gorąco dopingowali naszą drużynę narodową, ale i pomogli w słusznej sprawie. Dzięki akcji „Dorzuć misie” Fundacja STS przekaże ponad 60 000 zł na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. To wielka radość, że wszyscy gramy do jednej bramki – powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Zgodnie z zapowiedzią, Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł oraz 1 zł za każdego pluszaka, który został rzucony na murawę aby wesprzeć Fundację DKMS a konkretnie pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. Kwota, jaką udało się zebrać to 60 048 zł. Misie rzucone na murawę trafiły do Stowarzyszenia Nadzieja na Mundial, które rozdysponuje je do Domów Dziecka oraz lokalnych ośrodków pomagających osobom w potrzebie.

Dodatkowo, w specjalnie przygotowanych przez STS wraz z Fundacją DKMS i PZPN strefach (przed i na stadionie), w których chętne osoby mogły rejestrować się jako potencjalni Dawcy szpiku zarejestrowano 205 nowych, potencjalnych Dawców szpiku.

  • Dziękujemy wszystkim za udział w akcji "Dorzuć misie" podczas meczu Polska-Turcja na Stadionie Narodowym w Warszawie. To była prawdziwa demonstracja solidarności, zaangażowania i wsparcia! Ogromnie dziękujemy Fundacji STS, STS i PZPN oraz każdemu kibicowi, który przyniósł pluszaka i dorzucił swoją cegiełkę do naszych wspólnych działań na rzecz pacjentów chorych na nowotwory krwi. Dzięki Waszej hojności, Fundacja DKMS otrzyma kwotę 60 048 zł. To wsparcie pozwoli nam sfinansować rejestrację kolejnych potencjalnych Dawców szpiku by dać szansę na wygraną w najważniejszym meczu - meczu o życie. Razem pokazaliśmy, że piłka nożna to nie tylko sport, ale również wspólnota gotowa do pomagania potrzebującym. Podczas tego wydarzenia Wolontariusze Fundacji DKMS zarejestrowali 205 kibiców - nowych potencjalnych Dawców szpiku! Dziękujemy, że gracie z nami do jednej bramki – mów Agnieszka Wodzińska, Wiceprezes Fundacji DKMS.

W trakcie dziewięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” w zebrano 284 923 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących oraz fundacji trafiło 816 981 zł.

Materiał sponsorowany przez STS
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze