Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Jak kibicują Polacy - w domu i niezdrowo?

Avatar placeholder
13.12.2022 10:59
Jak kibicują Polacy - w domu i niezdrowo?
Jak kibicują Polacy - w domu i niezdrowo? (Pexels)

Materiał prasowy Lensomai

Zmagania Biało-Czerwonych śledzi nawet 70% Polaków. Zdecydowana większość decyduje się kibicować w domu, a nie w restauracji czy pubie. Sportowym emocjom towarzyszą również przekąski, jednak nawet 65% fanów futbolu najczęściej sięgną po te niezdrowe.

Gdzie oglądamy mecze?

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto nie tylko dla fanów futbolu. Badanie “Cieszynki - oglądanie meczów a jedzenie” wykonane na zlecenie Foods By Ann pokazuje, że nawet 70 proc. Polaków planuje śledzić tegoroczne zmagania i kibicować naszej reprezentacji. Mecze najczęściej oglądamy sami w domu – blisko 40%, a ponad 25% deklaruje kibicowanie z rodziną lub przyjaciółmi oraz blisko 15% obejrzy rozgrywki u znajomych. Miejsca takie jak restauracje, puby czy strefy kibica odwiedzamy w tym roku najrzadziej.

Czym zagryzamy sportowe emocje?

Choć sport kojarzy się ze zdrowiem, to kibicowanie ma już inne oblicze. Okazuje się, że nawet dwie trzecie kibiców w trakcie meczów sięga po przekąski tłuste i słone (takie jak paluszki, chipsy czy słone orzeszki) lub pełne cukru, w tym słodycze prosto ze sklepowych półek. Zdrowe alternatywy goszczą na stołach zdecydowanie rzadziej - wybiera je często lub czasami zaledwie 42 proc. kibiców. Jednocześnie wiele osób zaznacza, że częściej chciałoby sięgać po owoce czy bakalie.

(materiał partnera)

Czy będziemy oglądać festiwal cieszynek?

Mistrzostwa Świata w Piłce nożnej to festiwal gwiazd futbolu i pięknych goli. W trakcie Mundialu najbardziej emocjonują gole, a po nich reakcje piłkarskich idoli i zwycięskie cieszynki. Jednak pojęcie cieszynki kojarzy jedynie co trzecia osoba. Czym jest cieszynka? To gest radości wykonywany przez piłkarza po strzeleniu gola. W trakcie oglądania mundialu polscy kibice czekają, żeby oglądać jak najwięcej bramek Biało-Czerwonych, zwłaszcza Roberta Lewandowskiego. Cieszynkę Lewego kojarzy zaledwie 19,1 proc. Polaków. To złączone pięści, które wyglądają jakby zbijały ze sobą żółwika. Kapitan reprezentacji Polski zdradził, że gest ten zapożyczył od swojej córki Klary.

Materiał prasowy Lensomai

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze