Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Osoby z depresją wrzucają do sieci swoje zdjęcia ze specjalnym hashtagiem. Robią to, by uświadamiać innych

 Magdalena Bury
01.12.2018 22:50
Kobieta podzieliła się zdjęciem, na którym jest ze swoim ukochanym cierpiącym na depresję
Kobieta podzieliła się zdjęciem, na którym jest ze swoim ukochanym cierpiącym na depresję (Facebook)

"Przedstawiam wam mojego chłopaka. Zrobiliśmy to zdjęcie dwa tygodnie przed tym, jak się powiesił. Nadal nie możemy tego zrozumieć" - tak opisała fotkę wrzuconą do sieci jedna z Amerykanek. A za jej przykładem poszli inni.

1. Twarze depresji

W sieci pojawił się nowy trend. Osoby, które straciły bliskich, dzielą się swoimi ostatnimi wspólnymi zdjęciami zrobionymi przed ich śmiercią. W ten sposób chcą uświadomić innym, że depresji nie widać gołym okiem. Ich partnerzy, siostry i bracia są uśmiechnięci, pełni życia.

Fotka przedstawia wokalistę Linkin Park zaledwie kilka dni przed samobójstwem
Fotka przedstawia wokalistę Linkin Park zaledwie kilka dni przed samobójstwem (Instagram @clinic_glazunova )

Zobacz również:

Przyspiesza metabolizm i wytapia tłuszcz. Możesz pić do woli

Zobacz film: "Jak poradzić sobie z jesienną depresją? Mamy sprawdzone sposoby"
Mężczyzna po prawej odebrał sobie życie dwa miesiące po wykonaniu zdjęcia
Mężczyzna po prawej odebrał sobie życie dwa miesiące po wykonaniu zdjęcia (Facebook)

Do akcji włączyły się również osoby, które same walczą z depresją. Dziewczyny są w pełnym makijażu, mężczyźni - zadbani i z uśmiechem na ustach. Fotki podpisują hashtagiem "face of depression", czyli "twarz depresji". Właśnie dlatego często nie zdajemy sobie sprawy, że chorzy są wśród nas. To może być twój bliski znajomy bądź członek rodziny. Osoby chore świetnie się maskują.

Na zdjęciu widzimy uśmiechniętego mężczyzn. Zabił się po dwóch tygodniach
Na zdjęciu widzimy uśmiechniętego mężczyzn. Zabił się po dwóch tygodniach (Facebook)

Sprawdź też:

Co wiesz o raku trzustki? Tylko lekarze odpowiedzą poprawnie na wszystkie pytania

Na fotkach nie widać, że sobie nie radzą. W rzeczywistości w głowach tych osób może kiełkować pomysł samobójstwa. Myślą o powieszeniu, przedawkowaniu leków, skoku z wysokiego budynku. Tak objawia się depresja, nawet leczona. Ta śmiertelna choroba co roku zbiera swoje żniwo.

Depresji nie widać na twarzy
Depresji nie widać na twarzy (Instagram @selfloveclubb)
Nie wypadki ani choroby – to samobójstwa są najczęstszą przyczyną śmierci mężczyzn poniżej 45. roku życia
Nie wypadki ani choroby – to samobójstwa są najczęstszą przyczyną śmierci mężczyzn poniżej 45. roku życia [6 zdjęć]

Statystyki pokazują, że najczęstszą przyczyną śmierci młodych mężczyzn na całym świecie nie są choroby

zobacz galerię
Wielu użytkowników z depresją pokazuje swoje twarze
Wielu użytkowników z depresją pokazuje swoje twarze (Instagram @mummyseeingdouble)

Ze statystyk Centers for Disease Control and Prevention wynika, że każdego roku z powodu samobójstwa na całym świecie umiera 800 tys. ludzi.

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze