Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

„Tramwaj zwany Pożądaniem” znów rozrusza Warszawę

Avatar placeholder
27.11.2018 14:23

1. Warszawa, 17 maja 2018 r. – W piątek 18 maja po raz siódmy z rzędu ulicami Warszawy przejadą autobusy zwane pożądaniem w ramach ogólnopolskiej kampanii pn. ''Tramwaj zwany Pożądaniem'' organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

Działania w ramach kampanii obejmą w tym roku 13 największych polskich miast, co daje łącznie aż 17 pojedynczych akcji! Kampania edukująca młodzież w obszarze HIV odniosła wielki sukces w poprzednich latach, a organizatorzy tegorocznej edycji zapowiadają, że będzie miała jeszcze większy rozmach niż wcześniej. Akcja sfinansowana została ze środków przyznanych IFMSA-Poland w konkursie Pozytywnie Otwarci, a ufundowanych przez Gilead Sciences Poland.

Kampania rozpoczęła się w tym roku niestandardowo: 6 maja w Lublinie na terenie, na którym odbywają się Medykalia stanął specjalny namiot IFMSA-Poland. 12 maja autobus zwany pożądaniem przejechał ulicami Wrocławia. W pozostałych 11 miastach, które biorą udział w projekcie, czyli w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Zielonej Górze również pojadą specjalnie wynajęte do tego celu tramwaje oraz autobusy zwane pożądaniem.

Zobacz film: "Książę Harry kontra HIV"
Objawy zakażenia wirusem HIV. Nie są charakterystyczne
Objawy zakażenia wirusem HIV. Nie są charakterystyczne [5 zdjęć]

Wirus HIV od wielu lat jest tematem tabu. Najczęściej wiemy o nim tyle, że można się nim zarazić poprzez

zobacz galerię

W wybrane wieczory maja i czerwca oraz na przełomie listopada i grudnia przez kilka godzin jeździć będą na trasach wokół najbardziej popularnych klubów nocnych i miejsc, gdzie odbywają się studenckie wydarzenia, jak np. Juwenalia.

Jazdę tymi niecodziennymi środkami transportu umilać będą najlepsi DJ’e oraz członkowie IFMSA-Poland w roli edukatorów. W tramwajach i autobusach zwanych pożądaniem przeszkoleni wcześniej studenci medycyny udzielać będą informacji dotyczących dróg przenoszenia się HIV oraz profilaktyki wirusa, a także poinformują pasażerów o tym, gdzie można bezpłatnie i anonimowo wykonać test w kierunku zakażenia. Dodatkowo, w każdym takim tramwaju i autobusie usytuowane zostaną stanowiska z materiałami edukacyjnymi oraz prezerwatywami.

Celem kampanii, która już na stałe wpisała się w krajobraz polskich inicjatyw z obszaru walki z AIDS, jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na kwestie związane ze zdrowiem reprodukcyjnym oraz edukacja z zakresu profilaktyki zakażeń przenoszonych drogą płciową, a w szczególności zakażeń HIV. To niezwykle istotne, ponieważ w Polsce z każdym rokiem wzrasta liczba osób seropozytywnych. Wykrywamy też coraz więcej nowych zakażeń.

''W ubiegłym roku zanotowano 1069 nowych zakażeń HIV wśród osób w wieku 20 -39, co daje wzrost o 18 proc. w stosunku do 2016 roku, w którym w tej grupie wiekowej rozpoznano 904 przypadki HIV. Ponadto, szacuje się, że ponad 50 proc. osób zakażonych HIV w Polsce nie wie o swoim statusie. Dlatego zachęcamy osoby podróżujące naszymi tramwajami i autobusami do wykonywania testów w kierunku HIV.

Z wirusem można żyć długo i stosunkowo komfortowo, a dzięki nowoczesnym lekom także bezpiecznie w perspektywie długofalowej. Trzeba tylko je przyjmować, a więc trzeba wiedzieć o swoim zakażeniu. Każdy aktywny seksualnie człowiek powinien zrobić test. Każdy'' – powiedziała Agnieszka Palus, Koordynator Ogólnopolski projektu Tramwaj zwany Pożądaniem.

''Mimo ostrzeżeń i akcji informacyjnych liczba nowo wykrywanych zakażeń rośnie. To poważny problem. Zwłaszcza wśród młodzieży. Dlatego każdy projekt w obszarze profilaktyki skierowany do młodych ludzi jest cenny i wart uwagi. A ''Tramwaj zwany Pożądaniem'' stanowi już markę samą w sobie. Co roku dzięki projektowi IFMSA-Poland o zagrożeniu HIV dowiadują się tysiące młodych ludzi w Polsce. Cieszę się, że możemy wspierać przejazdy tych niezwykłych tramwajów i autobusów już kolejny rok'' – powiedział Paweł Mierzejewski, koordynator programu Pozytywnie Otwarci.

Autobusy zwane pożądaniem pojadą w tym roku w Warszawie poniższymi trasami:

TRASA A Start przejazdu o 18.30 1. Klubokawiarnia Medyka, ul. Oczki 1a 2. Plac Narutowicza 11 3. Plac Zawiszy 03 4. Dworzec Centralny 01 5. Centrum 01 6. Plac Konstytucji 01 7. DS. Riviera 01

TRASA B Start przejazdu w godzinach: 19:00, 20:00, 21:00 1. Biblioteka Narodowa 02  2. Plac Narutowicza 11 3. Plac Zawiszy 03 4. Dworzec Centralny 01 5. Centrum 04 6. Uniwersytet 01 7. Ordynacka 01 8. Foksal 01 9. Plac Konstytucji 01 10. DS. Riviera 01

Patroni medialni kampanii: Radio ESKA, cosmopolitan.pl, Telewizja Superstacja, Radio Kolor, medonet.pl, newsrm.tv, poradnikzdrowie.pl, Imperium Kobiet, wblyskufleszy.pl

Fakty i mity na temat HIV
Fakty i mity na temat HIV [5 zdjęć]

Niedawno tabloid "National Enquirer" opublikował informację, że Charlie Sheen jest chory na AIDS. Aktor

zobacz galerię

Patronat merytoryczny nad kampanią objęli: Krajowe Centrum ds. AIDS, Społeczny Komitet ds. AIDS, Polskie Towarzystwo Naukowe AIDS, Naczelna Izba Lekarska (honorowy patronat), Fundacja Edukacji Społecznej, Instytut Pozytywnej Seksualności, Fundacja Studia Psychologii Zdrowia (HIVokryzja), Stowarzyszenie "Podwale Siedem", Stowarzyszenie "Jeden Świat" , Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników, Krajowy Konsultant w dziedzinie Położnictwa i Ginekologii.

Materiały na temat wydarzenia oraz galerie zdjęć z poprzednich edycji akcji dostępne są na profilu Facebookowym wydarzenia.


Celem Programu Pozytywnie Otwarci jest promocja profilaktyki HIV oraz wiedzy o możliwości normalnego życia z wirusem. W ramach programu Pozytywnie Otwarci organizowany jest Konkurs dla instytucji i osób, które chciałyby prowadzić lub już prowadzą programy w obszarach edukacji i aktywizacji, a także profilaktyki HIV/AIDS. Partnerami Programu są Krajowe Centrum ds. AIDS, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny, Prezydent m. st. Warszawy, Służba Zdrowia, Wydawnictwo Termedia oraz firma Gilead Sciences, która w ciągu ostatnich siedmiu lat przeznaczyła na realizację projektów konkursowych granty w wysokości ponad miliona złotych.

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze