Głuche bliźniaczki w kampanii reklamowej marki odzieżowej
Bliźniaczki Hermon i Heroda wzięły udział w kampanii reklamowej znanej marki odzieżowej. 36-latki, które straciły słuch, gdy miały siedem lat, opowiadają historię o tym, jak walczyły z odrzuceniem i zachęcają do pokochania siebie.
1. Bliźniaczki z tragiczną historią
Hermon i Heroda na co dzień mieszkają w Londynie. Siostry urodziły się w Erytrei, która w tym czasie była ogarnięta wojną. Pamiętają hałasy związane z wybuchami i strzelaninami. Bliźniaczki straciły słuch w wieku 7 lat i nie do końca wiadomo dlaczego tak się stało.
Rodzina bliźniaczek przeniosła się do Stanów Zjednoczonych ponieważ możliwości leczenia dziewczynek w ich kraju były bardzo ograniczone. Dopiero w klinice audiologicznej w USA okazało się, że dziewczynki są głuche.
Dziewczynki otrzymały aparaty słuchowe, a ich mama robiła wszystko żeby nauczyły się języka angielskiego. Po roku przeniosły się do Wielkiej Brytanii.
2. Bliźniaczki w kampanii marki odzieżowej
Hermon i Heroda świetnie porozumiewają się w języku migowym. Są modelkami i aktorkami. Prowadzą też bloga, na którym dzielą się fragmentami swojego życia. Pokazują, że niepełnosprawność ich nie definiuje, a bycie głuchym nie przeszkadza im w normalnym funkcjonowaniu.
Bliźniaczki opowiadają o swoim życiu, o tym jak walczyły z przeciwnościami losu. I zachęcają do tego innych. Udział w kampanii jest doskonałą okazją do pokazania, że wśród nas żyją ludzie z różnymi niepełnosprawnościami, ale to wcale nie sprawia, że są gorsi.
Dzięki udziałowi bliźniaczek marka ma szansę zwrócić na siebie uwagę osób z głuchych i słabosłyszących, pokazując im, że są tak samo zauważani jak inne osoby.
Bliźniaczki w kampanii zachęcają do napisania listu miłosnego do samego siebie. Bo jak już pokochamy siebie to łatwiej nam będzie zdobyć to o czym marzymy.
Hermon w liście napisała, że nie pozwoli, by uczucie odrzucenia tłumiło jej wewnętrzny ogień. Heroda podzieliła się wyznaniem, że nauczyła się kochać swoje blizny, bo wie że są częścią jej osobowości.
W kampanii marki odzieżowej wzięły też udział inne osoby - modelka plus size Felicity Hayward, czarnoskóry influencer Sul, chora na chłoniaka Hodgkina Olivia Smith, gej Jonathan i aktor z Zespołem Aspergera Niall Aslam.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Dowiedz się więcej:
Potrzebujesz konsultacji z lekarzem, e-zwolnienia lub e-recepty? Wejdź na abcZdrowie Znajdź Lekarza i umów wizytę stacjonarną u specjalistów z całej Polski lub teleporadę od ręki.