Twarożek wiosenny

Potrawa niezwykle kolorowa a tym samym bogata w witaminy i składniki mineralne. Nietypowy dodatek do twarożku, jakim jest awokado podnosi jego wartość odżywczą. Wzbogaca potrawę w potas, witaminę B6, witaminę E. Są to witaminy dla pięknej skóry. Taki twarożek jest pomocny w łagodzeniu stresu, zmian nastroju, niepłodności czy problemów z krążeniem.

Składniki

  • awokado,

  • koperek,

  • natka pietruszki,
  • szczypiorek,

  • rzodkiewka,

  • papryka (może być kolorowa),

  • ogórek świeży,

  • korniszony,

  • świeża bazylia,

  • sól, pieprz,
  • twaróg,

  • jogurt naturalny.

Zobacz film: "Co warto wiedzieć o błonniku?"




Sposób przygotowania

Zmiksować awokado, dodać drobno pokrojony koperek, pietruszkę, szczypiorek, rzodkiewkę, paprykę, półtłusty twarożek (może być chudy), wymieszać z jogurtem naturalnym, ale niekoniecznie. 



Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 312,6 kcal
Białka 15,17 g
Tłuszcze 21,8 g
Cholesterol 22,5 mg
Węglowodany 20,4 g
Błonnik 5,8 g
Witamina C 96,19 mg
Witamina A 451,9 j.m.

Komentarz

Dzięki zawartości różnorodnych warzyw danie wpływa pobudzająco na produkcje kolagenu, który pomaga w wygładzaniu zmarszczek oraz nadaje skórze świeży, młody wygląd. Polecamy go każdej kobiecie dbającej o swój wygląd naturalnymi metodami.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!