Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: Mgr Joanna Hirszler

Peeling peel off

Avatar placeholder
05.09.2013 13:57
Peeling peel off
Peeling peel off

Na rynku kosmetycznym dostępna jest ogromna ilość peelingów. Wyróżniamy peelingi ziarniste, enzymatyczne oraz chemiczne. Istnieją również peelingi o nazwie peel-off, które z coraz większym powodzeniem są stosowane przez kobiety, a nawet przez mężczyzn. Co takiego wyróżnia peeling typu peel-off od innych preparatów?

1. Dlaczego warto stosować peeling?

Nasza skóra stale ulega procesom odnowy – młode komórki zastępują te starsze, które wraz z upływem czasu obumierają. Korneocyty, tj. obumarłe komórki skóry, można dostrzec gołym okiem na powierzchni naszej cery jako łuszczące się płaty naskórka.

Dlatego tak ważne jest to, aby regularnie stosować odpowiednie peelingi, które usprawnią proces eksfoliacji (złuszczania), zachodzący w obrębie naszej skóry.

Po peelingu skóra staje się gładsza, a jej koloryt zostaje wyrównany. Co więcej, stosowane po peelingu kosmetyki pielęgnacyjne mają szansę wniknąć w głębsze warstwy naskórka. Dzięki temu efektywność działania kosmetyku znacząco wzrasta. Warto również wiedzieć o tym, że stosowanie peelingów odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu nieskazitelności cery mieszanej i tłustej. Te dwa rodzaje cer charakteryzują się nadmiernym przetłuszczaniem.

Zobacz film: "Fakty i mity o zabiegach estetycznych"

Wskutek połączenia nadmiaru martwych komórek skóry oraz sebum powstaje „czop”, który może sprzyjać zatykaniu ujść mieszków włosowych (potocznie zwanych „porami”). W konsekwencji prowadzi to do pojawienia się na powierzchni skóry nieestetycznych zaskórników bądź krost.

2. Czym wyróżnia się peeling peel-off?

Charakterystyczna w przypadku maski typu peel-off jest żelowa konsystencja, która zastyga bezpośrednio po aplikacji na skórę. Na powierzchni skóry widoczna jest przezroczysta, błyszcząca powłoka.

Po upływie kilkunastu minut zastygniętą maskę należy zdjąć. W czasie tego procesu możemy odczuwać delikatny dyskomfort, ale nie ma to nic wspólnego z dolegliwościami bólowymi. To właśnie wtedy z powierzchni skóry odrywane są obumarłe komórki naskórka.

Bezpośrednio po zdjęciu maski skóra staje się niezwykle gładka. Wystarczy przetrzeć jej powierzchnię odpowiednio dobranym tonikiem oraz nałożyć krem pielęgnacyjny. Ogromną zaletą peelingu typu peel-off jest to, że nie wymaga on zmywania tak jak w przypadku peelingów ziarnistych czy enzymatycznych. Ściągnięta jednym ruchem błona pozostawia skórę wolną od resztek kosmetyków. Co więcej, peeling ten nie wymaga wykonywania zbyt wielu czynności. Ograniczają się one jedynie do aplikacji i zdjęcia maski. Jest to idealna forma peelingu dla osób, które cenią sobie czas.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze