Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Podbródek – charakterystyka, zabiegi

Avatar placeholder
14.09.2023 09:52
Podbródek – charakterystyka, zabiegi
Podbródek – charakterystyka, zabiegi

Podbródek często staje się problemem dla wielu osób, zwłaszcza kobiet. Z wiekiem skóra staje się bardziej wiotka i zwisająca, dotyczy to wszystkich części ciała – tak dzieje się również podbródkiem. Podwójny podbródek wygląda nieestetycznie i przeszkadza w codziennym funkcjonowaniu? Poniżej dowiesz się o sposobach na zmniejszenie podwójnego podbródka.

spis treści

1. Podbródek – charakterystyka

Podbródek, jak sama nazwa wskazuje to miejsce znajdujące się tuż pod brodą – dokładnie między gardłem a brodą. Młode osoby rzadko dostrzegają problem ze swoim podbródkiem, gdyż ich skóra jest jędrna i napięta. Z czasem skóra na podbródku wiotczeje i staje się pasmem problemów.

Czasami zdarza się, że nieestetyczny podbródek dziedziczony jest wraz z genami i niewiele można zrobić, by poprawić ten stan. Tworzący się tuż pod podbródkiem, drugi podbródek jest miejscem, w którym gromadzi się tłuszcz.

Mitem jest, że drugi podbródek pojawia się tylko u osób otyłych i starszych. U zdrowego, młodego człowieka również może wystąpić ów problem. Mimo nieustannego odchudzania się bardzo trudno jest stracić nadmiar tłuszczu właśnie z podbródka. Istnieje jednak kilka sposobów, które mogą sprawić, że drugi podbródek będzie mniej widoczny i uciążliwy.

Zobacz film: "Jakub od 5 lat regularnie poprawia urodę"
7 produktów, dzięki którym pozbędziesz się drugiego podbródka
7 produktów, dzięki którym pozbędziesz się drugiego podbródka [8 zdjęć]

Niezdrowy tryb życia – palenie papierosów, duża ilość węglowodanów w diecie oraz brak aktywności – znacząco

zobacz galerię

2. Podbródek – zabiegi

Istnieje kilka sposobów, dzięki którym nieestetyczny podbródek będzie mniej widoczny lub zniknie całkowicie.

  • Zabieg liposukcji – jest sposobem sprawdzonym, przynoszącym widoczne efekty. Zabieg liposukcji podbródka nie trwa długo, za to kosztuje około 4 tys. Efekty tego zabiegu utrzymują się, jednak należy postarać się utrzymywać odpowiednią wagę ciała.

  • Masażer roll-cit – jest to specjalistyczny wałek z wypustkami, dzięki którym pobudzamy do pracy produkcję elastyny i kolagenu. Wystarczy samemu masować podbródek i cieszyć się efektami. Roll-cit kosztuje około 500 złotych.

  • Lipoliza ultradźwiękowa – to zabieg medycyny estetycznej, który jest całkowicie bezpieczny i bezbolesny. Zabieg ten kosztuje około 4 tys. Po zabiegu pacjent nie odczuwa żadnego bólu ani nie ma siniaków i opuchlizny. Zabieg polega na rozbijaniu cząsteczek tłuszczu w płyn, który jest następnie usuwany z podbródka.

  • Lipoliza laserowa – zabieg polegający na usunięciu tłuszczu z podbródka za pomocą lasera. W skórze wykonuje się małe nacięcie, przez które wprowadzany jest laser. Podczas tego zabiegu wymagane jest znieczulenie ogólne, a efekty lipolizy laserowej widoczne są po około 4 miesiącach. Zabieg jest tańszy od pozostałych i kosztuje 2 tys.

  • Lifting podbródka - procedura chirurgiczna umożliwiająca pozbycie się tzw. drugiego podbródka. Kosztuje ok. 4-5 tys. złotych.

Jeżeli nie stać nas na profesjonalny zabieg w klinice, to można zastosować kilka trików. Otóż właściwa sztuka makijażu sprawi, że podbródek będzie mniej widoczny. Masowanie skóry na podbródku poprawi krążenie, w związku z tym skóra stanie się bardziej jędrna i napięta.

Jeżeli obawiasz się zabiegu usuwania drugiego podbródka, warto skonsultować swój problem z profesjonalną kosmetyczką, która z całą pewnością rozwieje twoje obawy. Zabiegi medycyny estetycznej są najbardziej skuteczne, jednak ich cena odstrasza. Warto wykonywać codzienną pielęgnację podbródka, w celu poprawy napięcia skóry.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze