Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Zarost - pierwszy zarost, gęstość zarostu, jak dobrać zarost do kształtu twarz

Avatar placeholder
29.04.2021 12:51
Zarost
Zarost (pixabay.com)

Wiele kobiet lubi męski zarost, ale niestety nie chodzi tu o pierwsze pojedyncze włosy pojawiające się na chłopięcej twarzy. Męski zarost, aby był atrakcyjny, potrzebuje czasu. Niestety często młodzi chłopcy nie golą pierwszego zarostu, a nie wygląda on zbyt dobrze. Z czasem jednak zarost gęstnieje i jest możliwa odpowiednia jego stylizacja.

spis treści

1. Zarost - pierwszy zarost

Pierwszy zarost jest z jednej strony prawdziwym powodem do dumy, a z drugiej nie wygląda on zazwyczaj zbyt spektakularnie. Najczęściej pierwszy zarost trzeba zgolić, aby nie wyglądać śmiesznie.

Pierwszy zarost ma postać delikatnego meszku nad górną wargą i nie przypomina w niczym modnej obecnie, spektakularnej brody. Poza meszkiem pierwszy zarost może też pojawić się w postaci drobnych pojedynczych włosów, którym udało się przebić przez skórę.

W stylizacji zarostu najważniejszy jest dobranie zarostu do kształtu twarzy
W stylizacji zarostu najważniejszy jest dobranie zarostu do kształtu twarzy (123rf)
Zobacz film: "Wąsaci mężczyźni są zdrowsi"

2. Zarost - gęstość zarostu

Niestety na gęstość zarostu nie mamy większego wpływu. To jak szybko zarost rośnie, jest sprawą bardzo indywidualną, a wszelkie preparaty na porost zarostu nie wiele zmieniają. Zarówno gęstość zarostu, jak i tempo jego wzrostu są uzależnione od gospodarki hormonalnej. Dlatego nie warto walczyć z zarostem i lepiej zaakceptować go takim, jaki jest.

Bardzo często jedynym rozwiązaniem jest rezygnacja z zapuszczania zarostu i golenie się na gładko przez cały czas. Na szczęście gęsty zarost nie jest konieczny, aby zapuścić go w ciekawy sposób. Najważniejszy jest kierunek rośnięcia włosów, a to można z łatwością zmienić przy użyciu odpowiedniego olejku i grzebyka do zarostu.

10 porad dla mężczyzn, jak pielęgnować skórę
10 porad dla mężczyzn, jak pielęgnować skórę [10 zdjęć]

W chłodne poranki nie ma nic lepszego jak gorący prysznic. Jednak obniżenie temperatury wody nawet odrobinę

zobacz galerię

3. Zarost - jak dobrać zarost do kształtu twarzy

Zapuszczając zarost, warto zwrócić uwagę na kształt twarzy. Najłatwiej zasugerować się zdjęciem kogoś znanego, kto ma podobny kształt twarzy i zarost. Wówczas łatwiej nam będzie wybrać odpowiedni zarost.

Wśród gwiazd, które najlepiej dobierają kształt zarostu do twarzy, jest David Backham. Ma on kwadratowy kształt twarzy i doskonale łagodzi ostre rysy twarzy za pomocą zarostu. Stylizując swój zarost przy kwadratowej twarzy, należy pamiętać, aby krócej przyciąć zarost po bokach i dłużej na policzkach, co ma optycznie wydłużyć twarz.

Kolejnym typem twarzy jest okrągła twarz, której przykładem jest Leonardo DiCaprio. Podobnie jak w przypadku twarzy kwadratowej, wykorzystujemy zarost do wydłużenia i wyszczuplenia twarzy. Dzięki koziej bródce okrągła twarz sprawia wrażenie smuklejszej, a broda jest bardziej spiczasta.

PYTANIA I ODPOWIEDZI LEKARZY NA TEN TEMAT

Zobacz odpowiedzi na pytania osób, które miały do czynienia z tym problemem:

Wszystkie odpowiedzi lekarzy

Kolejny typ twarzy to twarz podłużna. W przypadku tego typu twarzy zarost ma odwrotną funkcję. Zarost ma trochę zaokrąglić twarz, zatem powinien być krótszy na policzkach i dłuższy na skroniach. Takie przystrzyżenie zarostu wykorzystuje np. projektant Tom Ford. Innym sposobem, który pozwoli uzyskać podobny efekt, jest zapuszczenie bokobrodów i krótsze obcinanie reszty zarostu.

W przypadku trójkątnej twarzy zarost trzeba koniecznie zgolić na zero na policzkach, ponieważ zarost by je dodatkowo podkreślał. Przykładem takiego golenia zarostu jest Ryan Gosling. Najważniejsze to pozostawić zarost na bokach nie ogolony, aby złagodzić odrobinę kształt twarzy.

Natomiast twarz owalna ma idealne proporcje, dlatego nie wymaga żadnej konkretnej stylizacji zarostu. W przypadku owalnej twarzy ciężko zapuścić zarost w taki sposób, aby wyglądać źle. Przykładem jest tu Jake Gyllenhaala.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze