Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

10 lat Curaprox w Polsce!

22.06.2023 16:59
Materiał producenta Curaprox
Na zdjęciu od prawej: Joanna Tracz (Marketing Specialist Curaprox w Polsce), Barbara Barcikowska (Project Manager Quality PR), Paulina Stącel - Wilczyńska (General Manager Curaprox w Polsce), Dominika Orłowska (Marketing Manager Curparox w Polsce), Jagoda Weihonig (Koordynator Edukacji oraz czynna higienistka stomatologiczna) oraz Marcin Wójtowicz – konferansjer.
Na zdjęciu od prawej: Joanna Tracz (Marketing Specialist Curaprox w Polsce), Barbara Barcikowska (Project Manager Quality PR), Paulina Stącel - Wilczyńska (General Manager Curaprox w Polsce), Dominika Orłowska (Marketing Manager Curparox w Polsce), Jagoda Weihonig (Koordynator Edukacji oraz czynna higienistka stomatologiczna) oraz Marcin Wójtowicz – konferansjer. (Materiały Partnera)

Szwajcarska marka Curaprox świętuje 10 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji 14 czerwca w ARTBISTRO STALOWA 52 odbyło się wyjątkowe spotkanie z dziennikarzami i influencerami. Zaproszeni goście poznali historię marki oraz jej kompleksowe portfolio. Ponadto, w czasie warsztatów z prawidłowego szczotkowania zębów, przekonali się, że w tej kwestii nie liczy się czas, a technika.

Produkty marki Curaprox od lat cieszą się ogromnym powodzeniem na całym świecie. Konsumenci wybierają je, ponieważ łączą skuteczność działania z modnym designem i unikalnymi kompozycjami smakowymi, dzięki czemu codzienna higiena jamy ustnej staje się o wiele przyjemniejsza. Natomiast stomatolodzy i higienistki doceniają za unikalne składy, formuły i technologię, które wynoszą tę higienę na wyższy poziom.

W trakcie świętowania jubileuszu zaproszeni goście poznali portfolio marki obejmujące, m. in.: manualne i hydrosoniczne szczoteczki do zębów, szczoteczki międzyzębowe, pasty do stosowania na co dzień oraz takie do „zadań specjalnych”, płukanki, a nawet gumy do żucia. W ofercie nie brakuje także propozycji dla najmłodszych, bo droga do pięknego uśmiechu zaczyna się przecież od pierwszego ząbka.

Zanim goście oddali się rozmowom w kuluarach, zostali zaproszeni na mini warsztaty z prawidłowego szczotkowania zębów. Następnie przyszła pora na urodzinowy tort oraz lunch przygotowane przez kucharzy z ARTBISTRO STALOWA 52. Przy wyjściu na każdego czekał gift bag od Curaprox, a w nim wszystkie hity tego szwajcarskiego eksperta od zdrowych zębów i dziąseł całej rodziny.

CURAPROX to marka szwajcarskiej firmy Curaden AG z siedzibą w Kriens koło Lucerny. Curaden AG jest pionierem i ekspertem w zakresie zdrowia jamy ustnej i indywidualnej profilaktyki stomatologicznej. Wszystkie produkty Curaprox są tworzone i opracowywane w Szwajcarii od 1972r.

Curaden Polska Sp. z o.o., ul. Długosza 48, 51-162 Wrocław, www.curaprox.pl, www.curaprox.pl/shop

Materiał producenta Curaprox
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze