Przejdź na WP

Piękna na 50. Kasha Grimes pokazuje, że można być modną w każdym wieku

57-letnia Kasha Grimes zdobyła popularność po tym, jak zaczęła kopiować dla zabawy posty swojej 20-letniej córki. Teraz ma swój kanał na YouTube i bierze udział w kampaniach reklamowych znanych firm odzieżowych.

Zobacz film: "Sekret figury J.Lo. Ma 49 lat, a wygląda obłędnie"

1. Życie zaczyna się po pięćdziesiątce

Kasha Grimes jest matką, żoną i prawdziwą internetową influenserką. Jej profil na Instagramie śledzi ponad 17 tys. osób, kanał na YouTube subskrybuje kolejne 20 tys. 57-latka publikuje swoje zdjęcia i udowadnia, że każda kobieta ma prawo czuć się i wyglądać atrakcyjnie, niezależnie od wieku.

Kasha chce być inspiracją dla kobiet w jej wieku
Kasha chce być inspiracją dla kobiet w jej wieku (instagram.com)

Według Grimes społeczeństwo lubi sprawiać, że starsze kobiety czują się tak, jak "niepotrzebne bibeloty", które tylko zbierają kurz na półce. I czekają na dzień, w którym będą mogły jeździć autobusami za darmo. Kasha nie godzi się na takie postrzeganie i za pomocą mediów społecznościowych walczy ze stereotypem ''typowej starszej kobiety''.

2. Wyjechała do obcego kraju bez znajomości języka

Kasha urodziła się w Polsce, ale w wieku 18 lat wyjechała do Wielkiej Brytanii, mając zaledwie 50 pensów w kieszeni. Zrezygnowała ze studiowania na uniwersytecie. Mimo że nie mówiła po angielsku, postanowiła spróbować życia w innym kraju.

Przez pewien czas pracowała jako kelnerka i au pair. Gdy już nauczyła się angielskiego zatrudniono ją w firmie rekrutacyjnej. Wkrótce potem założyła swoją własną agencję pośrednictwa pracy.

Jest mężatką z 24-letnim stażem i przyznaje, że po menopauzie poczuła się bardziej pewna siebie i szczęśliwsza niż kiedykolwiek wcześniej.

3. Ubrania nie tylko dla młodych kobiet

Kasha przez długi czas była skupiona na wychowywaniu córek. Nie zawsze zwracała uwagę na swój ubiór, często zakładała zwykły t-shirt, jeansy i trampki. Jak przyznaje, przez całe dzieciństwo była krytykowana. Czuła się nieszczęśliwa i nie lubiła swojego wyglądu.

Bodźcem do zmian była córka Kashy, Misha. To ona pokazała mamie kolorowy świat ubrań. Gdy Kasha zaczęła korzystać z tego samego sklepu z ubraniami co Misha, zaczęło przybywać jej fanów. Doświadczona buissneswoman brała też udział w konkursach piękności, w których zaczęła startować, gdy skończyła 50 lat.

Wcześniej nie marzyła nawet o tym, by założyć bikini, teraz nie widzi w tym żadnego problemu. Nie wstydzi się swojego ciała. Przyznała się też do delikatnego poprawiania urody.

Chociaż pojawiały się głosy, że to nie wypada, żeby prawie 60-letnia kobieta ubierała się w sklepie z ubraniami przeznaczonymi dla 20-latek, Kasha nie przejmuje się tymi komentarzami. Uważa, że może nosić to co chce, a jej postawa inspiruje inne kobiety w jej wieku.

Oprócz Instagrama, Kasha prowadzi także kanał na YouTube. Porusza tam wszystkie tematy dotyczące kobiecości i intymności. Wraz z córką rozmawia o pornografii, seksie, aborcji, modzie i tajemnicach dotyczących starzenia się.

Kasha jest najstarszą ambasadorką firmy PrettyLittleThing, która współpracuje między innymi z Khloe Kardashian i modelką Ashley Graham.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Dowiedz się więcej:

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy