Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Awaria w grupie LuxMed. "Lekarze nie przyjmują. Stracone pół dnia"

Avatar placeholder
12.01.2024 16:50
Pacjenci odprawieni z kwitkiem. "Nie przyjmują. Stracone pół dnia"
Pacjenci odprawieni z kwitkiem. "Nie przyjmują. Stracone pół dnia" (Getty Images)

Pacjenci korzystający z prywatnej opieki medycznej alarmują, że dziś wiele wizyt się nie odbyło. Wszystko przez awarię systemu komputerowego. Po kilku godzinach wszystko wróciło do normy, ale pacjenci zastanawiają się, czy odbędą się zaległe teleporady i czy nie będzie ponownym problemów.

spis treści

1. "Lekarze nie przyjmują"

Jedna z naszych czytelniczek napisała, że miała umówioną teleporadę dla dziecka na godzinę 10:30. Od trzech godzin bezskutecznie czeka na kontakt od lekarza. Kobieta przyznaje, że specjalnie nie odbierała w tym czasie innych telefonów, bo sądziła, że ze względu na dużą liczbę pacjentów są opóźnienia. Do tej pory nie dostała żadnej informacji na temat opóźnienia ani wyjaśnień, czy wizyta się odbędzie i kiedy.

O problemach piszą też pacjenci w mediach społecznościowych.

"W #luxmed nie działa system komputerowy. Lekarze nie przyjmują. Wszyscy patrzą się na siebie. Stracone pół dnia" - czytamy w jednym z komentarzy opublikowanych na platformie X.

2. "Pełny dostęp do systemu zostanie przywrócony"

Zobacz film: "Łykają suplementy i pożyczają sobie leki. Lekarze o słabościach pacjentów"

Lekarze, z którymi udało nam się skontaktować, wyjaśniają, że przez kilka godzin nie działał system. Pacjenci mieli też problem z dostępem do swojej dokumentacji medycznej, ale wszystko wskazuje na to, że problem został rozwiązany.

- Mieliśmy problemy techniczne, ale wszystko jest już naprawione. Jeżeli lekarz nie dzwonił, a miała pani wcześniej umówioną teleporadę, proszę czekać, wizyta na pewno się odbędzie - zapewnia przedstawicielka Lux Med z infolinii pacjenta.

Sprawdziliśmy i można też już bez problemu zalogować się do systemu i umawiać wizyty.

Ok. 14:20 dostaliśmy informację z biura prasowego, że problem wkrótce powinien być rozwiązany.

- Możemy potwierdzić, że w niektórych naszych placówkach odnotowaliśmy przejściowe spowolnienie działania systemu informatycznego odpowiedzialnego za obsługę pacjentów. Zakładamy, że pełny dostęp do systemu zostanie przywrócony w ciągu najbliższych kilkunastu minut - zapewnia Maciej Mikołajewski, menedżer Współpracy z Mediami i Projektów Zewnętrznych Lux Med.

- Monitorujemy sytuację, wdrażamy odpowiednie procedury i kontaktujemy się z pacjentami indywidualnie, tak by nikt, kto potrzebuje pomocy medycznej, nie pozostał bez odpowiedniej opieki - dodaje.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze