Fidget spinner podbije rynek kosmetyczny
Popularność fidget spinnera nie słabnie. Ta zabawka zręcznościowa, która ma pomagać dzieciom z ADHD i autyzmem, święci triumfy, mimo że wielokrotnie była przyczyną wypadków z ich udziałem. Okazuje się, że niesłabnącą modę na fidget spinner chcą wykorzystać producenci kosmetyków.
Błyszczyk do ust w formie fidget spinnera o nazwie Glamspin, to owoc współpracy dwóch firm: BuzzFeed Products Labs i Taste Beauty. W opakowaniu znajdziemy pojemniczki z trzema wersjami smakowymi produktu: brzoskwiniową, winogronową i truskawkową.
Co ciekawe, opracowano go w zaledwie 28 dni! Nie był testowany na zwierzętach. Jest przeznaczony dla osób powyżej 8. roku życia.
Film reklamujący produkt wyświetlono ponad 5 mln razy, co sygnalizuje ogromne zainteresowanie tym gadżetem i zapowiada, że może on podbić rynek kosmetyczny.
Na początku sierpnia 2017 roku błyszczyk w postaci fidget spinnera trafi do asortymentu sklepu internetowego sieci drogerii Sephora (aktualnie jest dostępny na stronie glamspin.com, gdzie można go kupić w cenie 10 dolarów, czyli ok. 36 złotych).
Zobacz także:
W kolejnych miesiącach dowiemy się, czy do swojej oferty wprowadzą go inne sklepy z kosmetykami.
Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.