Pasta sojowa

Pasta sojowa to jeden z najzdrowszych posiłków wegetariańskich ze względu na lecznicze właściwości soi. Nie tylko zawiera ona białko najwyższej jakości, ale także błonnik i wielonienasycone kwasy, żelazo, potas, magnez i fosfor. Soja wskazana jest szczególnie kobietom, gdyż pomaga im łagodzić dolegliwości menopauzy, dlatego należy przyrządzać jak największą ilość potraw z tym składnikiem odżywczym. ****

Składniki:

  • 2 szklanki soi (uprzednio powinna być ona namoczona przez co najmniej 12 godzin, a następnie gotowana przez 3 godziny);
  • papryka;
  • trzy łyżki purée warzywnego (ewentualnie przecieru pomidorowego);
  • oliwa,
  • sól i pieprz.

Zobacz film: "Jak nie dać się oszukać i kupić dobrą żywność?"

Sposób przygotowania:

Gorącą soję utrzyj malakserem, dodaj odrobinę oliwy, purée warzywne i przyprawy według uznania. Całość dokładnie wymieszaj. 


Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 258,3
Białko 18,4 g
Tłuszcz 15,2 g
Cholesterol 0,0 mg
Węglowodany 21,3 g
Błonnik 9,1 g
Witamina C 75,8 mg
Witamina A 322,5 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!