Ćwiczenia na szczupłe uda - dieta, trening odchudzający, kosmetyki wyszczuplające

Uda to dla wielu kobiet bardzo problematyczna część ciała. To właśnie tu często gromadzi się tłuszcz przybierający formę cellulitu. Dla wielu jest to przyczyna niższej samooceny oraz braku pewności siebie. Na szczęście ćwiczenia na szczupłe uda wcale nie są trudne, zwłaszcza jeśli połączymy ćwiczenia na szczupłe uda z odpowiednią dietą. Jedyny problem to determinacja i samozaparcie.

Zobacz film: "Jak spalić tłuszcz z wewnętrznej partii ud w 7 minut?"

1. Ćwiczenia na szczupłe uda a dieta

Ćwiczenia na szczupłe uda mogą nie przynieść zamierzonych rezultatów bez odpowiedniej diety. Jeśli chcesz mieć piękne i zgrabne uda, uważaj na to, co jesz. Uwzględnij więcej białka i błonnika w swojej diecie. Błonnik poprawia ogólny stan organizmu, a białko sprawia, że ćwiczenia na szczupłe uda są bardziej skuteczne. Unikaj cukru i produktów mącznych, a stawiaj na produkty pełnoziarniste, świeże owoce i warzywa.

Niestety, nie ma diety, która by celowała w daną część ciała, dlatego też odchudzenie ud wymaga odchudzenia całego ciała.

Skuteczne sposoby na szczupłe nogi
Skuteczne sposoby na szczupłe nogi [8 zdjęć]

Marzą ci się długie i smukłe nogi? Możesz znacznie poprawić ich wygląd i zbliżyć się do ideału, wykorzystując...

zobacz galerię

2. Ćwiczenia na szczupłe uda - trening odchudzający

Szczupła sylwetka to cel, którego nie da się osiągnąć bez wysiłku fizycznego. Jeśli marzysz o zgrabnych udach, aktywność fizyczna powinna zajmować 30 minut twojego czasu każdego dnia.

A oto wybrane ćwiczenia na szczupłe uda:

  • ćwiczenia na szczupłe uda: skakanie na skakance – jest świetnym sposobem na spalanie tłuszczu z ud. Skakanie może być rozgrzewką przed innymi ćwiczeniami lub też może kończyć twój trening. Podczas skakania na skakance staraj się mieć proste plecy, a nogi lekko ugięte w kolanach – to zamortyzuje wstrząsy;
  • ćwiczenia na szczupłe uda: jogging – uprawiaj go 3-4 razy w tygodniu. Zawsze rozpoczynaj od spaceru, potem stopniowo zwiększaj tempo, aby następnie przejść do biegu;
  • ćwiczenia na szczupłe uda: pływanie – ruchy nóg, szczególnie podczas pływania stylem grzbietowym, są świetnym ćwiczeniem na spalanie tłuszczu i wzmacnianie mięśni ud;
  • ćwiczenia na szczupłe uda: przysiady – wykonuj je 3 razy w tygodniu, 3 serie po 10 powtórzeń. Z czasem możesz dołożyć do tego ćwiczenia ciężarki.

Zobacz też:

3. Ćwiczenia na szczupłe uda a kosmetyki wyszczuplające

Ćwiczenia na szczupłe uda warto wspomóc odpowiednimi kosmetykami i zabiegami. Kremy antycellulitowe pomagają rozbijać złogi tłuszczu i sprawiają, że uda wyglądają na szczuplejsze. Najnowsze badania wykazały, iż kremy zawierające kofeinę mają najlepsze działanie. Możesz również poprawić wygląd twoich nóg aplikując krem brązujący - opalone nogi wyglądają na szczuplejsze niż nogi blade.

Co zrobić, żeby mieć szczupłe uda? Wypróbuj wszystkie ćwiczenia na szczupłe uda i ćwicz na wszystkie możliwe sposoby – biegaj, pływaj, korzystaj z roweru. I nie zapomnij o zdrowej diecie. Ćwiczenia na szczupłe uda, aktywność fizyczna i dieta sprawią, że twoje uda będą wyglądały szczupło i atrakcyjnie.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy