Ćwiczenia na szczupłe uda - dieta, trening odchudzający, kosmetyki wyszczuplające

spis treści
rozwiń

Uda to dla wielu kobiet bardzo problematyczna część ciała. To właśnie tu często gromadzi się tłuszcz przybierając formę cellulitu. Dla wielu jest to przyczyna niższej samooceny oraz braku pewności siebie.

Na szczęście sposób na piękne uda wcale nie jest trudny. To nic innego jak połączenie odpowiedniej diety i ćwiczeń na szczupłe uda. Jedyny problem to determinacja i samozaparcie.

1. Ćwiczenia na szczupłe uda a dieta

Ćwiczenia na szczupłe uda mogą nie przynieść zamierzonych rezultatów bez odpowiedniej diety. Jeśli chcesz mieć piękne i zgrabne uda, uważaj na to, co jesz. Uwzględnij więcej białka i błonnika w swojej diecie. Błonnik poprawia ogólny stan organizmu, a białko pomaga zwiększyć skuteczność ćwiczeń na szczupłe uda. Unikaj cukru i produktów mącznych, a stawiaj na produkty pełnoziarniste, świeże owoce i warzywa.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny - codzienna aktywność"

Niestety, nie ma diety, która by celowała w daną część ciała, dlatego też odchudzenie ud wymaga odchudzenia całego ciała.

Skuteczne sposoby na szczupłe nogi
Skuteczne sposoby na szczupłe nogi [8 zdjęć]

Marzą ci się długie i smukłe nogi? Możesz znacznie poprawić ich wygląd i zbliżyć się do ideału, wykorzystując...

zobacz galerię

2. Ćwiczenia na szczupłe uda - trening odchudzający

Szczupła sylwetka to cel, którego nie da się osiągnąć bez wysiłku fizycznego. Jeśli marzysz o zgrabnych udach, aktywność fizyczna powinna zajmować 30 minut twojego czasu każdego dnia.

A oto kilka ćwiczeń na szczupłe uda:

  • skakanie na skakance – jest świetnym sposobem na spalanie tłuszczu z ud. Skakanie może być rozgrzewką przed innymi ćwiczeniami lub też może kończyć twój trening. Podczas skakania na skakance staraj się mieć proste plecy, a nogi lekko ugięte w kolanach – to zamortyzuje wstrząsy;
  • jogging – uprawiaj go 3-4 razy w tygodniu. Zawsze rozpoczynaj od spaceru, potem stopniowo zwiększaj tempo, aby następnie przejść do biegu;
  • pływanie – ruchy nóg, szczególnie podczas pływania stylem grzbietowym, są świetnym ćwiczeniem na spalanie tłuszczu i wzmacnianie mięśni ud;
  • przysiady – wykonuj je 3 razy w tygodniu, 3 serie po 10 powtórzeń. Z czasem możesz dołożyć do tego ćwiczenia ciężarki.

3. Ćwiczenia na szczupłe uda a kosmetyki wyszczuplające

Ćwiczenia na szczupłe uda warto wspomóc odpowiednimi kosmetykami i zabiegami. Kremy antycellulitowe pomagają rozbijać złogi tłuszczu i sprawiają, że uda wyglądają na szczuplejsze. Najnowsze badania wykazały, iż kremy zawierające kofeinę mają najlepsze działanie. Możesz również poprawić wygląd twoich nóg aplikując krem brązujący - opalone nogi wyglądają na szczuplejsze niż nogi blade.

Co zrobić, żeby mieć szczupłe uda? Wypróbuj wszystkie ćwiczenia na szczupłe uda i ćwicz na wszystkie możliwe sposoby – biegaj, pływaj, korzystaj z roweru. I nie zapomnij o zdrowej diecie – dzięki temu twoje uda będą wyglądały szczupło i atrakcyjnie.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!