Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Wyszła na drinka z koleżanką. Do domu wróciła z podbitym okiem i złamanym żebrem – nic nie pamięta

 Karolina Rozmus
03.11.2021 13:21
Wyszła na drinka z koleżanką. Do domu wróciła z podbitym okiem i złamanym żebrem – nic nie pamięta
Wyszła na drinka z koleżanką. Do domu wróciła z podbitym okiem i złamanym żebrem – nic nie pamięta (Facebook)

Maria postanowiła pójść z koleżanką z pracy na drinka. Kilka godzin później młoda mama błąkała się samotnie po ulicach miasta z wieloma obrażeniami ciała. Kompletnie nie pamiętała, co się z nią działo i kto odpowiada za jej stan. Dziś otwarcie mówi o tym, że ktoś musiał ją odurzyć.

spis treści

1. Zagubiona, pobita, odurzona

Maria ocknęła się na ulicy - nie pamięta nic
Maria ocknęła się na ulicy - nie pamięta nic (Facebook)

Maria Beckwith pewnej sobotniej nocy wybrała się z koleżanką z pracy na drinka. Jak donosi Chronicle Live, kilka godzin później błąkała się zagubiona i pobita po centrum Newcastle.

Ostatnie co kobieta zapamiętała, to stacja metra – gdy poprosiła koleżankę, by ją odprowadziła. "Wsiadłam do niewłaściwego metra i szłam przypadkowymi ulicami Newcastle" – powiedziała później.

Zobacz film: "Chroń głowę. Nawet lekkie uderzenie może być groźne"

"Nie wiedziałem, co się dzieje ani gdzie jestem" – dodała.

Kobieta próbowała dokonać rekonstrukcji zdarzeń tamtej nocy, ale okazało się to trudniejsze, niż sądziła. Jak twierdzi, nie piła dużo, ale już stojąc przy barze, czuła lekkie zamroczenie.

Jednak dopiero gdy doszła do stacji metra, poczuła, że "odpływa". Najgorsze jednak dopiero miało nadejść – gdy kobieta wysiadła z metra, straciła przytomność.

Gdy się obudziła, bolała ją głowa, miała podbite oko i czuła, że musi dostać się do szpitala.

Na szczęście miała przy sobie telefon, a dzięki pomocy przyjaciółki, która ustaliła lokalizację 42-latki, kobieta trafiła do szpitala.

"Nie ma mowy, żebym była tak całkowicie zamroczona i zdezorientowana bez jakiejkolwiek ingerencji w mojego drinka"- twierdzi kobieta.

2. Śledztwo trwa

Maria miała liczne obrażenia ciała - rekonwalescencja trwała ok. 4 tygodnie
Maria miała liczne obrażenia ciała - rekonwalescencja trwała ok. 4 tygodnie (Facebook)

Lekarze z Sunderland Royal Hospital przeprowadzili testy i stwierdzili, że doznała urazu głowy, złamania żebra, siniaków na ramieniu i ma podbite oko.

Niestety na wykonanie badań toksykologicznych było już za późno, więc Maria nigdy nie dowie się czy, a może raczej co zostało dodane do jej drinka.

Rekonwalescencja trwała aż 4 tygodnie, ale Maria mówi, że wciąż nie czuje się do końca dobrze – doskwierają jej bóle głowy.

Dochodzenie w sprawie podejrzanych drinków w klubie wciąż trwa, co potwierdza policja w Newcastle.

Na razie nie udało się nic ustalić, ale Maria podkreśla, że poza działaniami policji potrzebna jest większa świadomość na temat zagrożeń.

Zagrożeń, które mogą czyhać w barach i klubach. Kobieta apeluje również do pracowników klubów, a nawet taksówkarzy, by bacznie przyglądali się swoim klientom, a gdy zobaczą splątaną, zamroczoną osobę, nie zakładali z góry, że po prostu wypiła za dużo.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze