Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Znana blogerka z dysmorfofobią publikuje zaskakującą metamorfozę. "Nie wierzcie w idealne zdjęcia na Instagramie"

 Aleksandra Miłosz
30.11.2018 08:41
Znana blogerka z dysmorfofobią publikuje zaskakującą metamorfozę. "Nie wierzcie w idealne zdjęcia na Instagramie"
Znana blogerka z dysmorfofobią publikuje zaskakującą metamorfozę. "Nie wierzcie w idealne zdjęcia na Instagramie"

Jeśli korzystasz z Instagrama, każdego dnia natrafiasz na idealne zdjęcia, idealnych kobiet w idealnych pozach. Szczupłe, wystylizowane, w pełnym makijażu, niejednokrotnie masz wrażenie, że opublikowane zdjęcie zrobione było znienacka. W rzeczywistości często długo się do niego przygotowują, wypróbowując wystudiowane pozy przed lustrem. Milly Smith, znana blogerka postanowiła sprzeciwić się oszukiwaniu użytkowników portali społecznościowych.

1. Kult piękna

Szczupła, ale nie za chuda, piękny makijaż, fajne ciuchy – ideał. Ty tak nie wyglądasz? Ja też nie. I dziewczyna, na którą patrzysz prawdopodobnie też inaczej wygląda w rzeczywistości. Magia Instagrama. Blogerka Milly Smith ma jej dosyć. Publikując swoje zdjęcia chce, żeby użytkownicy portali społecznościowych uświadomili sobie, że często są oszukiwani, a idealni ludzie nie istnieją.

Na opublikowanym przez Milly zdjęciu widzimy ją samą w dwóch odsłonach. Pierwsza przedstawia szczupłą dziewczynę z delikatnym uśmiechem na twarzy. Druga dziewczynę z wystającym brzuszkiem i szerokim uśmiechem. To ta sama osoba, ale przyznasz, że w pierwszej odsłonie wygląda atrakcyjniej... Rajstopy podciągnięte do talii, proste plecy i dyskretny uśmiech to sekret sukcesu. Na drugim zdjęciu rajstopy sięgają bioder, odsłaniając brzuszek, a rozluźnione ramiona i szeroki uśmiech odbierają urok.

(Instagram) Publikując swoje zdjęcia chce, żeby użytkownicy portali społecznościowych uświadomili sobie, że często są oszukiwani, a idealni ludzie nie istnieją
(Instagram) Publikując swoje zdjęcia chce, żeby użytkownicy portali społecznościowych uświadomili sobie, że często są oszukiwani, a idealni ludzie nie istnieją
Zobacz film: "Co zrobić, by mieć piękną cerę? Znamy przepis"

"Ta sama dziewczyna, ten sam dzień, ten sam czas. (…) Podoba mi się, jak wygląda moje ciało na obu tych zdjęciach" - czytamy pod zdjęciem. "Jesteśmy ślepi na to, jak w rzeczywistości wygląda niepozowane ciało i ślepi na to, czym jest piękno" - pisze dalej Milly. "Uwielbiam robić takie zdjęcia. To pomaga mojemu umysłowi poradzić sobie z dysmorfofobią i zracjonalizować negatywne myśli" - przyznaje blogerka.

2. Czym jest dysmorfofobia?

Dysmorfofobia, o której pisze blogerka, to zaburzenie psychiczne polegające na przekonaniu o tym, że jakaś część naszego ciała jest wyjątkowo brzydka. Drobne defekty wyglądu są wyolbrzymiane, a osoba cierpiąca na to zaburzenie potrafi godzinami myśleć o swojej wadzie. Szacuje się, że ok. 2 proc. populacji zmaga się z tą chorobą, jednak liczba pacjentów stale rośnie.

Zobacz także:

Dzieje się tak ze względów społecznych i psychologicznych. Kult piękna obecny w mediach i otaczający nas każdego dnia powoduje, że w końcu zdajemy sobie sprawę, że wygląd naszej twarzy nie jest tak idealny, jak kobiety, którą widzimy na Instagramie. Drugim powodem jest dorastanie. Gnębienie w szkole z powodu dojrzewania czy innego wyglądu jest coraz powszechniejszym problemem. To powoduje zaburzenia w postrzeganiu własnego wyglądu.

"Nie porównuj się do innych, po prostu żyj dla siebie. Na świecie nie ma nikogo, kto jest taki jak ty. To niesamowite, że sądzisz, iż świat potrzebuje kolejnej kopii... Potrzebuje ciebie!" - pisze Milly. ''Pozbądź się kont w mediach społecznościowych! Jeśli sprawiają, że czujesz się źle. Pozbądź się ze swojego otoczenia osób, które sprawiają, że nie czujesz się szczęśliwy, kochany i piękny. Nie pozwól, żeby to zrujnowało twoje życie" - podsumowuje blogerka.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze