Jak odchudzić wewnętrzną stronę ud – ćwiczenia, dieta odchudzająca

spis treści
rozwiń

Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest nie tylko właściwie dobrana dieta, ale także codzienna aktywność fizyczna. Dlatego stałym elementem życia stają się wizyty w sklepach ze zdrową, naturalną żywnością, treningi na siłowni czy udział w zajęciach fitness. Chcąc zredukować zbędną tkankę tłuszczową warto opracować konkretny plan treningowy, ponieważ inne będą zestawy ćwiczeń na brzuch, a inne ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud.

1. Jak odchudzić wewnętrzną stronę ud – ćwiczenia

Według trenerów wystarczą systematyczne treningi, aby ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud były efektywne. Ważna jest również częstotliwość wykonywania ćwiczeń na wewnętrzną stronę ud. Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud wystarczy wykonywać trzy, albo cztery razy w tygodniu przez około 10 minut. Ćwiczący zauważają zmiany nie tylko w napięciu mięśni, ale też w zwiększonej elastyczności skóry.

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud nie są skomplikowane i w większości nie wymagają specjalistycznego, sportowego sprzętu. W internecie dostępne są ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud proponowane przez znawców tematu dla przykładu warto odnaleźć ćwiczenia Ewy Chodakowskiej czy Mel B. Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud to najczęściej zestawy składające się z kilku ćwiczeń, które powinny być wykonywane jedno po drugim z płynnymi przejściami. Każde z ćwiczeń powinno trwać nie dłużej niż minutę.

Zobacz film: "Ćwiczenia na zgrabne uda i pośladki"

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud nie wymagają specjalistycznego sprzętu sportowego
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud nie wymagają specjalistycznego sprzętu sportowego (123RF)

Jakie są najskuteczniejsze ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud? Najczęściej w zestawach mających zredukować zbędny tłuszcz w udach znajdują się półprzysiady, pełne przysiady, przysiady z unoszeniem kolan, przysiady w rozkroku, wypady w tył, wypady w przód, przysiady z wyskokiem, wznoszenie nóg w podporze, wznoszenie ugiętej nogi.

PYTANIA I ODPOWIEDZI LEKARZY NA TEN TEMAT

Wszystkie odpowiedzi lekarzy

Wszystkie ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud powinny być dobrane nie tylko do głównych założeń planu treningowego, ale przede wszystkim do aktualnych potrzeb i możliwości fizycznych osoby trenującej. Nie należy ćwiczyć ponad swoje siły, ponieważ można doprowadzić do kontuzji przykładowo naciągnięcia mięśni.

2. Jak odchudzić wewnętrzną stronę ud – dieta odchudzająca

Oczywiście każdy plan treningowy powinien uwzględniać nie tylko ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud, ale również odpowiednio dopasowaną dietę. Jaka dieta na szczupłe uda będzie najodpowiedniejsza? Oczywiście w pierwszej kolejności z jadłospisu należy wyeliminować potrawy wysokokaloryczne, cukier pod każdą postacią. Posiłki powinny się składać z dań, które zawierają najważniejsze do funkcjonowania minerały, witaminy, składniki odżywcze, które wpływają na mięśnie. Ważne jest, aby w posiłkach znalazło się białko i błonnik.

Wskazówki dla odchudzających się
Wskazówki dla odchudzających się [12 zdjęć]

Podczas odchudzania pij dużo wody lub innych napojów bezcukrowych. Kiedy masz ochotę na coś do jedzenia,...

zobacz galerię

Jak odchudzić wewnętrzną stronę ud? Nie wolno zapominać o codziennym nawadnianiu organizmu. Dobra dieta odchudzająca powinna zakładać, że należy jeść przynajmniej cztery posiłki, ale porcje nie powinny być zbyt duże. To spowoduje, że nie będziemy odczuwać głodu pomiędzy posiłkami i nie będziemy podjadać. Warto zadbać o to, by w domu były tylko zdrowe przekąski.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!