Jennifer Selter – kim jest, ćwiczenia na pośladki

Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, jak duże znaczenie w życiu odgrywa właściwie dobrana dieta, ale też systematyczna aktywność fizyczna. W mediach dostępne są filmy, informacje, plany treningowe, dzięki którym możliwa jest nie tylko ogólna poprawa kondycji organizmu, ale redukcja zbędnej tkanki tłuszczowej czy wzmocnienie poszczególnych części ciała.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny - codzienna aktywność"

Ewa Chodakowska, Jillian Michaels, Jennifer Selter czy Ana Cheri to tylko niektóre instruktorki i miłośniczki fitnessu, które osiągnęły najwyższy poziom jeśli chodzi o ćwiczenia czy zdrowe odżywianie. Jakich propozycji ćwiczeń najczęściej szukają kobiety, które części ciała trenują najintensywniej? W planie treningowym dla kobiet często znajdują się ćwiczenia na brzuch, ramiona, uda i oczywiście ćwiczenia na pośladki.

spis treści

1. Jennifer Selter – kim jest?

W ostatnim czasie Jennifer Selter została okrzyknięta przez internautów posiadaczką najładniejszych pośladków w całym internecie. Kim jest właścicielka takiego zaszczytnego tytułu? Jen Selter ma 168 cm wzrostu waży około 50 kg i jest amerykańską trenerką fitness. Jej każde zdjęcie wrzucane na portal społecznościowy Instagram ma około 80 tysięcy polubień.

Jenifer Selter proponuje ćwiczenia na jędrne i kształtne pośladki
Jenifer Selter proponuje ćwiczenia na jędrne i kształtne pośladki (Facebook)

Jen Selter na swoim koncie na portalu wrzuca nie tylko swoje zdjęcia, ale także propozycje ćwiczeń, dzięki którym pośladki staną się nie tylko kształtne, ale i jędrne. Dla niektórych osób jest nienaturalne, aby niska i szczupła kobieta była posiadaczką dużych pośladków, dlatego zarzucają trenerce oszustwo. Jednak większa grupa osób nie zwraca uwagi na prawa natury i z dużym zainteresowaniem śledzi postępy Jennifer Selter w jej treningach.

Przeczytaj także

Sama trenerka przyznaje, że jej kształt jej pośladków nie jest naturalny, efekt brazylijskich pośladków został osiągnięty przez intensywny i regularny trening, a także odpowiednią dietę odchudzającą. Styl życia Jennifer Selter jest dość restrykcyjny, dla tego nie nadaje się dla każdego. Potrzebna jest silna wolna, wytrwałość i stała motywacja do ćwiczeń.

Jak wygląda trening Jennifer Selter? Częstotliwość wykonywania zestawów ćwiczeń to 4 lub 5 dni w tygodniu. Na początek trenerka wykonuje ćwiczenia kardio przez około 45 minut, następnie wykonuje pełną serie przysiadów, brzuszków i najważniejsze ćwiczenie na pośladki, czyli odrzucanie nóg do tyłu.

Seksowne ćwiczenia, dzięki którym schudniesz
Seksowne ćwiczenia, dzięki którym schudniesz [8 zdjęć]

Pole dance nie jest już praktykowany tylko w klubie nocnym czy w sypialni – stał się trendy w świecie...

zobacz galerię

Oprócz systematycznych ćwiczeń w osiągnięciu pełnego celu pomaga bardzo rygorystyczna dieta. Śniadanie Jen Selter to białko jaja kurzego lub owsianka bez żadnych dodatków, drugie śniadanie to sałatka z kurczakiem, obiad to kurczak z warzywami albo stek. Jen Selter ze swego jadłospisu wyeliminowała węglowodany w każdej postaci, jedynym odstępstwem jest gorzka czekolada, ale w niewielkich ilościach.

2. Jennifer Selter – ćwiczenia na pośladki

Jakie ćwiczenia na jędrne i kształtne pośladki proponuje Jennifer Selter? Podczas treningu na siłowni skupia się oczywiście na ćwiczeniach pośladków np. przysiady, wymachy nóg, ćwiczenia na stepperze, do ćwiczeń wykorzystuje także orbitrek czy wioślarza. Jennifer Selter uprawia również jogging.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy