Przejdź na WP

Kaloryfer u dziewczyny – dieta, trening

Kaloryfer u dziewczyny jest jak najbardziej możliwy do wyrzeźbienia. Należy poświęcić jednak sporo pracy, wytrwałości i cierpliwości. Można wykonywać brzuszki miesiącami, jednak jeżeli mięśnie brzucha bedą zalane tkanką tłuszczową, to kaloryfer na brzuchu nigdy nie będzie widoczny. Poznaj więc metodę na wypracowanie kaloryfera u dziewczyny.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny a endorfiny"

spis treści

1. Kaloryfer u dziewczyny – dieta

Wyrobienie widocznego kaloryfera u dziewczyny jest do zrobienia. Dziewczyny również mogą uwidocznić swoje mięśnie brzucha, jednak zajmie im to odrobinę dłużej czasu niż mężczyznom. Jednak zarówno kobiety, jak i mężczyźni chcący wyrobić kaloryfer na brzuchu powinni zapoznać się z kilkoma zasadami na ten temat.

Najważniejsza jest dieta. Kaloryfer u dziewczyn to praca rozpoczynająca się od diety. Dieta jest podstawą każdego odchudzania. Prawidłowo zbilansowana i bogata w warzywa i owoce dieta, jest gwarancją sukcesu. Wypracowanie kaloryfera u dziewczyny wymaga znajomości zasad na temat diety.

  • Jedzenie regularnych posiłków – każda osoba chcąca osłonić mięśnie brzucha, powinna jeść. Niejedzenie nie przyczyni się do wyrzeźbienia mięśni, a dodatkowo zimniejszy ich objętość. Jedzmy od 4 do 5 posiłków dziennie. Posiłki powinny być nieduże. Nie można podjadać pomiędzy posiłkami.
  • Wyeliminowanie słodyczy – chcąc wyrzeźbić kaloryfer na brzuchu, należy odstawić na bok słodkie i słone przekąski. Zabronione jest podjadanie między posiłkami. Takie przekąski są bardzo tuczące, w związku z tym cały proces odchudzania pójdzie na marne.
  • Nawadnianie organizmu – należy pić około 3 litrów wody dziennie. Woda jest podstawą masy mięśniowej. Mięśnie to białko i woda, dlatego tak ważne jest nawadnianie. Woda reguluje także pracę metabolizmu.
10 sposobów, dzięki którym wypijesz więcej wody
10 sposobów, dzięki którym wypijesz więcej wody [10 zdjęć]

Woda to składnik niezbędny dla zachowania podstawowych funkcji życiowych organizmu. Zalecana dzienna...

zobacz galerię

Jeżeli sami nie potrafimy poradzić sobie z odżywianiem, to warto skorzystać porad dietetyka albo trenera personalnego. Te osoby obliczą nasze zapotrzebowanie kaloryczne, poznają nasze cele i pod nie ułożą odpowiedni plan żywieniowy, zachowując przy tym odpowiednią podaż białka, tłuszczy i węglowodanów.

2. Kaloryfer u dziewczyny – trening

Kaloryfer u dziewczyny wymaga także regularnych treningów. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że ćwiczenia tylko i wyłącznie mięśni brzucha, mało pomagają go wyrzeźbić. Na mięśnie brzucha wpływa każde dobrze wykonane ćwiczenie, przede wszystkim te z obciążeniem. Dlatego trzeba wykonywać każdy rodzaj treningu i ćwiczyć każdy mięsień ciała.

Przede wszystkim należy rozpocząć od ćwiczeń cardio, które mają na celu spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej, dzięki temu mięśnie się odsłonią, a kaloryfer uwidoczni i wyrzeźbi. W tym celu można zacząć biegać, pływać, jeździć na rowerze czy ćwiczyć aerobik. Interwały również bardzo dobrze spalają kalorie – nie tylko podczas treningu, ale także po nim.

Musisz to wiedzieć

Kaloryfer u dziewczyny – dieta, trening
Kaloryfer u dziewczyny – dieta, trening (123rf.com)

Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej powinniśmy wykonywać od 3 do 4 razy w tygodniu. Warto także ćwiczyć siłowo, na każdą partię mięśniową, ćwiczenia tylko i wyłącznie na mięśnie brzucha można wykonywać po każdym treningu, ale nie trzeba.

Dzięki wyżej wymienionym zasadom kaloryfer u dziewczyny będzie widoczny. Należy mieć w sobie bardzo dużą wolę walki, samozaparcie i cel. Dzięki temu kaloryfer u dziewczyny również jest do osiągnięcia.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy