Koktajl z avocado

Przepis wegański na koktajl z avocado to doskonały pomysł na smaczny, pożywny i bardzo zdrowy drink. Zawiera on nie tylko płatki owsiane bogate w błonnik i witaminy z grupy B (B6 i B11), ale przede wszystkim avocado, które jest bogate m.in. w jednonienasycone kwasy tłuszczowe, chroniące przed rozwojem miażdżycy i nadciśnieniem.

Składniki:

  • szklanka chudego mleka sojowego,
  • pół avocado,
  • 3 łyżki rzeżuchy,
  • łyżeczka pestek słonecznika,
  • łyżeczka sezamu,
  • łyżeczka płatków owsianych,
  • łyżeczka orzechów włoskich.

Zobacz film: "Co warto wiedzieć o błonniku?"

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki zmiksuj i dopraw do smaku według uznania.

Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 362,9
Białko 12,6 g
Tłuszcz 26,5 g
Cholesterol 27,5 mg
Węglowodany 21,9 g
Błonnik 3,2 g
Witamina C 16,0 mg
Witamina A 234,7 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!