Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Kompleksowa pielęgnacja z marką Obagi

 Sylwia Stachura
28.12.2018 16:54
Kompleksowa pielęgnacja z marką Obagi
Kompleksowa pielęgnacja z marką Obagi (Obagi)

Na doskonałą kondycję skóry składa się kilka czynników – odpowiednia i skuteczna pielęgnacja, zdrowa dieta, regularna aktywność fizyczna oraz relaks. Takie podejście do piękna i dbania o urodę przyświeca marce Obagi, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. W jaki sposób można kompleksowo zadbać o skórę?

spis treści

1. Filozofia piękna Obagi

Amerykańska marka Obagi jest obecna na rynku kosmetycznym od ponad 25 lat, a teraz produkty sygnowane jej logo można kupić również w Polsce. Głównym celem właścicieli firmy jest tworzenie kosmetyków, które poprawiają cerę i utrzymują ją w dobrym stanie.

„Obagi for life” – to hasło, które przyświeca twórcom tych nowoczesnych kosmetyków. Produkty mają zaspokajać potrzeby skóry niezależnie od jej wieku, koloru czy typu. Eksperci marki zwracają również uwagę na to, że pielęgnacja powinna być holistyczna – nasz styl życia wpływa na stan cery i jej wygląd w równym stopniu co stosowanie kosmetyków.

Dowiedz się więcej

Zobacz film: "10 urodowych trików, które musisz znać"

2. Katarzyna Warnke – ambasadorka Obagi

Na przedstawicielkę swojej filozofii dotyczącej piękna i dbania o urodę marka Obagi wybrała aktorkę Katarzynę Warnke. To właśnie ona została twarzą i Ambasadorką marki Obagi. Jaki jest jej sposób na piękną cerę? Dla Katarzyny Warnke najważniejsze jest oczyszczanie, nawilżanie i ochrona przeciwsłoneczna, a poza tym ruch, zdrowa dieta i picie dużej ilości wody. Aktorka wierzy, że właściwa dieta to recepta na młodość. Poza tym uwielbia jogę, która jest świetnym sposobem na relaks i ucieczkę od codzienności.

3. Prosta droga do pięknej cery

Każda kobieta chce jak najdłużej zachować młody wygląd. Gładka, promienna i dotleniona cera nie musi być wyłącznie marzeniem – wystarczy wprowadzić odpowiedni program pielęgnacyjny, by zapomnieć o problemach skórnych i zapobiegać oznakom starzenia.

Najlepiej zacząć od nawilżania, ponieważ to właśnie nawodnienie jest sekretem jędrnej i zdrowej skóry. Krem nawilżający to podstawowy kosmetyk, który powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety. Krem Hydrate Obagi wyróżnia się długotrwałym działaniem oraz zawartością naturalnych substancji, takich jak masło shea czy olej z awokado. Nawilża, regeneruje, wygładza i wyrównuje koloryt oraz dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż.

Oczy są zwierciadłem duszy, ale też właśnie w ich okolicach najszybciej pojawiają się oznaki upływającego czasu. Skóra wokół oczu jest bardzo delikatna i skłonna do przesuszeń, dlatego pierwsze zmarszczki pojawiają się przy oczach. Skuteczną bronią na te problemy jest Obagi ELASTIderm Eye Complete Complex Serum, które zawiera pobudzającą kofeinę. Regularnie stosowane, likwiduje oznaki zmęczenia i wygładza zmarszczki wokół oczu.

Zmarszczki, przebarwienia, niedoskonałości to codzienność wielu z nas. Do walki z tymi problemami skórnymi potrzebny jest kosmetyk do zadań specjalnych, czyli serum z witaminą C. To właśnie ten składnik spłyca zmarszczki, wzmacnia naczynia krwionośne, rozjaśnia skórę i chroni ją przed promieniowaniem UV. W ofercie marki Obagi dostępne są trzy rodzaje serum o różnym stężeniu witaminy C, dopasowane do potrzeb różnych rodzajów skóry.

Zasada, że lepiej zapobiegać, niż leczyć dotyczy również pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. Nie jest tajemnicą, że winę za najgorsze szkody w naszej cerze ponosi promieniowanie słoneczne. Dermatolodzy radzą, by codziennie stosować krem z filtrem przeciwsłonecznym, który chroni delikatną skórę przed działaniem agresywnego promieniowania UV. Matujący krem z SPF 50 marki Obagi to świetne rozwiązanie zarówno do miasta, jak i na wakacje. Produkt skutecznie chroni przed słońcem oraz zapobiega przebarwieniom i zmarszczkom.

4. Dieta i ruch dla zdrowia skóry

Świeży i młody wygląd to też zasługa dbania o siebie od wewnątrz. Zdrowa dieta nie tylko pozytywnie wpływa na naszą kondycję, ale również na stan skóry. Co jeść, by mieć gładką i promienną cerę? Najważniejsze są oczywiście świeże warzywa i owoce, które powinny być podstawą zdrowej, zbilansowanej diety.

Ekspert marki Obagi, dietetyk Agnieszka Ślusarska, poleca wszystkim zielony koktajl, który dodaje energii i jest źródłem cennych antyoksydantów. Jak go zrobić? Wystarczy zmiksować kilka składników – garść jarmużu, garść natki pietruszki, 1 kiwi, 1 pomarańczę, pół banana i wodę. Dodatek soku z cytryny i świeżego imbiru sprawi, że zielony koktajl będzie smaczny i orzeźwiający.

Ruch na świeżym powietrzu świetnie wpływa na wygląd skóry, która staje się dotleniona i promienna. Witold Szmańda, trener gwiazd, twierdzi, że to najlepszy sposób na detoks ciała i umysłu. Radzi, żeby ćwiczyć 3–4 razy w tygodniu i korzystać z różnych form aktywności – sportów na powietrzu, siłowni, treningów w domu. Aktywność fizyczna wzmacnia organizm, poprawia samopoczucie i wygląd skóry.

Nie zapominajmy również o roli odpoczynku. Brak odpowiedniej ilości snu, stres i przepracowanie odbijają się na naszej twarzy. Jeśli chcemy dobrze wyglądać, musimy umieć się relaksować. Dla każdej z nas może być na to inna metoda – czytanie, spacery, słuchanie muzyki, medytacja albo tak jak w przypadku Katarzyny Warnke – joga.

Marka Obagi popiera holistyczne podejście do pielęgnacji, które oddziałuje zarówno na stan cery, jak i ogólne samopoczucie. Dzięki zdrowemu odżywianiu, uprawianiu sportów i dbaniu o cerę zyskujmy coś więcej niż atrakcyjny wygląd – odkrywamy swoje wewnętrzne i zewnętrzne piękno.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze