Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: Mgr Joanna Hirszler

Modelowanie twarzy - określenie kształtu twarzy, zasady

Avatar placeholder
23.04.2021 14:40
Modelowanie twarzy - określenie kształtu twarzy, zasady
Modelowanie twarzy - określenie kształtu twarzy, zasady

Pewnie nie raz porównywałaś zdjęcia gwiazd w makijażu oraz bez niego i zastanawiałaś się, czy przeszły one operację plastyczną, czy ich wygląd to jedynie efekt makijażu. Prawdą jest to, że za pomocą specjalnych technik makijażu możemy znacząco wpłynąć na wygląd naszych rysów twarzy. Modelowanie twarzy za pomocą makijażu początkowo może wydawać się trudne, ale szybko można nabyć wprawy. Dowiedz się, w jaki sposób modelować kształt twarzy.

spis treści

1. Modelowanie twarzy - określenie kształtu twarzy

Modelowanie twarzy dopasowujemy do kształtu twarzy. A wyróżniamy pięć różnych kształtów twarzy, takich jak: owalna, prostokątna, trójkątna, okrągła, a także w kształcie serca. Niewątpliwie to właśnie owalny kształt twarzy jest ideałem i w czasie modelowania twarzy i wykonywania makijażu dążymy do tego, aby kształt naszej twarzy był jak najbardziej do niego zbliżony.

Jeżeli nie jesteś pewna, jaki jest twój kształt twarzy, możesz to określić w prosty sposób. Przede wszystkim musisz odgarnąć z twarzy włosy – najlepiej zepnij je w kucyk. Stań naprzeciwko lustra i za pomocą kredki do oczu bądź też szminki obrysuj na lustrze widziany przez siebie kontur twarzy. W ten sposób bez najmniejszego kłopotu stwierdzisz, jaki kształt ma twoja twarz.

W kolorowej prasie oraz w Internecie z łatwością znajdziesz gwiazdy o podobnym do twojego kształcie twarzy. Przyjrzyj się dokładnie ich wyglądowi oraz makijażowi, jaki prezentują.

Zobacz film: "10 urodowych trików, które musisz znać"

2. Modelowanie twarzy - zasady dla każdego kształtu twarzy

Twarz w kształcie serca – charakteryzuje się szerokim czołem i wąskim podbródkiem. Posiadaczkami tego rodzaju twarzy są między innymi Christina Ricci i Reese Witherspoon. Modelowanie twarzy i idealny makijaż dla posiadaczki twarzy w kształcie serca to taki, który odwróci uwagę od czoła i podbródka. W tym celu na te obszary twarzy należy nałożyć odrobinę bronzera, który łagodnie zamaskuje te drobne mankamenty naszej urody. Następnie należy zaakcentować usta za pomocą błyszczyka, a na policzki nałożyć odrobinę matowego różu. Należy również pamiętać o podkreśleniu rzęs za pomocą odpowiedniego tuszu.

Twarz okrągła – czoło oraz dolna powierzchnia żuchwy mają taką samą szerokość, twarz sprawia wrażenie pulchnej. Posiadaczką tego kształtu twarzy jest Kirsten Dunst. Makijażyści sugerują, że idealnym makijażem dla osoby o okrągłym kształcie twarzy jest ten składający się z brązów oraz tzw. „smoky eyes”.

Modelowanie twarzy bronzerem umożliwi uzyskanie optycznego efektu wyszczuplenia twarzy. Nanieś go po skosie na kości policzkowe oraz na zewnętrzne partie czoła. Dzięki temu twoja twarz nabierze wymiarowego wyglądu i nie będzie wyglądała na pulchną. Bardzo istotna jest również zmiana kształtu brwi. Lepiej nadać im kanciasty wygląd, gdyż w przeciwnym razie będą one podkreślać okrągły kształt twarzy. Na zakończenie należy wykonać przydymiony makijaż oka. Dzięki temu właśnie w tej okolicy skupiamy uwagę i nikt nie dostrzega, że nasza twarz ma kształt okręgu.

Twarz prostokątna – posiadają ją gwiazdy takie jak Jennifer Garner czy Rachel McAdams. W tym przypadku charakterystyczne jest występowanie prostej linii od czoła do żuchwy. Ogólnie rzecz ujmując, boki twarzy są dosyć kanciaste i sztuka jej modelowania polega na złagodzeniu rysów.

Modelowanie twarzy polega na naniesieniu bronzera na wszystkie jej kanty, co przybliży jej wygląd do owalnego kształtu twarzy. Następnie bardzo istotne jest to, aby wydobyć i podkreślić kości policzkowe. W tym celu należy nanieść na ich powierzchnię poziomą linią odrobinę różu. Następnie na sam środek aplikujemy odrobinę rozświetlacza, który optycznie uwypukli kości policzkowe.

Twarz trójkątna – w tym przypadku charakterystyczna jest stosunkowo kanciasta broda. W jej obrębie należy nanieść odrobinę bronzera, który optycznie załagodzi rysy brody. Oczy tuszujemy ulubionym tuszem do rzęs, a na policzki nanosimy róż w odpowiednim kolorze. Najlepiej wybrać ten w lekko połyskującym kolorze.

Twarz owalna – w rzeczywistości nie wymaga modelowania za pomocą makijażu. Wystarczy podkreślić jej walory za pomocą kosmetyków do makijażu. Oczy pokreśl za pomocą odpowiedniej maskary, na policzki nanieś odrobinę różu, a na usta pięknie połyskujący błyszczyk do ust.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze