Nogi - ćwiczenia wyszczuplające, zalety jazdy na rowerze

Każda kobieta wie, że aby mieć smuklejsze nogi należy założyć jak najwyższe szpilki. Ale czy zgrabne nogi można mieć jedynie za cenę takiego cierpienia? Oczywiście, że nie. Aby mieć naturalnie zgrabne i smukłe nogi należy wykonywać ćwiczenia wysmuklające. Jednak nawet najskuteczniejszy sposób na zgrabne nogi nie przyniesie efektów z dnia na dzień. Jeśli chcesz osiągnąć szczupłą sylwetkę, mieć zgrabne uda i łydki musisz przejść na dietę i wykonywać regularnie ćwiczenia wyszczuplające.

Zobacz film: "Nogi polskich gwiazd"

1. Nogi - ćwiczenia wyszczuplające nogi

Musisz zdawać sobie sprawę z tego, że utrata tłuszczu z jakichkolwiek partii ciała wymaga czasu. Tłuszcz jest rozłożony po całym ciele, więc jeśli nie masz swojej sylwetce do zarzucenia nic poza nogami to właśnie na nich skup swój trening. Ćwiczenia na mięśnie nóg spowodują, że nogi będą zgrabniejsze oraz silniejsze.

Istnieją dwa rodzaje ćwiczeń na zgrabne nogi dające uzupełniające się efekty:

  • wyszczuplenie i wzmocnienie,
  • wytrzymałość.

Jedna i druga grupa ćwiczeń spala kalorie. Ćwiczenia na zgrabne nogi zakładają, że należy je wykonywać długo a nie intensywnie. Czyli należy wykonać więcej powtórzeń, natomiast obciążenie nóg wcale nie musi być duże.

Zyskaj formę w 10 tygodni - galeria zdjęć
Zyskaj formę w 10 tygodni - galeria zdjęć [5 zdjęć]

Aby osiągnąć ciało o jakim marzysz, zacznij od diety.

zobacz galerię

Do najprostszych ćwiczeń na zgrabne nogi należy chodzenie i bieganie. Jednakże lepsze efekty uzyska się jeżdżąc na rowerze, wykonując ćwiczenia polegające na unoszeniu nóg oraz przysiady. Bez względu na wybrany sposób na zgrabne nogi najważniejsza jest determinacja i co za tym idzie obowiązkowość: ćwiczenia należy wykonywać regularnie, ale oprócz tego zaleca się przejście na zdrową dietę. Utrata wagi z jakiejkolwiek partii ciała opiera się na prostej zasadzie: organizm musi spalać więcej kalorii niż mu się ich dostarcza.

2. Nogi - zalety jazdy na rowerze

Aby wyrzeźbić zgrabne łydki i uda warto zdecydować się na jazdę na rowerze. Po pierwsze częstotliwość jazdy na rowerze wzrośnie, jeśli zamienimy samochód i autobus na rower na co dzień. W ten sposób wykonując nasze codziennie obowiązki będziemy kształtować zgrabne nogi. Jest to dobry sposób na zgrabne nogi dla osób, którym trudno jest wygospodarować dodatkowy czas na ćwiczenia.

Ponadto jazda na rowerze (o ile nie jest to jazda sprinterska a bardziej rekreacyjna) nie obciąża nóg, a więc nie przyczyni się do powiększania masy mięśniowej nóg a ich wyszczuplania. Dzięki takiej właściwości na rowerze można jeździć często nie obawiając się przerostu mięśni.

Jazda na rowerze nie obciąża stawów, a więc jest idealna dla osób, które chcą wyszczuplić nogi a mają problemy z kolanami i kostkami.

Zobacz także:

Zgrabne nogi uzyskane dzięki ćwiczeniom będą nie tylko ponętne, ale również silne i zdrowe. Warto zatem wykonywać ćwiczenia na wzmocnienie nóg nawet jeśli natura obdarzyła nas zgrabnymi udami i łydkami.

spis treści
rozwiń

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.