Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

„Ogarnij cukier” – w połowie września startuje kampania edukacyjna dla osób z cukrzycą

Avatar placeholder
25.11.2018 00:10
„Ogarnij cukier” – w połowie września startuje kampania edukacyjna dla osób z cukrzycą
„Ogarnij cukier” – w połowie września startuje kampania edukacyjna dla osób z cukrzycą

Informacja prasowa

Jesteś diabetykiem? Znasz kogoś z cukrzycą? Fundacja Badań i Rozwoju Nauki rozpoczyna cykl bezpłatnych interaktywnych wykładów online, podczas których w przystępny i ciekawy sposób zostaną poruszone tematy istotne dla osób chorujących na cukrzycę. Warto pamiętać, że codzienne życie z tą chorobą nie musi być katastrofą. Pierwsze webinarium już 14 września.

Z cukrzycą zmaga się już prawie 3 miliony Polaków. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że nieleczona może prowadzić do licznych powikłań. Wystarczy tylko wymienić choroby układu krążenia czy niewydolność nerek. Warto uświadamiać diabetykom, że dzięki zaangażowaniu w proces leczenia mogą skutecznie ograniczyć częstotliwość występowania powikłań groźnych dla zdrowia, a nawet życia.

Dlaczego wykłady interaktywne online, czyli webinaria będą najlepszą formą dotarcia do szerokiej grupy odbiorców? „Żyjemy coraz szybciej, łatwiej przyswajamy obrazy i dźwięk niż tekst pisany. Zależy nam na tym, aby wszyscy zainteresowani problematyką związaną z cukrzycą, w łatwy i przystępny sposób mogli poszerzyć swoją wiedzę i poznać praktyczne sposoby ogarniania tej choroby nie wychodząc z domu.” – podkreśla dr hab. med. Michał Wszoła, pomysłodawca kampanii i jeden z prowadzących - „Będziemy poruszać tematy związane nie tylko z samokontrolą cukrzycy, inulinoterapią, powikłaniami, ale powiemy również o zasadach żywienia i znaczeniu aktywności fizycznej w leczeniu tej choroby. Z kolei na ostatnim wykładzie pokażemy nowoczesne metody leczenia cukrzycy i osiągnięcia medycyny w tym zakresie. Cieszę się, że do prowadzenia webinariów udało nam się zaprosić najlepszych w swoich dziedzinach, m.in. prof. dr hab. Ewę Pańkowską, jednego z najlepszych diabetologów w Polsce, czy dr n. med. Martę Serwańską-Świętek, uznaną nefrolog” – dodaje.

„Ogarnij cukier” to cykl 10 bezpłatnych webinariów. Będą odbywały się od 14 września do 23 listopada, w każdy czwartek o godz. 20.00. Interaktywny wykład online będzie się składał z krótkiego omówienia danego zagadnienia przez ekspertów oraz części praktycznej, gdzie każdy będzie mógł zadać prowadzącym pytania i otrzymać na nie odpowiedzi.

Pierwszy temat to: Promocja zdrowego stylu życia, znaczenie aktywności fizycznej w leczeniu cukrzycy i utrzymanie prawidłowej masy ciała. Wykład inauguracyjny poprowadzą dr hab. med. Michał Wszoła oraz mgr Kamil Goleń, specjalista treningu funkcjonalnego oraz trener przygotowania motorycznego.

Harmonogram, tematyka wszystkich webinariów i bio ekspertów są dostępne na stronie: www.ogarnijcukier.pl

Organizator i współfinansowanie: Fundacja Badań i Rozwoju Nauki

Współfinansowanie: Ministerstwo Zdrowia

Partnerzy merytoryczni: Instytut Diabetologii, Fundacja „Dr Clown”, Przychodnia MediSpace

Partnerzy instytucjonalni: Miasto Wrocław, Miasto Kraków

Partnerzy medialni: abcZdrowie.pl, cukrzycapolska.pl, diabetyk.tv, mojacukrzyca.org, Szugarfrik

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze