Porzeczkowy przysmak

Wypróbuj napoju ze świeżych porzeczek, które mają bardzo pozytywny wpływ na zdrowie. Są one bogactwem witamin i składników mineralnych. Zawierają żelazo, cynk, miedź, potas oraz witaminy: A, C, E, z grupy B. Ponadto porzeczki są doskonałym źródłem flawonoidów - zwiąków, które w organizmie neutralizują wolne rodniki.

Składniki:

  • 2 garście wypłukanych czarnych porzeczek,
  • 1 banan,
  • 100 ml wody mineralnej niegazowanej,
  • kostki lodu,
  • listki mięty,
  • dojrzała brzoskwinia.

Zobacz film: "Co warto wiedzieć o błonniku?"

Sposób przygotowania:

Czarną porzeczkę i banana zmiksuj, dodając wodę mineralną i kostki lodu tak, by powstał niezbyt gęsty napój. Dodaj listek mięty. Napój można zamrozić, a potem skrobać łyżeczką. Dla urozmaicenia smaku można wkroić jedną dojrzałą brzoskwinię.

Wartość odżywcza 1 porcji:
Kalorie 176,0
Białko 3,3 g
Tłuszcz 0,7 g
Cholesterol 0,0 mg
Węglowodany 50,3 g
Błonnik 11,5 g
Witamina C 194,3 mg
Witamina A 121,0 µg

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!