Jej tata zmarł na COVID. Fanom nie spodobało się, co zrobiła na pogrzebie
W sieci zawrzało, gdy jedna z popularnych polskich influencerek podczas relacjonowania pogrzebu swojego ojca, zareklamowała również rajstopy, które otrzymała od producenta. Czy przekroczyła granice dobrego smaku?
1. Reklama rajstop przy okazji pogrzebu ojca. Internauci są oburzeni
Influencerka Kaya Szulczewska (znana w sieci jako Kayaszu), która w internecie promuje ideę ciałopozytywności, czyli akceptację i kochanie swojego ciała pomimo niedoskonałości, podzieliła się ze swoimi fanami przykrym wydarzeniem z życia.
Tata instagramerki zmarł niedawno z powodu COVID-19.
Gdy kobieta relacjonowała ostatnie pożegnanie swojego taty, przy okazji zareklamowała rajstopy. Na relacji udostępnionej na swoim Instagramie (konto influencerki obserwuje 42 tys. użytkowników) napisała: ‘’Wreszcie przydały się na coś rajstopy z częściowo recyklingowanego plastiku, które dostałam od (nazwa producenta). #pogrzeb. Mam nadzieję, że nie porwę ich od razu i jeszcze się przysłużą”.
Internauci byli oburzeni jej relacją, a na Kayaszu wylała się fala hejtu. Influencerka była zaskoczona nieprzychylnymi reakcjami i uznała, że krytykowanie jej w dniu pogrzebu ojca jest niestosowne.
Stwierdziła również, że polecenie rajstop konkretnej marki nie było reklamą, gdyż jak podkreśliła – nie współpracuje z tą firmą. Szybko jednak usunęła zdjęcie, ale postanowiła się też wdać w dyskusję z komentującymi jej zachowanie osobami. W jednej z późniejszych relacji dodała też z ironią, że na następny pogrzeb zorganizuje już płatną współpracę.
Czy uważacie, że zachowanie influencerki było niestosowne?
Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.