Płaski brzuch - metody, ćwiczenia

spis treści
rozwiń
Ćwiczenie na dolne partie brzucha
Ćwiczenie na dolne partie brzucha

Mięśnie brzucha w dolnym odcinku wymagają wielu ćwiczeń, aby stały się jędrne i sprężyste. Odpowiadają...

zobacz galerię

Sposób na płaski brzuch to połączenie diety i ćwiczeń. Szczupła sylwetka nie zawsze oznacza, że na brzuszku nie będzie tłuszczyku. Czasami zdarza się, że mimo odpowiedniej wagi, brzuszek odstaje i nie jest płaski. Jaki jest sposób na płaski brzuch? Dieta jest dobra, ale trwa trochę czasu. Dieta wspomagana przez ćwiczenia odchudzające brzuch przynosi znacznie lepsze rezultaty. Regularnie wykonywane ćwiczenia na płaski brzuch sprawią, że pierwsze efekty będą widoczne już po tygodniu.

Zobacz film: "Wpływ sportu na zdrowie"

1. Płaski brzuch - skuteczne metody

Na brzuchu gromadzi się duża warstwa tłuszczu. Odchudzanie i inne sposoby na płaski brzuch mogą przynieść rezultat dopiero po 6 tygodniach. Amerykański naukowiec opracował szybki trening, dzięki któremu płaski brzuch jest możliwy do osiągnięcia bardzo szybko. Pierwsze rezultaty są widoczne już po tygodniu.

Przez ten czas można schudnąć 2 kilogramy, a obwód talii zmniejsza się o 6 centymetrów. Metody na płaski brzuch wymyślone przez amerykańskiego naukowca mają jedną wadę. Ćwiczenia muszą być wykonywane codziennie. Dopiero wówczas efekt będzie szybki i widoczny. Oczywiście, osoby, które są aktywne fizycznie mogą włączyć poniższe ćwiczenia na płaski brzuch do swojego treningu.

2. Płaski brzuch - ćwiczenia odchudzające

  • Superbrzuszki

Superbrzuszki to najlepsze sposoby na płaski brzuch. Do tych ćwiczeń na płaski brzuch potrzebujesz maty. Połóż się na plecach. Nogi unieś i ugnij w kolanach, tak by pod kolanami powstał kąt prosty. Ręce skrzyżuj na klatce piersiowej. Unosząc głowę do góry, napinaj mięśnie brzucha. Podnosząc górną część ciała, zrób wdech. Pilnuj, by broda nie dotykała piersi. Następnie powoli opuszczaj plecy i głowę. Zrób przy tym wydech. Głowa nie powinna dotknąć ziemi, dopóki nie skończysz ćwiczeń. To ćwiczenie na płaski brzuch wykonaj co najmniej 20 razy.

Szczupła sylwetka jest możliwa do osiągnięcia przez systematyczne ćwiczenia. Brzuszki odwrócone, inne ćwiczenie na płaski brzuch, wykonuje się w pozycji leżącej. Należy położyć się na plecach, a ręce wyciągnąć nad głowę. Dłońmi można chwycić za jakiś mebel. Trzeba unieść nogi do pionu. Kolana można lekko zgiąć. I z tej pozycji należy podnosić do góry biodra. Wystarczy je unieść o kilka centymetrów. W tym czasie mięśnie brzucha powinny być napięte, a plecy dociśnięte do podłogi. To ćwiczenie na płaski brzuch należy wykonać co najmniej 18 razy.

3. Płaski brzuch - inne sposoby

  • Taniec

Jak mieć płaski brzuch i wyszczuplić całą sylwetkę? Tańcz! Taniec ćwiczy niemal wszystkie mięśnie. Poza tym działa wyzwalająco, pomaga się odprężyć. Żadne odchudzanie i sposoby na utratę kilogramów nie są tak przyjemne. Płaski brzuch pomagają osiągnąć energiczne ruchy bioder.

  • Spacer, biegi

Energiczny spacer lub też lekki jogging pomogą pozbyć się tłuszczyku z boczków i osiagnąć płaski brzuch. Jeśli nie jesteś przyzwyczajona do dużej aktywności fizycznej, zacznij od krótkich spacerów lub biegów. Nie forsuj swojego organizmu. Ważne, by aktywność była regularna.

Każdy przejaw aktywności fizycznej pozytywnie działa na naszą sylwetkę, na zdrowie organizmu i sprzyja osiągnięciu płaskiego brzucha. Ruszajmy się zatem jak najwięcej, by tkanka tłuszczowa nie zdążyła się odłożyć w nadmiarze.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!