Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Finał akcji specjalnej – Drugie życie – NOWA JA

Avatar placeholder
01.12.2016 09:43
Finał akcji specjalnej – Drugie życie – NOWA JA
Finał akcji specjalnej – Drugie życie – NOWA JA

Zacisze Anny Korcz to miejsce niezwykłe, pełne uroku i niesamowitej magii. Wszystko dlatego, że oddalone jest zaledwie 40 kilometrów od Warszawy i położone nad malowniczym brzegiem rzeki Wkry, w Pomiechówku, w powiecie nowodworskim. Miejsce tętni życiem prawie cały rok. Znane jest z przepięknej, czystej plaży i spływów kajakowych oraz eleganckiej sali konferencyjno-weselnej, w której odbywają się imprezy okolicznościowe.

Kto chociaż raz był w Zaciszu, wie, że łatwo o nim zapomnieć się nie da. Dlatego postanowiłyśmy połączyć ukochane miejsce naszej ambasadorki Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej – Diagnostyka jajnika, Twoja historia nie musi być złośliwa z organizacją akcji, jakiej jeszcze nie było i zaprosić kobiety na jedyne w swoim rodzaju spotkanie: warsztaty „ Drugie życie – Nowa JA”.

Akcja adresowana była do wszystkich kobiet, które miały za sobą trudny czas i bardzo potrzebowały motywacji do działania.

Zobacz film: "Metody określania statusu receptorów HER2"

Do Pomiechówka (http://zacisze-pomiechowek.pl/) przybyły panie, które wzięły udział w konkursie ogłoszonym na stronie Organizacji polegającym na opisaniu swojej trudnej historii i doświadczeń w jej przezwyciężaniu. Nasze warsztaty miały tchnąć w nie nowym życiem, dać energię do działania i pomóc odzyskać przede wszystkim harmonię w działaniach. Brało w nich udział ponad 30 kobiet z całej Polski.

Spotkanie otworzyła Ida Karpińska, Prezes Kwiatu Kobiecości, wraz z Anną Korcz, która tego dnia była nie tylko ambasadorką Kampanii ale przede wszystkim gospodynią tego niezwykłego spotkania. Sala konferencyjna w Zaciszu powitała nas ciepłem bijącym od płomieni w kominku, świeżo narąbanego drewna i naturalnymi zapachami kosmetyków i świec Nacomi. Wrażenie zapierało dech w piersiach i z każdym przybyłym gościem atmosfera spotkania robiła się nadzwyczajna.

Pierwsza część warsztatów upłynęła niepostrzeżenie. Anna Korcz opowiedziała o własnych doświadczeniach w „byciu sobą”, wprowadziła dużo dobrej energii, dzięki czemu do części teoretycznej warsztatów przeszłyśmy wyjątkowo pogodnie.

Ewa Tyralik, trenerka komunikacji i autorka książki "Ewka, co cię ugryzło. Jak się zrozumieć i porozumieć" rozmawiała z uczestniczkami o tym, jak dogadywać się z samą sobą i wspierać się

w trudnych chwilach. To, co mówimy do siebie bowiem ma niebagatelny wpływ na nasze postrzeganie świata i wpływa na relacje z innymi ludźmi. Ma także moc redukowania stresu albo wprost przeciwnie - nakręcania spirali autostresu. Autoempatia to narzędzie, które pomaga redukować stres, w efekcie czego wspieramy poczucie dobrostanu i mamy lepsze związki z ważnymi dla nas osobami. Uczestniczki poznały główne blokady komunikacji, które kobiety najczęściej stosują wobec siebie i nauczyły się, jak sobie z nimi radzić.

W przyjemną część warsztatów, jak ją przewrotnie nazwaliśmy, i świat kosmetyków Nacomi - Partnera Kampanii i całej akcji, przeniosła nas Małgorzata Zawadka, autorka psychokosmetyki w Polsce. „Jeśli chcesz wiedzieć, o czym myślałeś wczoraj, spójrz dzisiaj na swoje ciało”– mówi stare indiańskie przysłowie. Znaczy to tyle, że ciało i dusza stanowią jedno. Nasze uczucia i przekonania wpływają na nasze zdrowie i wygląd – i na odwrót. Wiemy o tym rano, kiedy niewyspane zwlekamy się z łóżek. Potem jednak zapominam, przemęczamy się, dręczymy kompleksami, tłumimy emocje, boimy się być autentyczne. I nie cieszymy się życiem.

Na szczęście wszystko można zmienić, co udowodniła wszystkim obecnym Małgosia, zdradzając tajemnice odnowy. Jej doskonałe, praktyczne rady, dotyczące stosowania naturalnych kosmetyków zaskoczyło niejedną z nas. Od kosmetycznej teorii został tylko krok, by wszelkich dobrodziejstw spróbować na własnej skórze, o co zadbały Panie z Pracowni Urody (http://www.pracownia-urody.com.pl/), Monika Zieleniucha i Beata Łempicka. Kosmetykami Nacomi wykonały masaże i inne zabiegi relaksująco-upiększające na twarzach uczestniczek – ochotniczek.

Marka kosmetyków naturalnych Nacomi, reprezentowana w „Zaciszu” przez jej właścicieli Alicję Bularz, Izabelę Wrońską i Mirosława Gawlińskiego, jest jednym z głównych sponsorów Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Diagnostyka jajnika. Twoja historia nie musi być złośliwa”.

„Nacomi to bardzo młoda na polskim rynku marka kosmetyków naturalnych, ale niezwykle prężnie i sensownie się rozwijająca. Już nie tylko w Polsce, ale także w świecie. W portfolio firma posiada preparaty dla kobiet, dzieci i dla mężczyzn. Z radością pomagamy marce w zdobywaniu uczuć i przyzwyczajeń klientów, gdyż sami znamy i doceniamy wartość kosmetyków Nacomi” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR (agencja PR marki Nacomi). Zachwytom nad produktami nie było końca, a każda z pań mogła na własnej skórze poczuć dobrodziejstw natury.

Czas między przerwami w wykładach harmonijnymi dźwiękami umilał duet Wake a Wish (https://www.facebook.com/wakeawishmusic/). Pięknym, soulowym głosem śpiewała nasza uzdolniona koleżanka Aleksandra Kościucha, która na co dzień pracuje w Organizacji, a za klawiaturą zasiadł Wojciech Sobczak-Wojeński.

Po części przyjemnej warsztatów, pełnej zapachów, balsamów i cudownych aromatów jak z najprawdziwszego sadu i pola naszym doznaniom estetycznym i smakowym mógł jedynie dorównać szef kuchni Zacisza, Mariusz Cieśliński, serwując uroczysty obiad, z kaczką w sosie wiśniowym z buraczkami, o zupie borowikowej nie wspominając.

Ta wspaniała uczta tego dnia była możliwa dzięki Sponsorom kulinarnym Zacisza – firmie Mati oraz Sweet Home, która zadbała o słodkości do kawy i przygotowała dla Organizacji niebywałą niespodziankę – tort z przesmacznym motywem „kwiatkowym”.

Kolejne spotkania z praktyczną stroną urody zaowocowały doskonałą umiejętnością selfmakijażu. Zajęcia prowadziła Justyna Gumińska, wizażystka, kosmetolog, szkoleniowiec. Justyna bierze udział w wielu sesjach zdjęciowych gwiazd, pokazach mody, warsztatach. Kocha ludzi i praca dodaje jej sił życiowych, więc nie mogło jej z nami zabraknąć. Wszystkie panie dzielnie słuchały wskazówek, i od razu weryfikowały z malowaną przez Justynę uczestniczką warsztatów, jak podkreślać swoje atuty i tuszować niedoskonałości.

W wyzwaniu tym, niezastąpione okazały się kosmetyki mineralne firmy Annabelle Minerals. (http://www.annabelleminerals.pl) Pasją marki jest wydobywanie piękna z otaczającej nas rzeczywistości, dlatego też misją Annabelle Minerals stało się dążenie do tego, by każda kobieta uwierzyła, że nosi w sobie piękno. Piękno, które jest odbiciem jej duszy. Firma ufundowała przepiękne zestawy dla każdej z uczestniczek spotkania.

Dużo emocji i bardzo interesujących informacji dostarczył nam wykład kolejnej z prelegentek, Ani Męczyńskiej, która korzystając z bogatego doświadczenia swojej pracy jako kostiumografa i stylistki w popularnych serialach telewizyjnych, opowiedziała nam o stylach w modzie posiłkując się konkretnymi przykładami gwiazd.

Ostatnie spotkanie z doktorem Tadeuszem Oleszczukiem postawiło nad całością warsztatów przysłowiową „kropkę nad i”. Jego nowatorskie, holistyczne podejście do zdrowia, jako całości przekonało nas przede wszystkim jak ważne jest analizowanie przyczyn dolegliwości a nie leczenia ich objawów. Tadeusz Oleszczuk, doktor nauk medycznych, jest specjalistą - ginekologiem w placówce POLMED.

Ta sieć profesjonalnych placówek medycznych (www.polmed.pl) od lat wspiera Kwiat Kobiecości. Nie zabrakło naszego Partnera i w kolejnej akcji, a każda z pań wyposażona została w bardzo praktyczny prezent – podstawowy pakiet apteczki medycznej.

O wyjątkową jakość spotkania zadbały również firmy: Homemade – 100% gotowe dania obiadowe, (www.homemade.pl) JBB - największa firma przetwórcza w Polsce.

Partnerami medialnymi akcji zostały najlepsze portale dla kobiet: www.ohme.pl, www.damosfera.com, www.sukcesjestkobieta.pl, www.naobcasach.pl, www.ikmag.pl, www.zatokapiekna.pl

To był wyjątkowy czas dla nas wszystkich. Pełen wzruszeń, uśmiechu, czasem i łez. Łez, które z pewnością były wynikiem potrzebnych refleksji i przekonania, że odważny, pozytywny umysł jest w stanie wygrać z najgorszymi wizjami.

www.kwiatkobiecosci.pl

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze