Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: Mgr Joanna Hirszler

Kremy na cellulit

Avatar placeholder
29.01.2016 09:34
Kremy na cellulit
Kremy na cellulit

Bez względu na to jaką prasę czytasz na co dzień, prawdopodobieństwo występowania w niej reklam poszczególnych preparatów antycellulitowych jest bardzo wysokie. Co więcej producenci firm kosmetycznych deklarują, że kosmetyki te skutecznie zwalczają tzw. skórkę pomarańczową – zmorę niejednej kobiety. Czy rzeczywiście kosmetyki antycellulitowe są na tyle skuteczne, aby pomóc ci zażegnać ten problem?

1. Cellulit – powszechny defekt kosmetyczny?

Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, cellulit dotyczy około 80% kobiet. Defekt ten często jest widoczny zarówno u osób szczupłych jak i osób przy kości. Co więcej problem z cellulitem mają również osoby aktywne fizycznie, które przestrzegają odpowiedniej diety.

Cellulitem nazywamy patologię tkanki tłuszczowej, która objawia się jej nierównomiernym rozłożeniem pod powierzchnią skóry – przypominającą wyglądem skórkę pomarańczy bądź powierzchnię kalafiora. Zmiany te z reguły obejmują obszary takie jak uda oraz pośladki, a niekiedy nawet łydki i tworzą się wraz z wejściem młodej kobiety w okres dojrzewania.

2. Kosmetyki antycellulitowe

W składzie preparatów kosmetycznych redukujących cellulit zawarte są substancje, które wspomagają drenaż tkanki podskórnej oraz przyśpieszają eliminację z organizmu produktów ubocznych pochodzących z przemiany materii.

Zobacz film: "10 urodowych trików, które musisz znać"

Jednym ze składników aktywnych tego rodzaju kosmetyków jest kofeina. Kofeina to substancja pochodząca z kawy, która ma zdolność wnikania do tkanki podskórnej. W skutek jej działania dochodzi usprawnienia procesów krążenia skórnego.

Inną substancją obecną w niektórych kosmetykach przeciwko cellulitowi jest retinol. Substancja ta ma zdolność wnikania w głębokie warstwy naskórka, gdzie pobudza produkcję kolagenu oraz odnowę komórkową. W efekcie włókna skórne się wzmacniają.

W kosmetykach antycellulitowych często obecny jest również ekstrakt z bluszczu, który odpowiada za zapewnienie skórze odpowiedniej gładkości i jędrności. Ponadto w ich składzie zawarte są inne substancje, które zapewniają skórze odpowiedni poziom nawilżenia.

Warto jednak pamiętać, że żaden kosmetyk antycellulitowy nie zwalczy tego problemu jeżeli nie będziemy przestrzegać odpowiedniej diety oraz aktywności fizycznej. Nie wystarczy samo stosowanie takiego preparatu. Owszem, w skutek tego skóra będzie jędrniejsza i wygładzona – ale cellulit nadal będzie widoczny. Jedynie połączenie czynników wymienionych powyżej umożliwia nam efektowną walkę z cellulitem i możliwość jego zredukowania.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze