Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Mocny wzwód źródłem pewności siebie

Avatar placeholder
21.06.2014 00:29
Mocny wzwód źródłem pewności siebie
Mocny wzwód źródłem pewności siebie

Erekcja jest jednym z najistotniejszych kwestii życia seksualnego. Według najnowszych badań męska wiara we własne możliwości seksualne w poszczególnych państwach Europy przedstawia się zupełnie różnie. I tak Hiszpanie są najbardziej zmartwieni swoimi umiejętnościami, Niemcy natomiast najbardziej zadowoleni.

spis treści

1. Erekcja jako niezbędny składnik udanego życia seksualnego

Badania przeprowadzone przez jedną z firm farmaceutycznych objęły 12 europejskich państw. Okazało się, że 95 proc. dorosłych uważa, że wiara we własne możliwości jest niezbędnym składnikiem udanego życia seksualnego. 84 proc. ankietowanych mężczyzn przyznało, że najważniejszym składnikiem pewności siebie jest umiejętność zaspokojenia swojej partnerki, z czym zgodziło się 75 proc. ankietowanych kobiet. Równocześnie ponad jedna trzecia kobiet stwierdziła, że ich partnerzy chcieliby doświadczyć mocniejszej erekcji i tym samym poprawić swoje życie erotyczne.

2. Kto najbardziej obawia się problemów z erekcją?

W trakcie badań okazało się, że najbardziej zaniepokojeni swoimi umiejętnościami są Hiszpanie – 83 proc. z nich chciałoby mieć silniejszy wzwód. Zaraz za nimi byli Turkowie (80 proc.), następnie Włosi (76 proc.). Najspokojniejsi o swoje możliwości są Niemcy – tylko 40 proc. z nich pragnie mieć mocniejszą erekcję. Mężczyźni muszą czuć się pewni odnośnie seksu, aby być zadowolonym z niego. Ale żeby być pewnym i zadowolonym, mężczyzna musi wiedzieć, że ma mocną erekcję i że potrafi zaspokoić swoją partnerkę – twierdzą koordynatorzy przeprowadzonych badań.

Zobacz film: "Choroby serca najczęstszą przyczyną zgonów Polaków"

Problemy z erekcją mogą dotyczyć mężczyzn w każdym wieku i są częstsze niż powszechnie się uważa. Nasze badania ujawniają, że 70 proc. Europejczyków między 25. a 64. rokiem życia doświadcza mocnego wzwodu. Jednak wśród mężczyzn między 55. a 64. rokiem życia dotyczy to jedynie 50 proc. – dodają.

Procentowe wyniki wskazujące przedstawicieli poszczególnych narodów, którzy pragnęliby mieć mocniejszy wzwód: Hiszpanie 83 proc., Turcy 80 proc., Włosi 76 proc., Brytyjczycy 62 proc., Francuzi 57 proc., Belgowie 50 proc., Szwedzi 47 proc., Rumuni i Duńczycy 46 proc., Holendrzy 42 proc., Finowie 41 proc., Niemcy 40 proc.

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze