Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Życie seksualne kobiet utrudnione przez lęk: dlaczego 40-stka to najtrudniejszy okres w życiu seksualnym kobiety

Avatar placeholder
06.12.2016 21:35
Życie seksualne kobiet utrudnione przez lęk: dlaczego 40-stka to najtrudniejszy okres w życiu seksualnym kobiety
Życie seksualne kobiet utrudnione przez lęk: dlaczego 40-stka to najtrudniejszy okres w życiu seksualnym kobiety

Naukowcy przebadali ponad 500 kobiet w wieku od 40 do 75 lat. Na pytanie, jak zwiększyłyby zadowolenie z życia seksualnego, większość z nich odpowiedziała, że poprawa samopoczucia we własnym ciele byłaby pomocna. Badanie wykazało, że 52 proc. nie omawiało swoich problemów seksualnych z lekarzem.

Kobiety po 40-stce uznano za najbardziej zaniepokojone o stan ich ciała
Kobiety po 40-stce uznano za najbardziej zaniepokojone o stan ich ciała (123RF)

Kobiety po 40 roku życia należą do grupy osób, które mają najwięcej obaw o jakość swojego życia w sypialni. Wykazano, że w tym wieku, kobiety są bardziej zaniepokojone o wygląd ciała i życie seksualne niż te powyżej 50 roku życia.

Naukowcy z USA przebadali ponad 500 kobiet w wieku od 40 do 75 lat i okazało się, że dwa największe problemy dotyczyły zmniejszenia lub braku zainteresowania seksem i bolesne współżycie.

Zobacz film: "Wysoki poziom trójglicerydów"

Większość z badanych kobiet twierdzi, że gdyby czuły się bardziej atrakcyjne mimo upływającego wieku, na pewno zwiększyłyby to ich zadowolenie z życia seksualnego. Badane w wieku od 20 do 69 lat zgodziły się, że aktywność seksualna była ważnym aspektem ogólnej poprawy jakości życia. Nie dotyczyło to już kobiet w wieku 70 lat i starszych.

Badanie wykazało, że 52 procent badanych nie omawiało swoich problemów seksualnych z lekarzami. Spośród tych kobiet, 70 procent przyznało się, że miały zamiar zainicjować tę rozmowę ze swoim lekarzem rodzinnym.

Dr Sheryl Kingsberg, szef oddziału medycyny behawioralnej na Uniwersytecie w Cleveland i główny autor badania, powiedział, że "to badanie rzuca światło na to, jak kobiety odczuwają wpływ problemów w ich życiu seksualnym na ogólną jakość życia”.

Dr Joann Pinkerton, dyrektor wykonawczy projektu badań nad menopauzą w północnej Ameryce  powiedział, że "to badanie dodatkowo potwierdza, że w celu rozwiązania problemów w życiu seksualnym potrzebna jest ​​lepsza komunikacja pomiędzy kobietami w średnim wieku a ich lekarzami rodzinnymi".

Wyniki badania zostaną zaprezentowane na dorocznym spotkaniu „North American Menopause Society” w Orlando w 2016 roku.

Menopauza może być jedną z przyczyn bolesnego stosunku u kobiet w średnim wieku. Chociaż wiele z nich odczuwa ból, nie są świadome, że jest to stan chorobowy spowodowany spadkiem poziomu hormonów – jak wykazały badania.

ZOBACZ TAKŻE:

Badanie w formie sondażu internetowego przeprowadzone wśród 1.858 Amerykanek z objawami zaniku sromu i pochwy (z ang. Vulvovaginal Atrophy – VVA) miało na celu ocenę świadomości kobiet na temat stanu ich zdrowia i możliwych metod leczenia.

Jak wynikło z badania, 81 procent kobiet nie miało świadomosci, że VVA jest stanem chorobowym. Ponad dwie trzecie z nich stwierdziło, że nie zna większości dostępnych produktów leczących VVA.

National Health Service (NHS) zaleca uświadamianie kobiet o opcjach samopomocy przez promowanie możliwości zakupu leków dostępnych bez recepty lub wizytę u lekarza, kiedy objawy są szczególnie dotkliwe.

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze