Trwa ładowanie...

Od 10 lat za darmo badają Polaków!

Ogólnopolska kampania bezpłatnych badań serca oraz konsultacji lekarskich pod hasłem „Zadbaj o swoje serce”  w tym roku obchodzi  10 urodziny. Przez równo dekadę działalności specjaliści skupieni wokół projektu odwiedzili centra handlowe zlokalizowane w 70 polskich miastach.

Przeprowadzili  300 akcji i przebadali ponad 40 tysięcy osób. 16 października w gliwickiej Europie Centralnej odbędzie się jubileuszowy event, podczas którego będziecie mogli nie tylko sprawdzić stan swojego zdrowia, ale także skorzystać z innych atrakcji, jakie przygotowali organizatorzy. Wszystko dostępne „od ręki”, za darmo i bez konieczności posiadania skierowania.

Od godziny 10.00 do 18.00 uczestnicy będą mogli wykonać między innymi badanie EKG, pomiar cholesterolu, glukozy, ciśnienia, BMI czy analizę składu ciała. Otrzymane wyniki na miejscu będzie można skonsultować z lekarzami w dwóch niezależnych gabinetach lekarskich, a także z dietetykiem i trenerem sportowym.

Zobacz film: "#dziejesienazywo: Dlaczego warto robić screening?"

  • Już od 10 lat gościmy w Centrach Handlowych w całej Polsce. Badamy i edukujemy. Podkreślamy, jak ważna w naszym życiu jest profilaktyka. Uczestnicy nie muszą posiadać skierowania. Nie muszą się zapisywać. Badają się przy okazji… robienia zakupów! ­– informuje Kamila Krzak, manager akcji. 

Ta wyjątkowa inicjatywa został także doceniona w obszarze działań na rzecz promocji zdrowia i profilaktyki – projekt został laureatem VII edycji prestiżowego Plebiscytu Liderów Ochrony Zdrowia oraz zdobywcą pierwszej nagrody w cenionym plebiscycie Know Healthw kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia”. ­ 

  • 16 października zapraszamy wszystkich do świętowania razem z nami. Będą znani goście, słodki poczęstunek, nagrody, pamiątkowe zdjęcia i… przekonacie się  na miejscu! Gwarantujemy, że tym razem zadbamy nie tylko o wasze serca, ale postaramy się Was zaskoczyć i zadbać o mnóstwo uśmiechów i radości! – dodaje Kamila Krzak. 

Głównym Partnerem tegorocznej kampanii „Zadbaj o swoje serce” jest firma VP Valeant Sp. z o.o., Sp. j. odpowiedzialna za promocję leku Cardiopirin, w zakresie konsultacji dietetycznych projekt wspiera Naturhouse, lider światowy w zakresie reedukacji żywieniowej, a o dobrą formę uczestników projektu zadba Technogym – producent sprzętu sportowego i partner Strefy Aktywnego Serca.  

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Od 10 lat za darmo badają Polaków!
Od 10 lat za darmo badają Polaków!
Polecane dla Ciebie
Komentarze
Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Pomocni lekarze
    Szukaj innego lekarza