Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: mgr Magdalena Rachubińska

Posty na fb

Avatar placeholder
19.09.2017 09:18
Posty na fb - różnorodność, kreowanie wizerunku, hejt
Posty na fb - różnorodność, kreowanie wizerunku, hejt

W dzisiejszych czasach coraz mniej osób nie ma konta na Facebooku, a dla młodzieży tzw. "lajk" pod postem na fb jest ważniejszy niż uznanie najbliższych kolegów. Wbrew pozorom nie jest tak łatwo sprawić, aby post na fb stał się popularny. Co więc decyduje o popularności postu na fb? Dlaczego niektóre z kont na fb budzą takie zainteresowanie?

spis treści

1. Posty na fb - popularność

O popularności postów na fb decyduje często różnorodność poruszanych tematów. Im więcej ciekawych treści publikujemy w postach na fb, tym więcej osób zaczyna nas obserwować. Poza tym publikowane na fb posty muszą się po prostu podobać.

Najlepiej sprzedają się posty na fb z grafiką. Mamy tu do wyboru wiele różnych formatów postu na fb. Może to być zdjęcie opatrzone komentarzem, link do innej strony z obrazem, czy też udostępniony plik video z YouTube.com.

Idealnym sposobem na popularny post na fb jest utworzenie wydarzenia. Taki post na fb sprawdza się, gdy chcemy poinformować dużą grupę osób o wsparciu dla schroniska dla zwierząt, albo po prostu o organizowanej imprezie.

Zobacz film: "Uzależnienie od social media"
Ludzie potrafią tracić poczucie czasu oglądając posty na fb
Ludzie potrafią tracić poczucie czasu oglądając posty na fb (123rf)

Nie należy też zapominać, że Facebook to również miejsce, gdzie rozwijają się firmy. Posty na fb mogą też służyć reklamie i sprzedaży usług i produktów.

2. Posty na fb - kreowanie wizerunku

W Facebooku popularnością cieszą się nie tylko posty o konkretnej treści. Bardzo często profil i posty na fb lubią miliony osób, ponieważ dany profil jest założony przez osobę znaną, bądź interesującą osobę. Każdy z nas dzięki postom na fb może wykreować swój wizerunek.

To, co jest publikowane w postach na fb, nie musi być prawdą. W postach na fb publikujemy tylko to, co chcemy pokazać innym. Dzięki temu budujemy nowy obraz siebie i możemy sprawiać wrażenie mądrzejszych, fajniejszych i ładniejszych, niż w rzeczywistości. Posty na fb mogą służyć poprawie samopoczucie. Duża ilość polubień pod postem na fb podnosi naszą samoocenę i sprawia, że nasza pewność siebie jest podbudowana.

3. Posty na fb - hejt

Niestety publikując posty na fb, musimy się liczyć z tym, że nie każdy polubi treści, które udostępniamy. Hejt w sieci jest obecnie bardzo powszechny i trzeba wiedzieć jak sobie z nim poradzić.

Według statystyk nawet co piąty komentarz pod postami na fb może być złośliwy lub obraźliwy, a ponad połowa z nich jest określana mianem nieuprzejmych.

Tak naprawdę nie ma znaczenia, czego post na fb będzie dotyczył. Zawsze znajdą się osoby, które będą wyrażać swoje zdanie w bardzo negatywnych, często mocno raniących słowach.

Na szczęście temat hejtu pod postami na fb i nie tylko coraz częściej powraca. Jest to bowiem bardzo niepokojące zjawisko, a negatywne, a czasem nawet agresywne komentarze pod postami na fb często wywołują lęk.

PYTANIA I ODPOWIEDZI LEKARZY NA TEN TEMAT

Zobacz odpowiedzi na pytania osób, które miały do czynienia z tym problemem:

Wszystkie odpowiedzi lekarzy

Poziom nienawiści wylewanej na fb może czasem faktycznie zaskakiwać, jednak pamiętajmy o jednym. Ludzie w internecie czują się anonimowi. Myślą, że są bezkarni i mogą sobie pozwolić na więcej. Jednak hejt spotyka się z coraz większym brakiem akceptacji ze strony społeczeństwa, a wszelkie akcje przeciwko agresji w sieci są bardzo nagłaśniane.

Potrzebujesz konsultacji z lekarzem, e-zwolnienia lub e-recepty? Wejdź na abcZdrowie Znajdź Lekarza i umów wizytę stacjonarną u specjalistów z całej Polski lub teleporadę od ręki.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze