Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów

Avatar placeholder
06.02.2018 09:23
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów
Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów

Ruszyła właśnie nowa kampania fundacji Rak’n’Roll po hasłem „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. Poprzez zastosowaną grę słowną fundacja zwraca uwagę, że do działania potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje dokładnie 1% podatku, który pomoże podopiecznym przejść przez raka. W zwróceniu uwagi na kampanię pomóc ma specjalnie uwarzone rzemieślnicze piwo bezalkoholowe o nazwie „KRS 0000 338 803”.

Ogłoszenie kampanii oraz premiera „KRS 0000 338 803” zbiega się z obchodami Światowego Dnia Walki z Rakiem. Podjętymi działaniami fundacja chce m.in. przekonać do głośnego powiedzenia, że można przejść przez raka, można z nim żyć dobrze a nawet szczęśliwie. Rak staje się codziennością. Coraz częściej pytaniem jest już nie czy, ale kiedy zostanie postawiona diagnoza. Dzięki postępowi medycyny i coraz większej społecznej świadomości, nowotwory można traktować jako choroby przewlekłe. Czas więc zmienić sposób mówienia o raku i spróbować z nim żyć, przykładowo ciesząc się spotkaniami z najbliższymi.

1. 4 lutego, Światowy Dzień Walki z Rakiem

To dzień każdego, kto został doświadczony przez tę chorobę, zarówno osób chorych, jak i ich bliskich i znajomych. Powoli staje się to dzień każdego z nas, bo doszliśmy do takiego momentu, w którym większość spotkała się z rakiem. W ciągu ostatnich trzech dekad, liczba zachorowań na raka wzrosła dwukrotnie1, a zgodnie z przewidywaniami ekspertów będzie nadal rosła. Szacuje się, że na nowotwór złośliwy zachoruje w ciągu swego życia co czwarty mieszkaniec Polski2.

Zobacz film: "Metody określania statusu receptorów HER2"

Na szczęście, ciągły rozwój medycyny i intensywne badania sprawiają, że coraz więcej osób wraca do zdrowia, a choroba nowotworowa została uznana chorobą przewlekłą. Im wcześniej jest zdiagnozowana, tym skuteczniejsze leczenie. Przykładowo, pięcioletnie przeżycie w przypadku wczesnych stadiów raka piersi to ok. 90%. Podobnie jest w przypadku czerniaka, skuteczność leczenia tej choroby we wczesnym stadium wynosi ok. 90%. W przypadku raka jądra, sukces terapeutyczny dotyczy niemal 100% chorych zdiagnozowanych we wczesnym stadium. Do osiągnięcia takich wyników jest potrzebna czujność onkologiczna oraz aktywne działania profilaktyczne.

2. Przelej KRS 0000 338 803 na zdrowie

W przełamaniu tabu związanego z działalnością fundacji pomaga w tym roku hasło zwrócone w stronę procentów. Rak’n’Roll podkreśla, że do szczęścia potrzebne są procenty, jednak inne niż może nam się wydawać. – Fundacja robi bardzo dużo ważnych, ciekawych i po prostu fajnych działań na rzecz pacjentów onkologicznych oraz profilaktyki raka, ale oczywiście potrzebujemy rozgłosu, żeby te działania były szerzej znane – mówi Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Fundacji Rak’n’Roll. W tym roku skorzystaliśmy z uprzejmości i fachowości browaru Inne Beczki. W ten sposób powstało piwo bezalkoholowe. Tym samym zwracamy uwagę, że procenty są nam potrzebne, ale nie te w piwie. 1% to dla nas podstawa finansowania naszych działań pomocowych. Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów – podkreśla Maciejewski

Kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki uwarzył dla Fundacji piwo o nazwie „KRS 0000 338 803”. Co ważne, piwo jest bez alkoholu, a więc bez procentów, bo są one potrzebne gdzieś indziej. Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej. Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji zostanie rozdystrybuowane w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju.

Kampanii „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów” towarzyszyć będzie cykl wydarzeń wspierających w największych miastach Polski. Na potrzeby akcji stworzone zostaną też tematyczne plakaty. Twarzami kampanii zostali podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. W realizację projektu zaangażowały się pro bono agencje Grey Warszawa oraz Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, dom mediowy MediaCom i platforma IndaHash. Aby dowiedzieć się więcej o kampanii 1% [link]

3. Działalność Fundacji mierzona w procentach

Rak’n’Roll w swoich działaniach skupia się na wygrywaniu życia i jego celebrowaniu w codziennych chwilach. Podopiecznym pomagamy żyć dobrze, godnie i szczęśliwie pomimo raka. Nasza Założycielka Magda Prokopowicz mówiła – Nowe życie zaczyna się każdego ranka. I choć Magdy z nami dziś nie ma, wiemy że każdy dzień z chorobą przeżyła na maksimum, robiąc to co kochała.

Działań Fundacji nie byłoby bez procentów. Dzięki zeszłorocznej zbiórce zrobiliśmy wiele ważnych rzeczy, m.in.:

· wsparliśmy chorych w przejściu przez raka, ale wcześniej w przejściu przez system opieki zdrowotnej. Takich podopiecznych w 2017 roku mieliśmy 70.

· zapewniliśmy opiekę psychoonkologa dla chorych i ich rodzin. W 2017 r. udzieliliśmy ponad 600 godz. bezpłatnych konsultacji,

· zapewniliśmy kompleksową opiekę Boskim Matkom – kobietom w ciąży chorym na raka – objęliśmy opieką 48 kobiet w 2017 r., powitaliśmy na świecie 52 dzieci,

· wsparliśmy tych, którzy są już iPoRaku i potrzebują wsparcia, by ruszyć dalej w życie – w drugiej edycji programu bierze udział 60 ozdrowieńców,

· utkaliśmy peruki i przekazaliśmy je 452 kobietom w trakcie chemioterapii,

· zorganizowaliśmy warsztaty urodowe i rękodzieła dla chorych. W 2017 r. w warsztatach wzięło udział 300 osób,

· tchnęliśmy życie w poczekalnię poradni onkologicznej warszawskiego Centrum Onkologii – miejsce szare, ciemne i przygnębiające,

· przeprowadziliśmy badania dot. profilaktyki raka piersi – raport będzie podstawą do zrobienia kampanii w tym roku,

· uruchomiliśmy też Radio Rak’n’Roll, zrobiliśmy mural z okazji Dnia Boskich Matek – jeden z najpiękniejszych w Warszawie na Wroniej 50.

Fundacja przyciąga świetne inicjatywy – w tym roku Soul Food przygotował dla nas Rak’n’Roll Burgera, natomiast perfumeria Mo61 we współpracy z Podopiecznymi Fundacji, pierwszy zapach onko-przyjaciół.

O Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie:

Fundacja Rak’n’Roll działa od 2009 r. Powstała z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym kobietom w podobnej sytuacji.

Od początku celem fundacji było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku, przełamywanie tabu związanego z tą chorobą, a także poprawa jakości życia chorych, w szczególności dotkniętych chorobą nowotworową kobiet. Działania fundacji mają inspirować do pozytywnego myślenia, dostarczać przydatnych rozwiązań, a także zmieniać wizerunek choroby w szerszej świadomości społecznej.

W ciągu 8 lat istnienia zrealizowaliśmy wiele projektów, które pomogły przełamać schemat myślenia o raku, a także pomogły wielu osobom przejść przez chorobę w lepszy, godny sposób. Działalność Fundacji opiera się na pozytywnej energii, uśmiechu i radości życia.

Działania fundacji można wesprzeć przekazując 1% podatku – KRS 0000 338 803, wpłatami na konto: Fundacja Rak'nRoll Wygraj Życie 73 1140 2017 0000 4502 1050 9042 lub wspierając nasze projekty – więcej informacji na stronie www.raknroll.pl.

O browarze rzemieślniczym Inne Beczki:

Browar rzemieślniczy “Inne Beczki” warzy swoje piwa na zasadach warzenia kontraktowego w zaprzyjaźnionych browarach, które udostępniają im swoje linie produkcyjne. Równocześnie od połowy 2017 roku w podwarszawskim Błoniu budowany jest własny browar “Innych Beczek”. W byłych zakładach Mera Błonie, w zaadaptowanej hali na ponad 1500m2 powstaje jeden z większych i nowocześniejszych obiektów tego typu. Inwestycja była możliwa m.in. dzięki “crowdfundingowi udziałowemu” (“equity crowdfunding”), w którym inwestorzy zainwestowali łącznie 400’000 PLN w zamian za 10’000 akcji spółki Inne Beczki S.A (www.akcjabrowar.pl). Otwarcie browaru nastąpi już w drugim kwartale tego roku.

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze