Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Rozwój Klubów Różowego Patrolu – postęp w profilaktyce raka piersi

30.07.2024 09:25
Materiał sponsorowany przez Gliss
Rozwój Klubów Różowego Patrolu – postęp w profilaktyce raka piersi
Rozwój Klubów Różowego Patrolu – postęp w profilaktyce raka piersi (materiały partnera)

Różowy Patrol powered by Gliss to inicjatywa Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej i firmy Henkel, której celem jest rozwój profilaktyki raka piersi w Polsce. Ten najczęstszy nowotwór u kobiet jest często wykrywany zbyt późno, co dramatycznie pogarsza rokowania. Eksperci są zgodni – regularne samobadania, mammografia i USG piersi mogą uratować życie. Dlatego Różowy Patrol, działający od 2023 roku, intensywnie promuje te badania, obejmując swoją działalnością wszystkie województwa poprzez 63 Kluby Różowego Patrolu. Dzięki wsparciu marki Gliss, w tym roku powstało 18 nowych Klubów, a do akcji dołączyło 178 certyfikowanych Ambasadorek. Te kobiety z pasją wspierają i motywują inne kobiety, pokazując, że dbanie o zdrowie piersi jest nie tylko konieczne, ale i możliwe dla każdej z nas.

W Polsce codziennie blisko 70 Polek dowiaduje się, że ma raka piersi. Mimo to wciąż zbyt mało kobiet regularnie się bada.

Szybkie wykrycie raka piersi może zapewnić pełne wyleczenie

Rak piersi to jeden z nielicznych nowotworów, gdzie wczesne wykrycie znacząco zwiększa szanse na pełne wyleczenie. W krajach z najlepszymi standardami leczenia, aż 90% pacjentów żyje co najmniej 5 lat po diagnozie. Kluczowe jest, aby pacjentki jak najszybciej zgłaszały się do lekarza – im wcześniej rak zostanie wykryty, zwłaszcza na początkowym etapie, tym większe są szanse na całkowite wyleczenie. Wczesna diagnoza diametralnie poprawia skuteczność leczenia.

-W Polsce wykrywalność raka piersi we wczesnym stadium wynosi ok. 41 proc., podczas gdy w innych krajach europejskich przekracza 50 proc. W porównaniu do krajów UE Polska notuje jeden z najgorszych wyników zgłaszalności na badania, w tym na mammografię. To oznacza, że wykrywamy raka zbyt późno. Chcemy zmienić ten stan rzeczy, stąd inicjatywa Różowego Patrolu promująca profilaktykę. Jest ona o tyle ważna, że rak piersi, zwłaszcza wykryty we wczesnym stadium, jest niemal całkowicie wyleczalny – mówi Anna Kupiecka, prezeska Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej.

Ambasadorki – kobiety dla kobiet

Gdy strach przed chorobą staje się przytłaczający, obawy przed badaniami mogą prowadzić do opóźnień w wykryciu i leczeniu raka. Kluczem do przezwyciężenia tego lęku jest edukacja oraz wsparcie innych kobiet. Wspólne doświadczenia i wzajemne wsparcie pomagają przełamywać obawy i przeciwdziałać izolacji. Dzięki temu kobiety zyskują siłę i motywację do regularnych badań oraz przestrzegania zaleceń lekarzy, co jest kluczowe dla skutecznej profilaktyki.

Z takiej właśnie misji wyrosła inicjatywa Różowych Patroli i zaangażowanie ambasadorek, które uczą inne kobiety, jak wykonywać samobadania piersi i jakie kroki podjąć w przypadku podejrzenia problemu zdrowotnego. Wspólne działania i spotkania przyczyniają się do budowania poczucia przynależności i wzmacniania więzi między kobietami, co jest niezwykle ważne w procesie zdrowienia i przeciwdziałania izolacji społecznej.

Do grona inicjatywy od kilku miesięcy dołączają kolejne niezwykłe kobiety, pełne zapału do edukowania innych kobiet. Ambasadorki często mają swoje historie wyleczenia, które udowadniają, że po przebytej chorobie nowotworowej można prowadzić wartościowe i satysfakcjonujące życie. Choroba często pozwala docenić jego prawdziwą wartość i zmienia perspektywę na wiele spraw.

-Nigdy w życiu nie myślałam, że zachoruję na raka, bo nikt z mojej rodziny nigdy nie chorował. Zawsze byłam dzielna i mimo wielu swoich problemów osobistych zawsze byłam gotowa do pomocy innym. Dopiero choroba pozwoliła mi się zatrzymać i przejrzeć się w oczach innych ludzi. Uświadomiła mi, że zawsze warto walczyć, warto pozytywnie patrzeć na świat, chociaż często jest trudno i co najważniejsze, że podstawą funkcjonowania w chorobie jest obecność i pomoc innych ludzi, rodziny, społeczności. Chorując na raka nie choruje się w pojedynkę, choruje cała rodzina. I ta wspólnota ludzi dobrego serca jest nieoceniona. Moje dzieci, znajomi, to było dla mnie źródło niewiarygodnej siły, które dało mi niesamowitą motywację do walki. Warto pomagać i nawet najmniejsza pomoc jest o wiele ważniejsza niż współczucie. Dlatego też zdecydowałam się dołączyć jako Ambasadorka do projektu Różowy Patrol powered by Gliss, by nie tylko zachęcać kobiety do profilaktyki, ale też uświadamiać je, że rak to nie musi być wyrok, a po raku też jest życie – Anna Sokołowska, Ambasadorka Różowego Patrolu w Koszalinie.

Dotychczasowe efekty

Na mapie Polski od kilku miesięcy pojawiają się kolejne Kluby Różowego Patrolu, by docierać ze swoją misją do kobiet i edukować je z zakresu profilaktyki raka piersi. W sumie jest ich obecnie 63. Współpraca z marką Gliss pozwoliła na zwiększenie zakresu działań tej inicjatywy. W społeczną akcję szerzenia świadomości na temat profilaktyki raka piersi zaangażowała się również Małgorzata Rozenek-Majdan, która wraz z Aleksandrą Gawlas-Wilińską, dyrektorką marketingu z firmy Henkel, została certyfikowaną Ambasadorką projektu.

W samym tylko 2024 roku powstało 18 Klubów Różowego Patrolu powered by Gliss w województwach: lubelskim, śląskim, łódzkim, mazowieckim, świętokrzyskim, zachodniopomorskim i podlaskim. Planowane jest otwarcie kolejnych, m.in. w woj. dolnośląskim i kujawsko-pomorskim, co jeszcze bardziej poszerzy zasięg działań Różowego Patrolu. Natomiast efekty działania projektu od samego początku są imponujące.

-W okresie od października 2023 do czerwca 2024 roku, we współpracy z Fundacją OnkoCafe, marka Gliss uruchomiła 26 Klubów "Różowego Patrolu powered by Gliss”, zwiększając tym samym liczbę Klubów Różowego Patrolu do 63. W tym czasie Fundacja przeszkoliła ponad 178 Ambasadorek w obszarze badań i profilaktyki raka piersi, a my wyposażyliśmy je w materiały edukacyjne. W ciągu tych kilku miesięcy działań Ambasadorki Różowego Patrolu dotarły bezpośrednio do około 10 000 osób , przyczyniając się do zwiększenia świadomości na temat profilaktyki raka piersi oraz promując zdrowy styl życia – podkreśla Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu działu Henkel Consumer Brands firmy Henkel Polska, certyfikowana Ambasadorka Różowego Patrolu.

Zjazd Liderek Różowych Patroli

20 lipca w Warszawie odbył się pierwszy ogólnopolski zjazd Ambasadorek projektu Różowy Patrol powered by Gliss. Wydarzenie to było nie tylko okazją do podsumowania dotychczasowych działań, ale także przekazania im pakietu wsparcia merytorycznego oraz zapewnienia możliwości uczestnictwa w wykładach prowadzonych przez cenionych ekspertów, w tym psychoonkologów i ginekologów.

Podczas zjazdu Ambasadorki miały okazję wymienić się doświadczeniami, zdobytą wiedzą oraz najlepszymi praktykami w zakresie profilaktyki i wczesnego wykrywania raka piersi. Dodatkowo udział w wykładach z ekspertami pozwolił im poszerzyć wiedzę na temat choroby, jej leczenia i wsparcia psychologicznego dla pacjentek.

Dowiedz się więcej

Na stronie akcji https://www.rozowypatrol.pl/ można znaleźć bazę wiedzy i zapoznać się z instrukcją samobadania piersi. Dodatkowo, na zamieszczonej mapce można łatwo odnaleźć lokalnie działające Różowe Patrole wraz z ich danymi kontaktowymi.


Fundacja OnkoCafe – Razem Lepiej powstała w 2014 roku z inicjatywy Anny Kupieckiej, która chorowała na nowotwór piersi. Celem założonej przez nią Fundacji jest działanie w obszarze ochrony i promocji zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki chorób nowotworowych, oraz zapewnienie wsparcia dla osób zarówno w trakcie diagnozy i leczenia onkologicznego, jak i po jego zakończeniu.

W 2010 roku Anna Kupiecka zachorowała na raka piersi, a w 2012 na Facebooku założyła grupę pod nazwą "Fakraczki", w której kobiety dotknięte chorobą nowotworową mogły uzyskać wsparcie od siebie nawzajem i dzielić się swoimi doświadczeniami zdobytymi w procesie leczenia. Stało się to inspiracją dla powołania organizacji. Dzięki temu, że Fundacja jest naturalną kontynuacją nieformalnej grupy wsparcia, to od początku jest bardzo blisko pacjentów i może skutecznie odpowiadać na ich potrzeby. www.onkocafe.pl

Gliss – to marka z portfolio Henkla, która już od ponad 60 lat jest synonimem zdrowej pielęgnacji włosów i stale wprowadzanych innowacji. Gliss to ekspert w regeneracji włosów, który oferuje szeroką gamę produktów do ich pielęgnacji i koloryzacji. Formuły opracowane na bazie zaawansowanych składników aktywnych oraz zasobów natury są dopasowane do konkretnych potrzeb włosów. Dzięki temu zapewniają im regenerację oraz widocznie poprawiają ich kondycję. Marka dba nie tylko o zewnętrzne piękno, czyli włosy, ale troszczy się również o piękno wewnętrzne, czyli zdrowie, a także angażuje się w kwestie społeczne. Od lat wspiera kobiety w dążeniu do odkrywania swojej siły i dodaje im odwagi, czego przykładem jest chociażby ostatnia akcja „Pielęgnuj swoją siłę” www.pielegnujswojasile.pl

Materiał sponsorowany przez Gliss
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze