Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Słońce w środku zimy – nowa odsłona olejków premium CBD od Kanaste

Avatar placeholder
14.02.2022 17:12
Materiał sponsorowany przez Kanaste
(Materiały prasowe)

Nowe logo, nowy kolor opakowań, nowy wygląd buteleczek – to zmiany widoczne na pierwszy rzut oka. Jednak jedna z największych zmian nastąpiła w składzie Kanaste – od teraz olejki CBD tej marki nie zawierają THC i mają jeszcze bardziej ulepszoną formułę.

Ciągły rozwój i potrzeba ulepszania były głównymi siłami napędowymi, które zainspirowały rebranding Kanaste. „Bardzo nam zależało na wprowadzeniu radości do naszej identyfikacji - tego uczucia, które się w nas rodzi, gdy leżymy na trawie w piękny, słoneczny dzień i patrzymy w niebo. To dla nas świetna referencja - coś tak naturalnego i prostego, a jednocześnie absolutnie pięknego. Chcielibyśmy, żeby takie odczucia dawało Kanaste - mówią Kamil Wala i Artur Kobiela, założyciele marki. “Zależy nam na transformowaniu samopoczucia ludzi - tak, żeby każdy mógł czuć się lepiej i tym samym, by każdy mógł bardziej korzystać z życia.” - dodają.

„Nowe opakowania nawiązują do słońca - to życiowa energia, która daje nam radość. Ta myśl była inspiracją do stworzenia nowych opakowań. To właśnie słońce i jego energia były naszym kierunkowskazem - to wyraz równowagi, balansu, harmonii i radości” - przekazują założycie. Od teraz olejki CBD premium Kanaste znajdziemy w soczyście żółtych buteleczkach z białym logo marki, wszystkie smaki olejków mają to samo opakowanie, różni je jedynie oznaczenie smaku i stężenia.

Zobacz film: "Wiedza i świadomość pacjentów w dobie Internetu"

W przypadku Kanaste zmiana obejmuje nie tylko nową identyfikację wizualną, wygląd opakowań czy logotyp. Istotnie zmieniły się również składy olejków i ich stężenia (teraz podawane nie w mililitrach, ale w miligramach, co sprawia, że odmierzenie właściwej dawki jest jeszcze prostsze). W nowych olejkach znajduje się organiczny olej MCT, olej z konopi włóknistych z fitoskładnikami, naturalne aromaty smakowe i organiczna stewia. Od teraz olejki Kanaste są również wolne od THC, żeby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo ich stosowania. Firma wprowadziła tę zmianę mając na uwadze przede wszystkim sportowców, którym CBD pomaga w regeneracji organizmu i walce z bólem, a którzy z uwagi na obecność THC w olejkach full spectrum, często są wykluczeni z możliwości skorzystania z benefitów, jakie daje stosowanie CBD. „Zależy nam na tym, żeby jak najwięcej osób mogło skorzystać z tego, co oferuje regularna suplementacja CBD.

(Materiały prasowe)

Wiemy, że niektórzy mają obawy przed stosowaniem produktów zawierających nawet śladowe ilości THC - chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom tych osób. Chcemy, aby każdy miał możliwość skorzystania z Kanaste - każdy z nas zasługuje na lepsze samopoczucie” mówią założyciele marki. Kolejną nowością jest wprowadzenie do oferty Zestawu Odkrywcy - to całkowicie nowe rozwiązanie w świecie CBD. “Określenie właściwej dawki CBD jest bardzo indywidualną kwestią - każdy z nas jest inny i ma inne potrzeby. Zauważyliśmy jednak, że znalezienie swojej “mocy” sprawia wiele trudności, a wierzymy, że naszą rolą jest ułatwienie tego każdemu, kto chciałby rozpocząć suplementację CBD. Stworzyliśmy zatem zestaw składający się z sześciu fiolek i trzech stężeń. Pozwala to na odkrycie tego, czego potrzebujemy bez konieczności kupowania kilku pełnowymiarowych produktów” przekazują założyciele.

(Materiały prasowe)

Olejki CBD Kanaste Stężenia: - 600 mg cena: 175 zł - 1200 mg cena: 285 zł - 2400 mg cena: 495 zł

Zestaw Odkrywcy cena: 49 zł Zestaw Smakosza cena: 39 zł

Smaki: - klasyczny - miętowo-czekoladowy - waniliowy - limonkowy - kokosowy

Materiał sponsorowany przez Kanaste
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie