Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Startuje IX. odsłona Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa"

Avatar placeholder
23.01.2018 12:02
Startuje IX. odsłona Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa"
Startuje IX. odsłona Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa" (mat. prasowe)

Ogólnopolska Kampania Społeczna "Piękna, bo Zdrowa", której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby szerzyć rolę profilaktyki raka szyjki macicy i uświadomić kobietom, jak ważne dla nich są regularne badania ginekologiczne.

Samo badanie cytologiczne trwa dosłownie chwilę, jest bezbolesne nieinwazyjne, a skoro dbamy o siebie "na zewnątrz" i chcemy być piękne, to tak samo powinnyśmy pamiętać o swoim zdrowiu i o tym, żeby raz do roku wykonać cytologię, która wcześnie wykryta może uratować nam życie.

To już IX. odsłona kampanii, co pokazuje jak ważny jest nadal temat raka szyjki macicy. W najbliższy weekend 3-4.02.2018 r. w ramach inauguracji kampanii każda kobieta będzie mogła wykonać bezpłatnie badanie cytologiczne.

Poza wspomnianą już profilaktyką w ramach kampanii poruszane są także zagadnienia istotne w przypadku wystąpienia choroby nowotworowej, np. związane z rolą odpowiedniego żywienia w procesie leczenia.

W tegoroczną odsłonę kampanii zaangażowały się Panie: Katarzyna Cerekwicka, Olga Borys, Agnieszka Więdłocha, Nicole Sochacki-Wójcicka @mamaginekolog, Julia Wieniawa, a także Ida Karpińska prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.

Zapraszamy wszystkich na inaugurację kampanii "Piękna bo Zdrowa", która odbędzie się w Kinie "Kinoteka" oraz pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie w weekend 3-4.02.2018 r.

Dzięki wsparciu Centrum Medycznego Polmed oraz Centrum Badań DNA każda kobieta będzie mogła wykonać w cytobusie bezpłatne badanie cytologiczne oraz badanie w kierunku obecności genotypów 16 i 18 wirusa brodawczaka ludzkiego (HPV).

Dodatkowo wszystkie Panie będą mogły skorzystać z bezpłatnych porad wizażowych w mobilnym salonie piękności firmy Inglot. Oba pojazdy znajdować się będą na terenie Pałacu Kultury i Nauki. W tym samym czasie w Kinie "Kinoteka" powstanie "Zakątek Kobiet" ze stanowiskami specjalistów, którzy służyć będą wszystkim odwiedzającym radą w zakresie profilaktyki zdrowotnej, medycznej, ginekologii estetycznej oraz informacjami na temat odpowiedniego żywienia w chorobie nowotworowej. Partnerem wydarzenia jest Miasto Stołeczne Warszawa.

Na miejscu będzie można spotkać Ambasadorki kampanii, które wykonają badanie cytologicznie, aby dać dobry przykład wszystkim kobietom i przede wszystkim udowodnić, że to badanie trwa zaledwie 5 minut.

"Kwiat Kobiecości, we współpracy z agencją badawczą IQS, zrealizował kolejne badania społeczne, mające zdiagnozować poziom świadomości zasad profilaktyki raka szyjki macicy w Polsce. Tym razem badaniem zostały objęte kobiety w tzw. okresie okołoporodowym, to jest matki dzieci do 1 r.ż., kobiety w ciąży oraz kobiety planujące zajście w ciążę w ciągu najbliższych 12 m-cy.

Podobnie jak wśród ogółu Polek, cytologia jest bardzo popularnym badaniem i świadomość jej znaczenia dla profilaktyki raka szyjki macicy jest bardzo wysoka (86 proc.), acz nie stuprocentowa. W czasie ciąży, w tym również w okresie przygotowań do niej, kobiety są pod stałą opieką lekarza.

Okres ten sprzyja więc regularnym badaniom. Jest to, poza momentem rozpoczęcia współżycia, kluczowy czas, kiedy trzeba wykonać cytologię. Często kobiety wykonują wtedy to badanie po raz pierwszy w życiu (39 proc.). W tym czasie wzrasta również częstotliwość wykonywania cytologii.

Większość kobiet z badanej grupy jest świadoma, że badanie to należy wykonywać także w trakcie ciąży. Nadal jednak spory odsetek pań uważa, że jest to potrzebne tylko w wyjątkowych sytuacjach, bądź w ogóle nie ma wiedzy na ten temat. Problemem, na który należy zwrócić uwagę, jest niski odsetek kobiet, które zostały poinformowane przez swojego lekarza, w jaki sposób należy przygotować się do badania cytologicznego.

Warto jednak zaznaczyć, że w przypadku kobiet w okresie okołoporodowym, odsetek ten jest i tak jest zdecydowanie wyższy niż wśród ogółu Polek." – mówi Marta Rybicka, Business Unit Director w IQS, która koordynowała badanie.

"To będzie wyjątkowy weekend z Kwiatem Kobiecości. Zapraszam wszystkie kobiety, całe rodziny do warszawskiej Kinoteki i na Plac Defilad. Pamiętajcie, że jesteście mądre, piękne, wyjątkowe! Dbajcie o siebie i o swoje zdrowie – naprawdę warto." – mówi Ida Karpińska zapraszając na Inaugurację Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna bo Zdrowa".

Więcej informacji na temat Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa" można znaleźć na WWW.CYTOLOGICZNE.PL

Informacja prasowa

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze