Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Kobietom bardziej podobają się mężczyźni, którzy są w związkach z pięknymi dziewczętami niż samotni

Avatar placeholder
03.01.2017 14:20
Kobietom bardziej podobają się mężczyźni, którzy są w związkach z pięknymi dziewczętami niż samotni
Kobietom bardziej podobają się mężczyźni, którzy są w związkach z pięknymi dziewczętami niż samotni

Mężczyźni mogą wierzyć, że bycie w związku wyłącza ich z rynku matrymonialnego. Nic bardziej mylnego. Według nowych badań kobiety uważają mężczyzn, którzy mają partnerki, za bardziej atrakcyjnych i bardziej romantycznych niż single.

1. Mężczyzna w otoczeniu pięknych kobiet jest oceniany lepiej

Wyniki badań opublikowano w internetowym czasopiśmie "Evolutionary Psychology". Udowodniły one to, co podejrzewano od dawna i co pokazywały komedie romantyczne i kolorowe czasopisma – mężczyźni, którzy są otoczeni przez piekne kobiety, są też bardziej pożądani przez inne przedstawicielki płci pięknej. Wyglądają lepiej i dziewczyny chcą sie z nimi umówić.

W badaniu wzięło udział 245 ochotniczek. Każdej z nich pokazano dwie fotografie. Na jednej z nich znajdował się atrakcyjny mężczyzna w otoczeniu pięknych kobiet, zaś na drugim – atrakcyjny mężczyzna samotnie. Uczestniczki badania częściej wskazywały, że mężczyzna, który był na zdjęciu z kobietami, wydawał się przystojniejszy niż ten, który był sam.

Co więcej, panowie z "grupowego" zdjęcia byli postrzegani częściej jako sympatyczniejsi, bardziej inteligentni, godni zaufania, z poczuciem humoru, bogaci, romantyczni, mający cel, wymagający, hojni i wrażliwi na potrzeby innych.

Zobacz film: "Ile zrobisz pompek? Prosty test pozwala określić ryzyko chorób serca"
Naukowcy odkryli, że paniom podobają się mężczyźni, obok których jest inna kobieta
Naukowcy odkryli, że paniom podobają się mężczyźni, obok których jest inna kobieta (Shutterstock)

"Początkowo zainteresowaliśmy się tematem, ponieważ ciągle słyszeliśmy od kobiet, że wszyscy dobrzy mężczyźni są już zajęci. Fraza ta zakłada, że mężczyźni w związkach są "wyższej jakości". W związku z tym, zainteresowaliśmy się, jak kobiety postrzegają mężczyzn w oparciu o atrakcyjność kobiety, która jest u jego boku" – wyjaśnili naukowcy w czasopiśmie "PsyPost".

2. Cechy charakteru ważniejsze od atrakcyjności

Zobacz także

Naukowcy twierdzą, ich badanie pokazuje, że decyzje w sprawie wyboru partnera nie są w pełni od nas zależne, jak możemy myśleć, a zamiast tego pozodstają pod silnym wpływem czynników społecznych, chociażby tego, jak inni postrzegają partnera.

Mimo to, naukowcy podkreślają, że choć czynniki zewnętrzne, takie jak opinia publiczna, początkowo mogą być istotne w ocenie ludzkiej atrakcyjności, ostatecznie kobiety będą kłaść większy nacisk na inne, "nieobserwowalne" cechy, takie jak życzliwość, hojność i dostępu do zasobów.

Kobiety częściej początkowo zwracają uwagę na wygląd, jednak później, kiedy chcą zbudować trwalsze relacje, ważniejszy dla nich jest charakter. Szczególnie ceniona jest pewność siebie i umiejętność dawania poczucia bezpieczeństwa. Wiele pań zaznacza też, że chce, by ich partnerzy byli wierni i by mieli poczucie humoru. W cenie jest również szczerość.

Co ciekawe, nie tylko panowie zyskują na tym, że pokazują się w towarzystwie pięknych dam. Naukowcy z Kalifornijskiego Uniwersytetu opisali tzw. efekt cheerleaderki. Ludzie, którzy przebywają w towarzystwie ładnych osób, sami są postrzegani jako bardziej atrakcyjni. Dotyczy to obu płci.

Efekt tan bierze się stąd, że nasz mózg postrzega grupę ludzi jako całość i ma tendencję do "uśredniania" widzianych twarzy. Warunek jest jeden – dana osoba nie może za bardzo się wyróżniać.

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze