Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Broda może zwiększyć atrakcyjność mężczyzny

Avatar placeholder
18.10.2016 10:18
Broda może zwiększyć atrakcyjność mężczyzny
Broda może zwiększyć atrakcyjność mężczyzny

Nowe badania sugerują, że mężczyźni mogą zrobić sobie przerwę od golarki. Naukowcy sądzą, że broda może zwiększyć ich atrakcyjność.

Mężczyźni z brodą są według wielu kobiet lepszymi kandydatami na męża
Mężczyźni z brodą są według wielu kobiet lepszymi kandydatami na męża (Shutterstock)

1. Brodacze są bardziej atrakcyjni dla kobiet, które wolą długoterminowe związki

Badacze ustalili, że kobiety częściej wybierają mężczyzn z kilkudniowym zarostem do przelotnych związków, zaś poważne relacje wolą budować z brodaczami.

Autor badania, Barnaby Dixson z Wyższej Szkoły Psychologii na Uniwersytecie Queensland w Australii, wraz z zespołem opublikowali wyniki w czasopiśmie „Journal of Evolutionary Biology”.

Zobacz film: "Ile zrobisz pompek? Prosty test pozwala określić ryzyko chorób serca"

Według Dixson i współpracowników, osoby z bardziej męskimi rysami twarzy - takimi jak szersze szczęki i wyraźne grzbiety brwi - są uważane za atrakcyjniejsze w krótkim okresie czasu.

W innych badaniach naukowcy zauważyli, że kobiety wolą budować długotrwałe relacje z mężczyznami o mniej męskich rysach twarzy, ponieważ postrzegają ich jako bardziej opiekuńczych i taktowniejszych.

Zobacz także

Naukowcy sfotografowali 36 mężczyzn w trzech etapach: ogolonych, z lekkim zarostem (5 dni wzrostu włosów), mocno zarośniętych (10 dni wzrostu włosów), brodaczy (co najmniej 4 tygodnie wzrostu włosa).

Dodatkowo, fotografie 16 osób były manipulowane tak, by wyglądały bardziej męsko lub kobieco.

Naukowcy poprosili 8,520 kobiet, by zobaczły normalne oraz manipulowane zdjęcia i oceniły, jak atrakcyjna jest dana twarz, a także w jaki sposób były one atrakcyjne dla relacji krótko- i długoterminowych.

Badacze ustalili, że atrakcyjność  krótkoterminowa oznacza, że ​​związek nie może trwać długo. Z kolei atrakcyjność długoterminowa to taka sytuacja, kiedy kobieta jest z kimś jakiś czas i w końcu postanawia za niego wyjść.

2. Męska twarz nie może być zbyt męska

Ogólnie rzecz biorąc, wśród ludzi, którzy byli ogoleni, męskie twarze zostały uznane za najmniej atrakcyjne - mniej niż kobiece twarze. Twarze poddawane manipulacji były oceniane jako najatrakcyjniejsze.

W czasie badania związku zarostu z atrakcyjnością,  zespół odkrył, że mężczyźni z lekkim i dużym zarostem zostali uznani za atrakcyjniejszych w porównaniu do mężczyzn z pełną brodą i tych ogolonych. Jednak jeżeli chodzi o relacje, naukowcy odkryli, że kobiety wybierają brodaczy do relacji długoterminowych, podczas gdy kilkudniowy zarost był uznany za najbardziej atrakcyjny w przypadku stosunków, które nie trwały długo.

"Tak więc brody mogą maskować nieatrakcyjne cechy, np. zbyt kobiece lub męskie cechy twarzy" - twierdzą autorzy.

"Nasze wyniki sugerują, że brodacze mogą być atrakcyjni jako partnerzy do długoterminowych relacji, ponieważ broda budzi szacunek i taki mężczyzna ma potencjał, aby zapewnić bezpośrednie korzyści samicy" - podsumowują badacze.

 

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze